societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
dinsdag 19 juli 2011 om 00:22
Hebben wel boekenmarkten maar kind gaat niet-zo-voor-de-hand-liggende studie doen dus allemaal obscure titels die alleen in kleine oplage tegen de huidige goudprijs te krijgen zijn. Maar ik zoek onversaagd verder!
Courgettes, hmmm, daar moet je nogal wat bij mikken om het lekker te maken. Gefrituurde courgettebloem is wel lekker.
Dickens tuiniert niet, althans, zitten in een stadstuintje, dat wel. Kind is de spitter en graver. Ik zucht als er weer eens 5 kilo morellen of 10 komkommers of 8 kroppen slakkensla naar binnen gedragen worden.
Leuk elfje, familiebezoek, geniet er maar van.
Courgettes, hmmm, daar moet je nogal wat bij mikken om het lekker te maken. Gefrituurde courgettebloem is wel lekker.
Dickens tuiniert niet, althans, zitten in een stadstuintje, dat wel. Kind is de spitter en graver. Ik zucht als er weer eens 5 kilo morellen of 10 komkommers of 8 kroppen slakkensla naar binnen gedragen worden.
Leuk elfje, familiebezoek, geniet er maar van.
dinsdag 19 juli 2011 om 09:53
Je hebt 8 uur en 13 minuten geslapen Mrs! Of lijkt dat maar zo? Die lucifers zullen niet voor niets zijn. In ons nieuwe onderkomen hebben we een stevigere stal voor de nachtmerries, ze zouden er niet uit kunnen breken was me verteld. Hoe doen ze dat toch steeds?
Ah Don is ook gearriveerd. Omdat je ons zo in onzekerheid hebt laten zitten moet je als straf de hele week dit als avatar gebruiken. Ja we zijn streng hier!
Mijn buren zijn heel enthousiast en hebben een appelboom op hun balkon afmeting postzegel staan. Soms probeer ik wel van die krijden te verbouwen, maar ik heb er het geduld niet voor. Gelukkig zit er een geweldige groenteboer bij mij om de hoek
Ah Don is ook gearriveerd. Omdat je ons zo in onzekerheid hebt laten zitten moet je als straf de hele week dit als avatar gebruiken. Ja we zijn streng hier!
Mijn buren zijn heel enthousiast en hebben een appelboom op hun balkon afmeting postzegel staan. Soms probeer ik wel van die krijden te verbouwen, maar ik heb er het geduld niet voor. Gelukkig zit er een geweldige groenteboer bij mij om de hoek
dinsdag 19 juli 2011 om 10:12
Hahahaha idalee!
Goedemorgen!!! Beetje geslapen mrs?
Donkey heeft me niet veel nachtrust gegeven. George doe mij ook maar een nespresso!
Ik wil op zich best planten en groenten kweken. Ik ben alleen een ster in alles dood laten gaan. Zelfs een cactus overleefd mij niet. Of ik geef teveel of te weinig water. Maar het is nooit goed
Goedemorgen!!! Beetje geslapen mrs?
Donkey heeft me niet veel nachtrust gegeven. George doe mij ook maar een nespresso!
Ik wil op zich best planten en groenten kweken. Ik ben alleen een ster in alles dood laten gaan. Zelfs een cactus overleefd mij niet. Of ik geef teveel of te weinig water. Maar het is nooit goed
dinsdag 19 juli 2011 om 10:18
Dat is allemaal schone schijn, idalee. Ik sliep echt niet meteen en rustig al helemaal niet. Vandaar de lucifers, kan moeilijk uitslapen.
Enthousiaste buurtjes heb jij! Een appelboom op het balkon.
Kruiden op het balkon is wel wat bewerkelijker dan in de volle grond hoor, in bakken drogen ze vliegensvlug uit als je even niet oplet/thuis bent.
En nog plannen voor vandaag? Ik ga zo wat dames op leeftijd verrassen met bonen. Zij denken koffie te krijgen, uhuh. Als ze me helpen plukken enzo, krijgen ze daarna een bakkie.
Enthousiaste buurtjes heb jij! Een appelboom op het balkon.
Kruiden op het balkon is wel wat bewerkelijker dan in de volle grond hoor, in bakken drogen ze vliegensvlug uit als je even niet oplet/thuis bent.
En nog plannen voor vandaag? Ik ga zo wat dames op leeftijd verrassen met bonen. Zij denken koffie te krijgen, uhuh. Als ze me helpen plukken enzo, krijgen ze daarna een bakkie.
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 19 juli 2011 om 14:51
Wordt ik wakker, blijk ik ineens ook een eigen kamer te hebben in dit pand. Man wat een luxe. Tijd voor koffie zou ik zeggen, doet er iemand mee?
Wat betreft de adelaar. Het klopt dat hij danst. Hij is aan het oefenen voor Holland got talent. Ik heb beloofd hem goud te verven als zijn Michael Jackson act er goed in zit. Hoe waren zijn moves? Zat het loopje er nu eindelijk goed in?
Wat betreft de adelaar. Het klopt dat hij danst. Hij is aan het oefenen voor Holland got talent. Ik heb beloofd hem goud te verven als zijn Michael Jackson act er goed in zit. Hoe waren zijn moves? Zat het loopje er nu eindelijk goed in?
dinsdag 19 juli 2011 om 14:57
dinsdag 19 juli 2011 om 15:15
Nah dan ga ik maar eens aan de wandel. "IGOR, kom we gaan de moonwalk oefenen, maar wel buiten. Voorzichtig met de dames en het servies en blijf van die courgetten en prinsessenbonen af, die zijn van Msstanleywalker. Als ze erachter komt dat jij eraan gepikt hebt dan krijg je vanavond van haar geen wiskey meer, denk erom!"
dinsdag 19 juli 2011 om 15:33
Hey Mrs SW, jammer dat de nacht mary's toch weer losgebroken zijn. Zag in de kelder nog wel van die ouderwetse loden ballen met enkelboeien liggen. Moeten we die maar eens gaan proberen, zou voor Boris ook een idee zijn.
Veel succes met de danslessen Idalee, als Igor straks naar de audities gaat maak ik een mooie MJ neus en een glitterhandschoen voor hem.
Moet zo de stad in want Osama heeft gisteren Birckenstock paar 23 naar de klote geholpen, en dichte schoenen is een beetje zielig met dit weer. (en hinderlijk om steeds aan en uit te doen) Denk dat boerenklompen de enigste optie is die overblijft, groeien zijn voetjes misschien ook minder snel.
Veel succes met de danslessen Idalee, als Igor straks naar de audities gaat maak ik een mooie MJ neus en een glitterhandschoen voor hem.
Moet zo de stad in want Osama heeft gisteren Birckenstock paar 23 naar de klote geholpen, en dichte schoenen is een beetje zielig met dit weer. (en hinderlijk om steeds aan en uit te doen) Denk dat boerenklompen de enigste optie is die overblijft, groeien zijn voetjes misschien ook minder snel.
dinsdag 19 juli 2011 om 15:49
dinsdag 19 juli 2011 om 19:29
Ik heb serieus gewoon winterlaarzen aan gehad de afgelopen dagen, dat is toch zielig deze tijd van het jaar. Ik ben vanmiddag toch een bikini gaan kopen, ik wil met Mason nog gaan zwemmen van de week en alle zwemkledij was van het pre-Mason-tijdperk. Wat een ellende met dat witte vel en dan heb ik het nog geeneens over de rest, ahum.
Ik ben van ellende bij een chocolatterie binnengelopen... Heb nu bergen en bergen chocola voor bij de port.
Ik ben van ellende bij een chocolatterie binnengelopen... Heb nu bergen en bergen chocola voor bij de port.
dinsdag 19 juli 2011 om 22:30
dinsdag 19 juli 2011 om 22:40
De tiramisu is wel een beetje machtig. En de 99% is beetje te heftig. Cherry-chili is een ware smaakexplosie, vind ik. Ik ben mijn bikinizoektocht nu wel vergeten. James, mag ik een mooi portje bij deze chocola, niet van die goedkope bocht, alsjeblieft.