3000+ deel 88
zaterdag 16 juli 2011 om 17:27
zaterdag 16 juli 2011 om 18:52
Gelukkig is man heel lief voor mij Moos, anders zou ik hem levend villen
Ik heb hem ooit uitgelegd hoe ik me voel tijdens de PMS, dat er een stortvloed aan emoties door je lijf gaat die je niet kunt bedwingen, dat je ineens het gevoel hebt dat alles teveel is en dat je elk moment kunt barsten, alsof je opzwelt, zover dat je huid strak staat en op het moment dat je denkt dat het gaat scheuren is daar ineens je menstruatie, daarna gaat het langzaamaan beter.
Hij deed alsof hij het begreep, dus het zal wel goed zijn
Ik heb hem ooit uitgelegd hoe ik me voel tijdens de PMS, dat er een stortvloed aan emoties door je lijf gaat die je niet kunt bedwingen, dat je ineens het gevoel hebt dat alles teveel is en dat je elk moment kunt barsten, alsof je opzwelt, zover dat je huid strak staat en op het moment dat je denkt dat het gaat scheuren is daar ineens je menstruatie, daarna gaat het langzaamaan beter.
Hij deed alsof hij het begreep, dus het zal wel goed zijn
zaterdag 16 juli 2011 om 20:46
zondag 17 juli 2011 om 10:40
Goedemorgen!
Ik ben eindelijk ongesteld, hehe.... (sorry Luun! maar als je wilt mag je altijd op verlate kraamvisite voor ukje komen )
Straks weer naar mijn schoonmoeder om verder te gaan aan de kast die niet in elkaar gezet wil worden je zou denken dat we inmiddels experts zijn maar het lukt echt niet... kast staat al wel rechtop maar de lades blijven niet hangen in de rails, lijkt wel of de kast scheef of te breed is, echt vreemd.
Komt vast wel goed, toch? we hebben er een nachtje over geslapen en kunnen met verse moed verder dus misschien lukt het ineens.
zondag 17 juli 2011 om 12:13
Ik volgens mij ook wel Moos, al ben ik wel ontzettend aan het schoonmaken en opruimen.
Die kast, tja, het kan niet dat er iets andersom zit, het kan maar op 1 manier, man is nu al bij zijn moeder, ik ga straks ook, moet nog even stofzuigen, dweilen en de wc poetsen.
(maar Pop, had je dat gisteren niet ook al gedaan? Ja......)\
O ja, en nog heuglijk nieuws hier vanuit huize Poppedot, Uk heeft vannacht zonder luier geslapen en alles was helemaal droog vanmorgen!
Wel grappig, ze wou het helemaal zelf!
Die kast, tja, het kan niet dat er iets andersom zit, het kan maar op 1 manier, man is nu al bij zijn moeder, ik ga straks ook, moet nog even stofzuigen, dweilen en de wc poetsen.
(maar Pop, had je dat gisteren niet ook al gedaan? Ja......)\
O ja, en nog heuglijk nieuws hier vanuit huize Poppedot, Uk heeft vannacht zonder luier geslapen en alles was helemaal droog vanmorgen!
Wel grappig, ze wou het helemaal zelf!
zondag 17 juli 2011 om 12:21
Ow Friez (en anderen) ik heb geen msn meer op mijn laptop, volgens mij was hij gehackt, er gebeurden ineens allemaal vreemde dingen die ik niet weg kon klikken, heel bizar, dus heb hem er af gegooid, mocht je dus vreemde mailtjes krijgen zeg het dan even, dan maak ik een nieuwe aan en verwijder ik deze! kan nog wel msnen met webmessenger maar vergeet steeds om hem aan te zetten.
zondag 17 juli 2011 om 12:25