Nieuw hier !

16-07-2011 19:07 15 berichten
Hallo gezellige viva forummers !

Nou wil ik me graag voorstellen en ik weet dat daar een topic over is maar ik kan hem nu dus nérgens vinden.

Na maandenlang te lui zijn om een account aan te maken en hier hele dagen en nachten heb versleten , met lezen, lachen en vol verbazing sommige verhalen te hebben gelezen , heb ik eindelijk op deze druilerige zaterdag besloten om ook maar een account aan te maken zodat ik gezellig mee kan babbelen !

Ik ben een meid van 20 jaar , vrijgezel en woon nog bij mijn ouders met onze lieve hond

Sinds dit jaar werk ik op een kantoor en zit ik de hele dag op het forum mee te lezen

(ik voel me als ik dit zo terug lees bijna een indringer , zolang op deze site gezeten en mij NU pas aanmelden , forgive me )

Ik hoop dat ik deel mag maken van deze gezellige club !

Groetjes
Welkom!
Alle reacties Link kopieren
Eerste tip; zie rechts de zoekfunctie, even intypen "voorsteltopic" of een andere zoekterm, natuurlijk.

Tweede tip; sterkte hier.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
welkom red dress!
Hoi red_dress,

Welokom hier.

Veel plezier en ...ahum, ook wat hierboven al wordt gezegd : Sterkte.

Want soms kun je (meestal met goede bedoelingen, soms met kwaaie) nogal met jezelf geconfronteerd worden.

En de een zegt het pats boem, de ander verpakt het wat netter.

Verder tip 3 : Zet niet teveel (lees bijna geen) prive info hier. Zoals bv naam hond, EN Brabant EN kantoor vanaf april.

Er lezen zoveel mensen mee, veel meer dan er op schrijven...kijk maar naar jezelf :-)

Tot schrijfs,

Zjena
"Sinds april '11 werk ik op een kantoor en zit ik de hele dag op het forum mee te lezen"

Berg je maar alvast dan
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha Nouschi...dat bijvoorbeeld!
quote:Very.Cherry schreef op 16 juli 2011 @ 19:09:

Tweede tip; sterkte hier. Ja, ik zou het ook niet anders omschrijven...
Welkom aan boord bij Viva!

Kan ik u iets te drinken aan bieden?

De reddingsvesten bevinden zich onder uw stoel.

*succes*
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Dankjewel iedereen !

Heb het 1 en ander al veranderd

Graag een cassis mereldemus

Tot spreeks
quote:red_dress schreef op 16 juli 2011 @ 20:00:

Graag een cassis mereldemus

Kijk, dat bedoel ik.

Dat wordt niks, sorry.
Dat snap ik dus niet eh.. Mensen die al tíjden meelezen en dan toch niet weten hoe het er (wel, of juist niet) aan toe gaat hier..
quote:perseph0ne schreef op 16 juli 2011 @ 20:25:

Dat snap ik dus niet eh.. Mensen die al tíjden meelezen en dan toch niet weten hoe het er (wel, of juist niet) aan toe gaat hier..

Nou vertel eens, voor alle nieuwe mensen, hoe gaat het hier???

Zou het graag willen weten, terwijl ik mijn eerste slok strongbow ever neem. Ben echt benieuwd.
quote:galadriel schreef op 16 juli 2011 @ 21:22:

[...]

Nou vertel eens, voor alle nieuwe mensen, hoe gaat het hier???

Zou het graag willen weten, terwijl ik mijn eerste slok strongbow ever neem. Ben echt benieuwd.vivaforum is 1 vette beerput
Nou ja, drie keer het woordje "gezellig" in iemands eerste posting hier, daar krijg ik ook wel jeukende Mies-Bouwman-bulten van Gala.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven