societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
.
0
Trusten co! Ik hoop dat je lekker en vooral pijnloos kan wegdromen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik hoop dat de tiramisu naar wens was, had het recept aan jou aangepast.
Beterschap Cootje!

Ik was natuurlijk weer even sporten en nu ga ik badderen.

James zet mijn glaasje koud wil je. En Géraáard reserveer ik voor de afdroogservice...
Slaap lekker Cooo!

Ah sporten Xal, nu heb ik ook zin, morgen maar.

Nerd, wat een lief berichtje van je weer, pas maar op dat je aanstaande niet jaloers wordt! Dat zal wel niet, want ik heb jullie wel bezig gezien hoor, tussen de verhuisdozen.

Wat is 'bommer'?

Een hoop werk verzet vandaag, nu met een emmer thee voor de tv
@idalee

Ik zie je al zitten zo met je emmer voor de tv hahaha

Heb je ook een kuil gegraven... ?
Oh Co, hier nog een korte samenvatting, hoef je niet alles terug te lezen:

Nerd was kwijt. Mrs en ik gingen hem zoeken in het Eyckelenbosch. Daar waren ze sjaggie. Toen kwamen er een hoop hierheen waarvan een paar bleven plakken. Sommigen waren minder welkom, later bleek dat een driekoppig monster te zijn. Verder komt er een bruiloft, misschien wel twee en is Mefs op vakantie. Het is zoals altijd een komen en gaan van personeel. Oh ja, en mattie geloofd in Jezus
Mooie samenvatting, idalee. Moest denken aan Joris en de draak. Weet niet waarom. Ik heb DS nog niet voorbij zien bokken hier. Kan ie de weg niet vinden? Misschien een wegwijzer plaatsen op de actuele pijlerT. Of in de Efteling. Of hem mailen bij zijn andere vaste stek, sbs6 ofzo.

James, zet maar een goede fles whiskey open, dan ga ik nu in bad liggen. Vakantie is veel harder werken dan werken.
He ja we missen Don nog. Gister had ik m al geroepen, maar dat was nog in het oude huis. Zal toch geen sterallures krijgen?

Fijn bad gewenst Mrs, rust lekker uit
Hoorde ik iets over een slaapmutsje... doe mij maar een citroenbrandewijn James en een glas melk met anijs. Ik slaap wel op de bank. Heb ik nog iets gemist?
Op de bank? Wat is dat nu? James, begeleid haar naar haar kamer!

Ik ga ook onder de wol

3x raden wie er ongesteld is
Ah nee hè? Bah, houdt het nou nooit op. Balen idalee. Doe mij ook maar warme melk met anijs, lekker! Hier ook weinig goed nieuws te melden. Ik heb nog steeds die irritante koppijn, je weet wel, van die stroomstootjes. De laatste drie dagen is het niet meer te harden. Morgen maar weer eens bellen.
Thekla, is dat jouw adelaar die daar op het dak een vreemd dansje doet?
Hallo allemaal!

Sorry dat ik zo afwezig ben, nog steeds op familie bezoek..

Xal heb geen mails gestuurd, alleen een hint achtergelaten. Moet effe alles mobiel doen en dat is toch een stuk beperkter!

Co!!!! Welkom terug! We hebben je gemist! Wat erg dat je nu nog last hebt.. Ik hoop dat er snel verbetering komt.

Idalee dat meen je niet he? En nu? Dan toch de operatie?

En mrs de hele tijd hoofdpijn?? James! Massage voor mrs!

Donkey schatje waar ben je??
Weet niet waar DS is maar ik ben present! Idalee, balen dat het niet goed genoeg gewerkt heeft. Elfje hoe ging het vrijdag, heb je geschitterd? Ik kruip zo onder de wol, kinderen zijn de roets op. Zal vannacht wel weer boel dronken gestommel worden, het is feest in stad. Heb de hele avond boekenlijstboeken op zitten snorren. Kolere wat een prijzen, maar ga gewoon de hele wereld over om een duppie te besparen, virtueel dan hè.

Kortom: James! Whisky!
Ha elfje! De boodschap was best duidelijk hoor. Vond ik tenminste... Geniet van je familiebezoek, zo vaak zul je ze niet zien toch? En nog even, dan wordt de grote volksverhuizing in gang gezet, je zal het wel druk krijgen.

Hier is de bonenoorlog begonnen. Princessenbonen... Ze komen nu al mijn keel uit en we hebben ze nog geeneens gegeten. De courgettes hebben zich in de loopgraven gestort en de komkommers smeken om opgegeten te worden. Morgen maar eens een kistje afgeven bij de boerderijwinkel. Zelfs ik heb geen zin om de hele dag komkommer te knagen. Jammer dat de zon niet meewerkt, dan had ik rijpe tomaten gehad en er gazpacho van kunnen maken. Dat stomme weer.
Fijn dickens, boekenlijsten. Hebben ze op school geen boekenmarkten meer of loop ik hopeloos achter? Op de uni heb ik me ook blauw betaald aan boeken, kun je een jaar later helemaal niet meer kwijt omdat ze dan toevallig weer een andere druk gaan gebruiken. Heb een hele wand vol staan met boeken nu. Ach ja, kastvulling.
Heb hier 10 komkommers en een monster courgette liggen van het landje van zoon en er dreigt nog meer aan te komen.... Staan ook al 15 potten jam te wachten (kind heeft kookliefde van Charles geerfd).

Gazpacho is lekkerrrrr!
Vrijdag ging best goed, helaas was de vloer spekglad, dat was een beetje jammer...

Zie inderdaad mijn familie niet zo vaak, dus ik ben alleen online als zij naar bed gaan..

Mrs ik ben jaloers op al jouw eigen verbouwde groenten!!!
En dickens ook al?! Ik denk dat ik in frankrijk maar een kruidentuin ga beginnen op mijn balkonnetje
Hahaha, vast ook jaloers op al het werk dat het met zich meebrengt. Normaal vind ik het harrstikke lekker om in de tuin bezig te zijn en te koken, maar met dit weer is de lol er wel af eigenlijk. Morgen komt bomma met haar vriendinnen op de koffie, tenminste dat denken ze...
Eigenwijze ezel meldt zich, gereed om samen met sexy Elfje de nacht door te brengen in een van de duistere ruimtes van dit occulte pand

Wel te rusten allemaal !!

* neemt Elfje in zijn armen en sluit discreet de deur achter hen *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Eerlijk gezegd vind ik mijn kruidentuin het aller- allerleukst. Dat maakt alles pas echt lekker! Ik vind het zo leuk om daar met mijn vergiet en schaartje vanalles te verzamelen.

Courgettes zijn altijd lekker, dickens. In de soep, in de pasta, bij rijst, chili con carne, gegrild, uit de oven, gevuld, in babyhapjes... Alleen Stan denkt daar anders over helaas.
Ik had het kunnen weten, de weg naar elfje vind ie geblinddoekt nog wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven