Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
oh isdattut de mijne heeft ook een kromming Poeheej
Mijn laatste, die had zo'n grote, die kon ik afschroeven om ermee te dwergwerpen, op regenachtige zondagmiddagen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
ja laat ik ergens in het midden zitten ,weet ik veel

ja een megafallus lijk mij ook nix, ik bedoel je kan niet verder dan je partner diep is hè
Local, hoe huuuge is jouw penis dan, ik heb zelf ook gedate met iemand met een iets groter formaat dat gemiddeld zeg maar, en toch kreeg ik de durex er altijd om

Ik vind heel klein niet ideaal trouwens. Het is ook niet meer leuk als ie zo groot is dat t pijn doet. Size does matter, maar ik heb er aan de andere kant nooit iemand om de deur gewezen.
Mijn ´vriendje´ is ook huuuuuge hahaha, en die normale durex gaat ook gewoon om...
Ja duhhhhhhh,natuurlijk gaat ie er ook wel om,je kan hem nog om een megakomkommer doen als het moet ,dat is ook de issue niet,aangezien het bij mij vooral om de dikte gaat,ik kan bv nooit een condoom afrollen,dan kom ik niet verder dan net achter de eikel en als je hem (durex)dan omhebt zit het gewoon niet comfi en relaxed,knelt af en dat bevordert niet echt je prestatie om het zo maar te zeggen.

En ik ben niet huuuuge,gewoon wat overgemiddeld
Mijn man is ook iets groter geschapen dan gemiddeld, maar die wordt ook hartstikke afgekneld door een gewone Durex. Daar hoef je idd. niet heel enorm voor te zijn.
quote:muis80 schreef op 26 januari 2008 @ 14:58:

Mijn man is ook iets groter geschapen dan gemiddeld, maar die wordt ook hartstikke afgekneld door een gewone Durex. Daar hoef je idd. niet heel enorm voor te zijn.

Thanks muis,blij dat ik niet enige ben ....

Het maakt wel degelijk uit welke condooms je gebruikt en zelf ben ik behept met een wat groter maatje 22x5.8 en heb gemerkt dat zelf fabrikanten rommelen met XL maatvoeringen (noemen vaak al 5.4cm al XL)

Een te kleine condoom is echt een ramp..Geeft veel te veel druk op de eikel danwel snoert het laatste stukje behoorlijk af.

Van de gangbare bij de standaard drogist is de Durex XL nog een van de grootste..alhoewel de 'zwarte' amerikaans Durex XXL (hier niet op de markt) nog comfortabeler is. Zelf zweer ik bij Trojan Magnum XXL , alleen in Nederland bij mijn weten tekoop bij de bekende condoom speciaalzaak in Amsterdam. Daar kun je ook zien dat er sprake is van een lengte en 2 breedte maten systeem en kun je ten minste wat confortabels kopen. (in dit geval (CAS6/ooo/.. ) .......kost wel wat meer maar heb je ook beiden meer plezier...

Overigens verbaas ik me erover dat de discussie gaat over lengte en breedte..

terwijl ik vaak begrepen heb dat een kromming of ontbreken van een 'helm' dus vorm aspecten ook een rol spelen. Het viel me juist op dat veel van mijn vriendinnen in het verleden dachten problemen met de groootte te hebben, maar het bleek eerder te liggen aan het feit dat eerdere vriendjes een kromming in hun (kleinere) penis hadden.
Trojan Magnum XL is idd the best en kan je ook online bestellen
@koen: Ach ja, daar was de condomerie ookal achter.. heb weer ff geïnternet zegmaar.. Zoals je ook zelf aangeeft..

Grootste dat momenteel [nog niet] verkrijgbaar, vanuit de US: "Theyfit", in opdracht van la condomerie..

Hoe bedoel je eigenlijk dat er 'n "probleem" is bij exen m.b.t "krommingen" het passen van het condoom? of gewoon de andere vorm ervan..

Want ik zit in de breedte behoorlijk; 5,6 maar in de ehh hoe zeg je dat .. "Verticale as"? Wat minder goed bedeeld helaas.. & heb idd. 'n iets gekromde.. Excuses voor de onlogisch klinkende vragen, ben al "enkele" uurtjes op nl..

Trojan magnum xl is idd. het condoom dat geadviseerd wordt momenteel, maarja.. met bijvoorbeeld 5,8Cm Doorsnede zit je zeer snel met 'n probleem, ook met Trojan condoom(s)

gebruik jij die truuk met de 2 vingers?

Als het op jou aankomt kunnen ze nu ook maar beter aan "Cas" 9 & 10 beginnen..

@Local: idd heb al rond gekeken, is ook bij x-toys.nl bijvoorbeeld..

Ook andere shops verkopen ze, maar ik ga nu geen uitgebreide zoektocht doen..
@rouke: 1) yep de truuk met de 2 vingers gebruik ik. 2) lengte is idd ook bij trojans Xl te kort

mbt kormming en vorm: dit sloeg niet op condooms, maar op de vraag "size matters" en ik doelde er op dat de vorm/kromming ook van invloed is met wat de vrouw kan hebben. Ik heb de mazzel dat (naast het nadeel van de grootte), dat ie wel perfect is qua vorm....hierdoor heb ik pas twee maal meegemaakt dat het met een partner niet lekker ging. En wel meegemaakt dat ze van te voren dacht dat het nooit zou lukken...later bleek idd dat andere partners (een maatje kleiner, maar boven gemiddeld) er een kromming in hadden...(wat de meeste mannen overigens hebben)......het verbaasd mij dus dat hier dus nooit over gesproken wordt.

ps ben benieuwd wanneer die "they fit" uitkomen..
Geef mij maar een rechte, zo kromme werkt bij mij niet echt, dat gaat schuren.

Tenminste een kromming naar links of rechts, een kromming naar boven is juist wel weer prettig:-D
Kan hij toch ook op z'n zij gaan liggen?
Nee stout, jij bent oplossingsgericht. Foei! Niet doen. Gewoon een andere vent nemen. Ah...
Da's toch net zo oplossingsgericht?

Vraag je dan in de kroeg ook of hij naar boven of opzij kromt?
Ja leuk in theorie, maar in de praktijk werkt het toch niet zo.
Mijn linkerhand is groter dan de rechter, ik vraag altijd gewoon vantevoor hoe dat met die borsten zit... gewoon direct en eerlijk weet je, zoals we zijn.

Afijn, enfijn.
Mijn vriend heeft best een grote pik (21 bij 5,7 cm) en ik vind het heerlijk. Heel soms stoot hij met een bepaald standje tegen mn baarmoedermond aan, maar iets van positie veranderen en het probleem is opgelost. Verder ben ik diep genoeg om het goed te kunnen handelen gelukkig.

Het is ook gewoon mooi om te zien, zo'n grote harde (!) pik.
Mijn ex was nogal fors geschapen en dat was inderdaad mooi om te zien en heerlijk om vast te houden. Maar de seks vond ik een stuk minder interessant en vaak deed het ook pijn.

Mijn huidige vriend is gemiddeld geschapen en de seks is super! Voor mij doet de maat er dus wel toe, maar andersom. Ik wil geen grote penissen.
@Koen: 'm vreemd, zijn er echt vrouwen die daar echt last van hebben/hadden??

maar hoe meet jij je penis-omtrek, lintje/pi?

Of heb je simpel 'n liniaal aan de bovenzijde en onderzijde gebruikt oid? Want er zijn van die onbenullige gevallen die dat zo doen.. In de VS is het bijvoorbeeld de standaard de omtrek in inches te noemen, niet de diameter (dat lijkt 'n stuk kleiner ivm de standaard maat van de inch (2.54 de cm)

Die theyfit gevallen schijnen wel ontwikkeld te worden, maar de fabrikant heeft volgens de condomerie 'n nogal "luie" instelling als het op het op daadwerkelijk uitbrengen van die dingen aankomt..

@Mizzzi: Wat dacht je van glijmiddel gebruiken?

@Moondancer: welke standjes vindt jij oncomfortabel dan? Of is het enkel 1 bepaald standje?

Btw, iemand enig idee, of het bij large sized condooms uitmaakt [qua veiligheid zegmaar], of de penis 'n andere variant op dik is/heeft? extreem breed ipv "rond" dik zegmaar o.i.d?
@rouke: nee is echt goed gemeten....maar met kromming speelt echt een rol...ik heb in het swingers/cuckoldry wereldje gezeten en daar viel het gewoon op bij enkele dames (mbt kromming item), die maakten er ook opmerkingen over....

@spammie: ik kan het goed begrijpen...in mijn jeugd heb ik echt vriendinnen gehad, hardstikke leuk, maar ging gewoon weg niet..hardstikke kl*&$ als je elkaar hardstikke leuk vind en het leukt gewoon niet..gruwelijke domper.. voor alle twee....maar het lijkt wel (maar het kan toeval zijn) ...met vrouwen boven de 35, die vaak kinderen gehad hebben...heb ik het probleem nooit meer gehad...

hilarische noot: heb in mijn jeugd altijd gedacht dat ik gemiddeld geschapen was....teveel naar de verkeerde films gekeken waarschijnlijk en in bepaalde shops waren die plastic massahe staven (achteraf gezien) boven gemiddeld...wist ik veel....(dames nu niet in de lach schieten....!!!!!)

Maar het probleem speelt nu veel minder; ik heb nu een hardstikke fijne vriendin...en doen nu aan geboorte beperking op andere manier..na beiden getest te zijn....en volgens mij kickt ze er wel op...ze gaat richting 40 en heeft pas bij mij voor het eerst in haar leven orgasme bij gemeenschap gehad...is gewoon geweldig om te ervaren, hoe je een vrouw die denkt dat ze het nooit zal mee maken zo'n plezier kunt doen...(overigens masturbatie lukte haar wel..)...dus om heel flauw te zeggen op elk potje past wel een dekseltje,,,,,
Lengte het liefst normaal/gemiddeld. Dikte mag bovengemiddeld zijn! Een normale stevige L * L zeg maar : )
een strootje kan ook kietelen (hoorde ik eens van iemand die in het bezit was van een strootje). Het was niet zo klein dat ik niets voelde en de seks was oke, maar zijn handen en tong waren beter.

Nu, heb ik een vriend met een ruim voldoende/goede (wat een belachelijk woord in deze) size en ineens wist ik; dít heb ik gemist zeg.

Tja, size matters echt wel!
Tja, een onderwerp dat steeds terugkomt.

Wat mij opvalt is dat het aantal vrouwen dat zich uitspreekt voor bepaalde afmetingen "groeiende" is. Dit in tegenstelling tot eerder, waarbij vrouwen vaak aangaven dat het formaat er niet doet toe deed, als de lover zich maar op andere gebieden een goede minnaar toonde.

Persoonlijk vind ik het goed dat de dames vrijuit hun meningen geven. Dat is beter dan een goed bedoeld compromis.

Hetzelfde geldt volgens mij ook voor borsten hoor. Ook op dat gebied hebben mannen zich in het verleden niet geheel compromisloos geuit. Wellicht een idee voor een vergelijkbaar topic "size does matter - breastwise?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven