societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
woensdag 20 juli 2011 om 09:26
Die scheet zal t m zijn geweest, Mrs. Of lag je gewoon toch weer stiekem wakker en postte je niks?
Nou ik heb het geprobeerd hoor, eerst de kat op een drumstel geslagen (ik had geen poes, jawel, toch wel, maar dat leek me erg pijnlijk en omslachtig), toen de vis op een fiets (Nerd, het is me niet helemaal duidelijk wie nu zonder handen moest zijn, de vis of de fiets, bij mij hadden ze beiden geen handen, maar daar zou natuurlijk altijd een mouw aan te passen zijn) en daarna toch maar de tang op een varken geslagen (had alleen geen varken, dus heb de kat nog maar eens gebruikt, arm beest, heeft sindsdien 1 oogje dat een beetje afwijkt naar rechts). Conclusie: ik snap er niks van, ik ga het forum maar even doorspitten en ondertussen: James! Ontbijt!
Nou ik heb het geprobeerd hoor, eerst de kat op een drumstel geslagen (ik had geen poes, jawel, toch wel, maar dat leek me erg pijnlijk en omslachtig), toen de vis op een fiets (Nerd, het is me niet helemaal duidelijk wie nu zonder handen moest zijn, de vis of de fiets, bij mij hadden ze beiden geen handen, maar daar zou natuurlijk altijd een mouw aan te passen zijn) en daarna toch maar de tang op een varken geslagen (had alleen geen varken, dus heb de kat nog maar eens gebruikt, arm beest, heeft sindsdien 1 oogje dat een beetje afwijkt naar rechts). Conclusie: ik snap er niks van, ik ga het forum maar even doorspitten en ondertussen: James! Ontbijt!
woensdag 20 juli 2011 om 10:31
Ook goedemorgen idalee. Je gaat toch nog wel met dat poezebeest naar de dierenarts hoop ik. Het valt ook niet te begrijpen, de conclusie van dickens lijkt me juist overigens.
James, doe mij een kop verse muntthee en een gekookt eitje, een bordje havermout en wat vers fruit.
James, doe mij een kop verse muntthee en een gekookt eitje, een bordje havermout en wat vers fruit.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 20 juli 2011 om 11:30
Het gaat uitstekend hier. Ik heb het nieuwe adres doorgegeven aan de mods en nog flink gestaft voor vertrek, niet tevergeefs dus.
Fijne treinreis elfje, Jeeves reist met je mee om je te begeleiden en je wensen te vervullen. Jeeves hebben we aangenomen omdat we nog geen Jeeves in de collectie hadden.
Fijne treinreis elfje, Jeeves reist met je mee om je te begeleiden en je wensen te vervullen. Jeeves hebben we aangenomen omdat we nog geen Jeeves in de collectie hadden.
woensdag 20 juli 2011 om 13:47
maar een paar uurtjes gewerkt vandaag en nu al doodop *klaagklaag* Is 27 oud genoeg voor het bejaarden tehuis?
goeie reis Elfje, we zullen Jeeves zeggen je kamer vast in orde te maken. En zeker een lichte maaltijd bij aankomst? Vissoepje met brood? Zoiets? Als je de vis niet blieft maken we zo wat anders hoor
goeie reis Elfje, we zullen Jeeves zeggen je kamer vast in orde te maken. En zeker een lichte maaltijd bij aankomst? Vissoepje met brood? Zoiets? Als je de vis niet blieft maken we zo wat anders hoor
woensdag 20 juli 2011 om 14:18
Dat is een goed plan op zich, nerd. Vooral niet eten tijdens het drinkgelag, idalee. Vitamine B1 wil nogal eens roet in het 'drinken' (niet in het eten natuurlijk) gooien. Weekje of wat volhouden en dan is succes verzekerd, met Korsakov in het bejaardenhuis. Lijkt me best gezellig, soort van op kamers weer.
woensdag 20 juli 2011 om 15:28
Een hele goede dag dames en heer. Geloof dat die pms besmettelijk is. Pijn in mijn onderrug en een bui om op te schieten. Is bij mij altijd een verrassing wanneer opoe weer op bezoek komt, dus hoop dat die ouwe tang een beetje opschiet dan hebben we het gehad. Ga even rondneuzen op de pijlerTs. James! Zou jevoor mij een rustgevend bakje thee kunnen zetten en een croisantje met oude kaas graag.
woensdag 20 juli 2011 om 16:16
Ah geitenkaas met honing, heel goed James. Je weet precies wat goed is voor een vrouw IGOR, nee niet in de kamer oefenen. Ga maar buiten op het dak oefenen dan kan je ook niets omverlopen. En niet met je eten spelen, neem die smurf mee naar buiten! James, hebben we ook nog dadels? Laat de fles maar staan.
woensdag 20 juli 2011 om 18:53
Pfff, Mason en ik zijn zeiknat! We kregen een hoosbui op ons donder in het bos! Had wel een regenkap voor de wandelwagen, maar toch dreef Mason er bijna uit. Ik ben zeiknat, hond zeiknat en pissig op mij, alsof ik dat weer heb besteld. Parking was stond blank... Wat een ellende, stook de kachel maar flink. Wij gaan eerst wat droogs aantrekken. James, poets mijn laarzen en de wandelwagen en droog de hond af. Eh... Ja, hij bijt als ie sjaggerijnig is en nee, hij heeft geen PMS. Tssss.