Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Neferisis, fijne vakantie!

Tine, veel sterkte nog. Ik hoop dat de wond snel dichtgaat, lijkt mij geen pretje!

Kozoo, klinkt goed zo'n doos voor je kaarten! Ik heb je niet herkend op het filmpje trouwens haha

Binnenkort ook maar weer eens op zoek, naar kaarten, niet Kozoo ik heb inmiddels een leuke voorraad

Noa, ontzettend leuk kaartje! En grappig dat het van de mams van stereogram kwam. Klein wereldje toch dat PC

Een meeting, leuk!

Gisteren hier drie kaarten in de brievenbus. Een hele schattige met twee beren, een saai kaartje uit NL maar wel met een echt klavertje vier erop geplakt en dat vind ik toch wel erg leuk! En tot slot een kaartje uit Florida met alle dingen die ik vorig jaar ook heb gezien. Zat meteen in vakantiestemming

Vandaag een drukke schoonmaakdag voor de boeg, zal tussendoor ook even mijn ontvangen kaartje weer updaten op de site. Verder slecht geslapen, slik medicatie tegen acne en man wat ga ik daar eng van dromen. Nu maar eens aan de slag!
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 17-07-2011 09:55
Reden: Leek wat raar
% gewijzigd
Ik heb trouwens net ff topic aangemaakt op hyves voor een eventuele meet.
Noa, het lijnen is goed vol te houden. Dankzij snack-a-jacks, Kellog's mini's (zakje met kleine koekjes, 99cal). En het eetpatroon is gewoon gezonder. Vriend valt ook af, niet zo veel. Shoppen op zaterdag is echt erg, probeer het zoveel mogelijk te vermijden.

Kozoo, ik wil je niet jaloers maken maar dit is mijn tweede uit een ander land. Hopelijk krijg je er ook snel een. Jij bent gewoon een mooie schoonheid, ook van binnen. Die zie je zo op zo'n filmpje.

Tine, nee niet meer in de hottub gezeten vanwege vriend zijn werk. Hopelijk dinsdag weer. Buuf klaagt omdat ze last heeft van de rook. Nu doen we het al niet meer op zondag, kleinkids met astma, gaat ze nog klagen. Én we melden het ook altijd. Ze gaat nu de gemeente inschakelen,helpt niet echt erg.

Jammer dat je je zo voelt Hopelijk heeft een dvd iets geholpen.

Meeting?Leuk! waar, wanneer. Oh even op hyves kijken.

Gisteren twee kaarten, een lelijke uit italië en eentje uit Macau (china). En we zijn naar Harry Potter 7.2 geweest. Ik heb moeten hulen toen het af was, de allerlaatste......
quote:tine2804 schreef op 16 juli 2011 @ 19:21:

Janna, ik heb afgelopen maandag de eerste aflevering gezien van Off the map. Helemaal een serie voor mij:) Ja, ik ook! Leuk hé! Rookie Blue vind ik ook echt leuk, dat komt daarna op maandag!
quote:steph schreef op 17 juli 2011 @ 10:30:

nee niet meer in de hottub gezeten vanwege vriend zijn werk. Hopelijk dinsdag weer. Buuf klaagt omdat ze last heeft van de rook. Nu doen we het al niet meer op zondag, kleinkids met astma, gaat ze nog klagen. Én we melden het ook altijd. Ze gaat nu de gemeente inschakelen,helpt niet echt erg. Is het houtrook of stoom rook?
Oh Steph.. dank je wel voor het compliment word er helemaal blij van!

Off the map vind ik ook een hele leuke serie. Was vorige week benieuwd en had t idee dat het idd een serie was die ik lekker elke week ga volgen. Het heeft me niet teleurgesteld, echt heel leuk. En lekker veel spaans tussendoor

Leuk Noa-Lyn dat je een kaartje hebt gehad van mama-stereo!!

En poezels ook leuke kaarten gehad, super. Ik heb wel weer 2 hurrays binnen. En ik had iemand in Australie een berichtje gestuurd omdat de kaart al ruim 100 dagen onderweg is. Kwijt is dus, ze heeft m niet gehad. Balen, want het was echt een mooie kaart.. Nog even bedenken of ik een nieuwe stuur of niet.

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke zomerweer vandaag? Binnen gezeten en warme chocomel gedronken...
Janna, houtrook. Ze kan er maar hooguit 5min last van hebben en daarna houd het op vanwege het normale vuur. We hebben het ook een keer gedaan toen de hele buurt aan de bbq zat, maar daar hoor je niets over. Sorry, moest het even kwijt.

Kozoo, jammer 100dg onderweg.
Goedemorgen,

Bedankt voor alle felicitaties :-) Ik ben zooo blij! Heb afgelopen zaterdag een BBQfeestje in de regen gehad, het was mega-gezellig! Er was zelfs 1 postcrosser met haar man Oh nee, wel 4 postcrossers.... mn zusje, mn beste vriendin en haar vriend postcrossen namelijk ook hahahaha...

Nu back to 'normal life'.... vakantie vieren joehoe!!! Ga vandaag eens even goed mn kaarten ordenen, nieuw gekochte kaarten inscannen, officials aanvragen en mn wii met balance board aansluiten!! Heb ik van mn liefje gekregen voor mn afstuderen!!! Wat een schat!
JJ: Heerlijk he, vakantie hebben. Ga je nog op vakantie?

Ik was ook gelijk weer enthousiast aan het aanvragen geslagen toen ik afgestudeerd was haha.
Ja, over 3 weken gaan we op vakantie :-) We gaan naar Duitsland, Wenen, Plitvicemeren in Kroatie en dan nog anderhalve week naar Italie... Waarschijnlijk een hotel in Carpi en van daaruit naar Venetie, Verona, Florence Daarna nog even bij Europapark aan en weer lekker naar huis hahaha.

Heb er zin in!

Ga jij ook nog op vakantie of was Portugal genoeg?

Hmm heb nog geen officials aangevraagd. Heb een eerste sollicitatie de deur uit gedaan,. ook belangrijk!
JJ en hoe vond je de balanceboard? Lief van je vriend zeg zo'n kado.Plitvicemeren en Venetie (rivieren) die zijn Unesco. Ik kom er zelf dit jaar nog dus hoef er geen. Misschien andere postcrossers, om te versturen dus.

Een lekker geurtje voor mijzelf gekocht (magnetism van Escada), twee hempjes (EEN MAAND KLEINER) en nog wat hobbyspullen. Verder ook nog een kaart gekregen uit Duitsland.
Ola iedereen!

Aller eerst wil ik jullie even wat voor leggen.... Ik kreeg vanmiddag een mailtje via hyves van een ex van mij.. Over hoe het ging en dat het al een aantal jaar terug was dat we elkaar gesproken hadden (ja duhh hij ging er met een ander vandoor) Hij herinnerde zich mij omdat ik zo goed kon zoeken (whahahahaha) en of ik dat nog steeds zo goed kon. WAT MOET IK HIER NOU WEER MEE????

Voel me weer een stuk beter! Nog wel wat snotters hier en daar maar verder weer de oude. Morgen moet ik terug naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Heb voor de verpleging op de afdeling waar ik lag cakejes gemaakt als bedankje. Dus heb weer lekker zitten freubelen vanmiddag!

Steph, goed zeg een maatje kleiner! Dat geeft weer een goed gevoel! Wat een zeurende buurvrouw heb jij zeg...

JJ, ow wat een fantastische vakantie heb jij voor de boeg. Ik ben ook bij de meren geweest in Kroatie en Europapark is helemaal super gaaf!!!!

Kozoo, ook vandaag weer prut weer... Maar vanavond is het Off the map tijd!! Lekker in mn stoel met mn pootjes op de poef ga ik kijken en jij?

Janna, als ik het red vanavond ga ik ook Rookie Blue kijken mar meestal val ik dan al in slaap.. Ben nog zo moe... Ben net een klein kind, slaap zelfs smiddags nog...

Poezels. ik hoop ook dat de wond snel dicht gaat.. Hij begint nu gevoelig te worden dus ben der wel weer klaar mee. Wat vervelend dat je zo naar droomt.. Ik zal straks nog even reageren op de berichtje op hyves.

Tot later weer!
Tuurlijk... drie keer.... Zucht
Geen pc nieuws hier.. saai!

Tine: Wat een rare snijboon. Ik ben vrij kort door de bocht met dat soort types eerlijk gezegd. Beetje de boel bedonderen en nu de vlotte jongen uithangen. Dussss: jaaaa kan zoenen als de beste, maar jij gaat daar niet meer van genieten knul. Die heeft natuurlijk gezien op hyves wat ie mooi is misgelopen! :d

Maar goed, zoals gezegd.. kort door de bocht

Logisch dat je nog zoveel slaapt. Die infectie is een aanslag bovenop de operatie. Lekker aan toegeven. Het is toch soort winterslaap weer.

Kozoo: leuk idee van de meet! Enne.. Wanneer komt "hij" terug? Duurt niet heel lang meer toch?

Stereo, werd op het laatste moment afgebeld. Heel vervelend. Zaten hier dus met een overvloed aan hapjes. Zouden niet mee eten, dus dat scheelde wel. 5 minuten fietsen naar de sportschool en dan zeiknat aankomen is wel minder...

Noa_lynn: jij hebt een echte meeting maand, leuk!

Janna, ik heb Off the map opgenomen, nog niet aan kijken toegekomen. Rookie bleu gemist helaas, lijkt me eigenlijk ook wel leuk. Had er nog een paar minuten opstaan van het opnemen van greys en private practice. euh... maar verder heb ik ook een leven hoor... :D Vind het af en toe heerlijk om even lekker van die series te kijken. Zeker met dit druilweer.

Poezels: vervelend dat je zo'n last hebt van de medicatie! Slik je roaccutane? Slaap je inmiddels beter? Alles weer aan kant in huis?

Steph: Over stoer gesproken, jij is ook! Knap hor. Snack a jacks zijn inderdaad heel lekker! Zowel zoet als hartig zijn fijn. Is een fijne hulp. Lekker dat je vriend ook meedoet, scheelt als je het samen doet.

Gezeur met buren is echt zo irritant. Slechtste uitvinding ooit, buren. ;)

JJ fijn dat je regen bbq zo leuk was! Is ook een heel terecht feest natuurlijk Wat een lief kado van je vriend! Vakantie plannen klinken ook gaaf trouwens.

Zazana, jij zit ook weer lekker in het pc-en? Geniet je van je vrij zijn?

Ligaa: hoe is het? En met je moeder? Inmiddels weer thuis bij je kaarten voorraad?

Zo, het forum doet moeilijk dus ik ben heel benieuwd of dit er ooit opkomt. In ieder geval maar even een kopietje maken
.....
Steph, dat is mij helemaal ontgaan.. dat je foto's in kon sturen voor postcrossing! Ook die 6 extra adressen trouwens. Wat rot dat je buuf zo klaagt over jullie hottub, vooral omdat je al zoveel mogelijk rekening met hen houdt.

Zazana, wat betreft het weer ben ik het ook met jou eens. Wat een herfstachtig weer.

JJ, gefeliciteerd! Hartstikke goed gedaan. Wow, je hebt wel heel wat reisplannen.

Ligaa, ik was ook benieuwd naar die tekentips, leuk dat je ze op hyves hebt gezet!

Leo, modder hoort wel een beetje bij de Zwarte Cross inderdaad maar van mij hoeft dat niet zo.. Bah!

Neferisis, het viel mee! Ik was niet echt zwart, wel heeeel erg doorweekt. Toen werd het tijd om naar huis te gaan. Rot weer!

Kozoo, dat is inderdaad leuk om weer even alle ontvangen kaarten te bekijken! Ik wil ze nog steeds in m'n speciaal gekochte mapjes stoppen.. maar veel kaarten passen er niet in vanwege afwijkende maten dus dan kan ik er nog geen volgorde in aanbrengen.

Tine, ik hoop dat je je inmiddels weer een klein beetje beter voelt?

Noa_lynn ik vind jou stoer! Ik zou nooit naar meetings durven en jij gaat volgens mij geregeld of niet?

Janna, waar heb jij Rookie Blue terug gekeken??? Ik heb maar 1 aflevering kunnen zien en wil het heel graag online terug kijken. Off the map klinkt ook erg leuk.. maar daar heb ik dus nu ook al 2 afleveringen van gemist.

Poezels, wat leuk dat er een klavertje vier op zat. Ik heb in de tuin een grote pot staan met klavertjes vier. Wat vervelend dat je nare dromen hebt door de medicatie..

Nou ik ga maar eens even wat adressen aanvragen! Mag er nog 4 geloof ik.. Verder geen kaarten ontvangen de afgelopen dagen. Morgen maar eens uitzoeken hoe ik mijn ontvangen kaarten ga ordenen, want dit lijkt nergens meer op. Moet toch wat te doen hebben in mijn zomerherfstvakantie.
Tine: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik ben het eens met Noa, ik zou niet reageren op die jongen. Idd eerst ervandoor gaan met een ander en nu hij ziet wat ie is misgelopen opeens weer interesse. Ja daaaaahag, je kan wel beter krijgen hoor!!!

Steph: Lekker he, die geurtjes van Escada. Ik heb er ook een paar. Lekker zomers (ehm ... misschien voor hier de zomers in Nederland beter een winters geurtje nodig). En idd, je buurvrouw doet wel erg moeilijk zeg... wat een zeurpiet. Waar een mens zich al niet druk om kan maken...

Noa: Ik geniet zeker van mijn vrije tijd, maar het PC-en doe ik nog niet superveel. Ben er een beetje klaar mee dat ik telkens weer dezelfde landen heb: USA, Rusland, Duitsland, Finland.

Wat een weer idd de afgelopen dagen. Maar ik las vanmorgen dat het opeens afgelopen is met al die nattigheid, dat ze verkeerd voorspeld hadden. Dus dat zou mooi zijn. Hier schijnt nu de zon en is onbewolkt. Maar nog niet erg warm... (lees: warm genoeg om op het balkon te zonnebaden)
Tine: Ik zou er ook niet op reageren hoor, die snijboon. Volgens mij gooit ie gewoon even zijn hengeltje uit om te kijken of je nog hapt. Vaak is alleen dat al genoeg voor het ego van desbetreffende. Maar ik ken de beste jongen natuurlijk niet. Stel dat ie wel echt diepgewortelde gevoelens heeft, dan doet ie wel wat meer moeite, dan merk je dat vanzelf wel.

Ik heb gisteravond inderdaad ook lekker off the map gekeken. Met kopjes thee en een zak malthesers. sorry voor de dieet-dames.. maar Kozoo is momenteel te mager, dus ben blij als er wat extra calorieeen inblijven.

Steph: ik ben echt belachelijk onder de indruk van jou! En hele MAAND kleiner, geweldig!!

Maar even serieus: je bent supergoed bezig, echt heel knap en dit soort momenten, merken dat je een maatje kleiner moet hebben, zijn super, daar doe je het voor!! You go girl!

JJ: wat klinkt dat heerlijk, die reisplannen van jou! Je hebt het ook superverdiend natuurlijk. Lekker vooruitzicht he.

Noa: Ja klopt... Het voelt voor mij net alsof Sinterklaas er weer is, je weet dat ie ergens in het land is, maar wat/waar/wanneer weet je nog niet.... ghehe..

Vandaag is het echt onverwacht mooi weer! Lekker he? Ik heb vanochtend al een hele mooie blauwe lucht met prachtige wolken mogen aanschouwen. Geniet momentje.

Verder geen PC nieuws eigenlijk..
Zoooo, 12 kaarten geschreven. Heb nu wel een zere hand! Resultaat: een WK-aap, een andere voetbalkaart, Bob Marley, kinderboekillustratie, 2 B/W-kaarten, een 'groeten uit Holland', koningshuis, natuurkaart, blauwe kaart, strandkaart en een 'zomer in m'n bol (Idrukker). Naar Litouwen, USA, Rusland, Nieuw Zeeland, 2 x Duitsland, Italie, China, Belarus, Finland, Portugal en Engeland.

Vanochtend scheen hier ook een lekker zonnetje, nu is het alweer een tijdje bewolkt.
Juuf, ik heb m'n man opdracht gegeven om Rookie Blue te downloaden en zo heb ik het gezien

Geen idee verder

Steph, 4 kilo per maat, toch? Goed bezig hoor!

Kozoo, lunchen met brood met roomkaas en zalm, dat helpt meestal wel!
Leuk! Een kaartje uit de USA (uit het plaatje met de hilarische naam 'Intercourse' ) en eentje uit Brazilië, Rio de Janeiro. Leukleukleuk.
Tine, goed om te lezen dat het al veeeeel beter met je gaat. Lief van je dat je die heerlijke cupcakes hebt gemaakt.

Vandaag nog wat gekocht, een getailleerde bodywarmer en twee hardloopshirts. Alles getailleerd, dat was lang geleden zeg.

En niet op die ex letten.

Kozoo, niet wakker? MAAT kleiner, niet maand. Of heb je afleiding in huis man?

Janna, gelukkig niet 4kilo per maat. Het zijn er 7 per maat.

CO, leuke kaarten zeg.

Straks weer in de hottub, dus na 10min stoken stond buuf weer aan de deur. Heerlijk mens is het ook. Moet kleiner gaan wonen. Vandaag nog één kaart uit Polen gekregen.
Ik heb een hurray! UIt Rusland (eindelijk!) heb nu nul meer onderweg. Behalve de expired, maar die zijn vast door de papierversnipperaar gegaan.

Nog op inactief en geen kaarten aangevraagd, dit weekend heb ik er wel tijd voor (ligt aan het weer)

Steph je bent een grapjas zeg, met je MAAND kleiner.

Bied de buurvrouw de vredespijp aan

JJ, bevalt het balance board? Leuke vakantie heb je gepland!

Tine, wat een verrassing zo'n bericht van een ex, ik vermoed dat hij aan het hengelen is, gewoon even proberen. Dat hij er met een ander van door ging lijkt me een goede reden lekker niet te antwoorden. (Lekker puh!)

Noa, het gaat goed met me, op dit moment, nu om 21:20. Nogal veranderlijk bij me, maar ik ben nog steeds goed bezig met de renlessen van evy (start2run) en dat gaat echt goed. Hopelijk maakt me het wat weerbaarder voor het ziek zijn.

Met moeders ook alles goed, ik ben er nu ook weer twee dagen. Ze heeft pijn, maar ze zet goed door en blijft optimistisch, erg belangrijk.
Ola, nou heb mn ziekenhuis bezoek weer overleefd, toch wel fijn als je een leuke dokter hebt;)

Ik hoef niet meer te spoelen, gewoon alleen onder de douch en dan een mooie pleister erop. Volgende week moet ik terug komen, is mn wond dan genoeg dicht gegroeid dan gaat het goed. Mocht hij niet genoeg zijn dicht gegroeid dan moet ik waarschijnlijk toch weer onder het mes. Dus heb toch nog wel weer zenuwen voor volgende week.

Vandaag een hurray uit Frankrijk, nog een paar kaarten en ik mag weer nieuwe aanvragen! Geen postcrossing nieuw verder, of toch wel... Lieve Noa78 dank je wel voor je kaart! Werd er helemaal blij van:)

Steph hoe was het in de hottub? Geef de buuf maar een emmer water over haar hoofd, heeft ze tenminste een reden om te zeuren haha!

CO, dat klinken als leuke kaartjes!!!! Intercourse, whaha je zal er maar wonen.

Janna, gelukkig heb ik een handig broertje, die wil vast ook wel even wat downloaden.. Lag gister voor de eerste reclame van Rookie alweer in dromen land...

Juuf, zo jij hebt weer een hele verzameling de deur uit gedaan! Nu maar wachten tot ze aankomen!! Heb je al een manier bedacht om je kaarten te ordenen?

Kozoo, wat goed dat jij voor mij de Malthesers hebt gegeten:) Zo zijn we allebei blij haha! Ik laat de snijboon voor wat het is... Heb er ook helemaal geen zin in om met hem weer in contact te komen...Doe mij maar een andere leuke gozer, hoe staat het met die van jou?

Zazana, hier was het ook onverwacht heel mooi weer. Het begon vanmorgen wel met hele harde regen maar al snel klaarde het op! Het was ook best warm, heb gezellig met mn moeder na het ziekenhuisbezoek wat gegeten op een bankje in het zonnetje.

Noa, nogmaals bedankt:) Ik ga je terug schrijven! Tja een leuke gozer in mn leven is wel weer welkom maar niet op deze manier.. Het forum deed inderdaad raar gister, lag er ook een tijdje uit...

Voor nu ga ik even mn konijntjes voeren en nog even luchtballonnen spotten! Zitten er weer twee voor mn raam!!!
Ligaa, fijn te horen dat het goed gaat bij jou! Wat goed dat je moeder zo optimistische is, dat is toch wel heel belangrijk!! En lekker gaan postcrossen he van het weekend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven