3000+ deel 88

02-07-2011 23:57 3007 berichten
Deel 88.... en we gaan verder!

We missen nog een permissie-secretaresse, wie biedt zich aan???

Ik ben even afwezig, maar de rest van 3000 staat garant voor lieve, leuke, grappige en stomme teksten!

Luuntje heeft altijd gelijk
Alle reacties Link kopieren
Popp, ja want gedeelde smart....Het irritantste ervan vind ik dat je weet dat je zo reageert door die pms, maar het toch niet kan laten. Man kan weinig goed doen iig. Gelukkig voor hem ben ik vanavond weg met vriendinnen.

Spannend wel Popp die post-pms.
Gelukkig is man heel lief voor mij Moos, anders zou ik hem levend villen

Ik heb hem ooit uitgelegd hoe ik me voel tijdens de PMS, dat er een stortvloed aan emoties door je lijf gaat die je niet kunt bedwingen, dat je ineens het gevoel hebt dat alles teveel is en dat je elk moment kunt barsten, alsof je opzwelt, zover dat je huid strak staat en op het moment dat je denkt dat het gaat scheuren is daar ineens je menstruatie, daarna gaat het langzaamaan beter.

Hij deed alsof hij het begreep, dus het zal wel goed zijn
Ik hoop dat ik ga zorgen dat je een keer geen gelijk hebt Luun!

Alhoewel...... het zou wel kunnen, we hebben een kamer over en zo'n verse baby is altijd leuk! en zwanger zijn is heerlijk!

Ojee
quote:poppedotje schreef op 16 juli 2011 @ 18:55:

Ik hoop dat ik ga zorgen dat je een keer geen gelijk hebt Luun!

Alhoewel...... het zou wel kunnen, we hebben een kamer over en zo'n verse baby is altijd leuk! en zwanger zijn is heerlijk!

Ojee

Zure bom iemand?

Nu ben ik uit, want ik ga uit eten
Mocht het zo zijn Luun dan kom jij op kraamvisite
Deal..!
En alweer te laat naar bed!

Maar wel naar een heel leuk feestje geweest.

Smeer morgen gewoon weer wallencreme

Trusten!
goeiemorgen!

Goedemorgen!

Ik ben eindelijk ongesteld, hehe.... (sorry Luun! maar als je wilt mag je altijd op verlate kraamvisite voor ukje komen )

Straks weer naar mijn schoonmoeder om verder te gaan aan de kast die niet in elkaar gezet wil worden je zou denken dat we inmiddels experts zijn maar het lukt echt niet... kast staat al wel rechtop maar de lades blijven niet hangen in de rails, lijkt wel of de kast scheef of te breed is, echt vreemd.

Komt vast wel goed, toch? we hebben er een nachtje over geslapen en kunnen met verse moed verder dus misschien lukt het ineens.
Goedemorgen

Popp wat een gesel die kast. Misschien zit er ergens iets andersom, ondersteboven, binnenstebuiten?

Ben jij nu van je pms-chagrijn af? Ik bijna, geloof ik.
Ik volgens mij ook wel Moos, al ben ik wel ontzettend aan het schoonmaken en opruimen.

Die kast, tja, het kan niet dat er iets andersom zit, het kan maar op 1 manier, man is nu al bij zijn moeder, ik ga straks ook, moet nog even stofzuigen, dweilen en de wc poetsen.

(maar Pop, had je dat gisteren niet ook al gedaan? Ja......)\

O ja, en nog heuglijk nieuws hier vanuit huize Poppedot, Uk heeft vannacht zonder luier geslapen en alles was helemaal droog vanmorgen!

Wel grappig, ze wou het helemaal zelf!
voor grote Uk
He Pop en Mocy

PMS-dames, alles weer ok?
Ben al vanaf acht uur op, maar loop nog steeds in m'n pyjama rond. Ben een beetje aan het rommelen. Heerlijk. Nu eerst zo even een broodje eten
Het gaat weer beter Friez, man leeft nog iig

Hoe is het daar in het hoge noorden?
Voor Uk !
Ik ben nog niet helemaal wakker Friez, ben dus nog in afwachting. Het kan nog alle kanten op...
Het is hier goed in het hoge noorden, Pop. Nog een week vrij!
Lekker Friez. Nog plannen?
Ow Friez (en anderen) ik heb geen msn meer op mijn laptop, volgens mij was hij gehackt, er gebeurden ineens allemaal vreemde dingen die ik niet weg kon klikken, heel bizar, dus heb hem er af gegooid, mocht je dus vreemde mailtjes krijgen zeg het dan even, dan maak ik een nieuwe aan en verwijder ik deze! kan nog wel msnen met webmessenger maar vergeet steeds om hem aan te zetten.
Hier is al die rommel lekker weer weg voor een maandje
Dan moet je wat eerder op bed gaan, Mocy
Goedemorgen.

Pop Die kast gaat vandaag vast lukken!

Mocy Fijne avond gehad?

Ik heb vandaag en morgen vrij! En dar ben ik blij mee! Ken je dat, je niet ziek genoeg voelen om je ziek te melden.. Dan is een werkdag zwaar..

Zo maar een poging doen om op te ruimen, dat is hard nodig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven