Postcrossing deel 7
woensdag 26 januari 2011 om 09:40
dinsdag 19 juli 2011 om 21:42
dinsdag 19 juli 2011 om 23:11
Janna, ooooh en ik maar zoeken op internet! Dan ga ik eens even bij mijn opa langs, hij download ook vaak series/films voor mij.
Steph, leuk he nieuwe kleren kopen!
Tine, fijn dat je niet meer hoeft te spoelen. Ik ga voor je duimen dat je niet meer onder het mes hoeft. Nee nog geen manier bedacht om mijn kaarten te ordenen, ach.. heb nog een week of 6.
Slaap lekker allemaal! Oh ik had net weer een hurray, dus gelijk een nieuw adres aangevraagd; tulpen naar Japan. Gaat lekker hier!
Steph, leuk he nieuwe kleren kopen!
Tine, fijn dat je niet meer hoeft te spoelen. Ik ga voor je duimen dat je niet meer onder het mes hoeft. Nee nog geen manier bedacht om mijn kaarten te ordenen, ach.. heb nog een week of 6.
Slaap lekker allemaal! Oh ik had net weer een hurray, dus gelijk een nieuw adres aangevraagd; tulpen naar Japan. Gaat lekker hier!
woensdag 20 juli 2011 om 08:47
Wat fijn dat je niet meer hoeft te spoelen, Tine. Maar inderdaad nog even spannend hoe de wond zich gaat houden deze week. ik hoop dat je niet weer onder het mes hoeft! Tis wel genoeg geweest zo!
Pffff, Steph, die buurvrouw is echt een lelijkerd! Wat een gezeur om een beetje rook! Heerlijk dat je 1 maat kleiner kunt gaan shoppen!
Hier 1 hurray uit Nederland! Een heel leuk berichtje ook. En 1 kaart uit Finland gekregen, een mwah mwah.
Pffff, Steph, die buurvrouw is echt een lelijkerd! Wat een gezeur om een beetje rook! Heerlijk dat je 1 maat kleiner kunt gaan shoppen!
Hier 1 hurray uit Nederland! Een heel leuk berichtje ook. En 1 kaart uit Finland gekregen, een mwah mwah.
woensdag 20 juli 2011 om 11:34
Haha geeft niet hoor Steph, vond het wel grappig. Is toch een knappe en uniek prestatie of niet?
Maar goed... ik sta te popelen het volgende mee te delen:
Vandaag is een van mijn postcrossing-wensen uitgekomen
Ik heb een official ontvangen van een meeting in Bejing!!!
En er zat ook nog een prachtige strand-kaart bij en een hele lieve tekst. De 2 kaartjes zaten in een envelop die opzichzelf al een soort kadootje was. Echt supercool! Ik ga even goed mijn ogen openhouden de komende tijd of ik een leuk Marco van Basten of Ajax kaartje voor haar tegenkom, daar is ze helemaal fan van.
Maar goed... ik sta te popelen het volgende mee te delen:
Vandaag is een van mijn postcrossing-wensen uitgekomen
Ik heb een official ontvangen van een meeting in Bejing!!!
En er zat ook nog een prachtige strand-kaart bij en een hele lieve tekst. De 2 kaartjes zaten in een envelop die opzichzelf al een soort kadootje was. Echt supercool! Ik ga even goed mijn ogen openhouden de komende tijd of ik een leuk Marco van Basten of Ajax kaartje voor haar tegenkom, daar is ze helemaal fan van.
woensdag 20 juli 2011 om 12:08
Goodmurning!!
Kozoo, wat gaaf dat je daar een kaart van hebt gekregen!!! Super!
JJ, ja dat vind ik nou ook dat het wel eens genoeg is geweest. Vanmorgen mn pleister verwisseld en dan ziet het er toch weer anders uit maar heb nu niemand meer om op terug te vallen...Das toch wel weer raar.
Juuf, dank je:) In 6 weken moet je toch wel een manier gevonden hebben om je kaarten te ordenen haha.
Ligaa, ik denk dat Harry hier wel invloed op heeft gehad. Die zei een van zn toverspreuken, wiebelde even met zn toverstaf en wappa daar zijn de kilo's. Maar die heb je er zo weer af hoor dat weet ik zeker!
Zo en nu weer cakejes bakken, wie komt er helpen!!!:)
Kozoo, wat gaaf dat je daar een kaart van hebt gekregen!!! Super!
JJ, ja dat vind ik nou ook dat het wel eens genoeg is geweest. Vanmorgen mn pleister verwisseld en dan ziet het er toch weer anders uit maar heb nu niemand meer om op terug te vallen...Das toch wel weer raar.
Juuf, dank je:) In 6 weken moet je toch wel een manier gevonden hebben om je kaarten te ordenen haha.
Ligaa, ik denk dat Harry hier wel invloed op heeft gehad. Die zei een van zn toverspreuken, wiebelde even met zn toverstaf en wappa daar zijn de kilo's. Maar die heb je er zo weer af hoor dat weet ik zeker!
Zo en nu weer cakejes bakken, wie komt er helpen!!!:)
woensdag 20 juli 2011 om 13:43
Jaaaaa, mag ik cakejes bij je komen bakken, lieve Tine?!?!
Van wie kun je het nou beter leren dan van onze master-chef?!
Hier de hele ochtend kaarten gescand, geupload naar Picasa en mn andere kaartenrommel uitgezocht... jemig... ik denk dat het een werk is waar geen eind aan komt, ik heb teveel hahaha.
Postbode is helaas nog niet geweest... heb trouwens ook nog eens 11 kaarten aangevraagd, maar nog niet eens begonnen met profielen lezen en kaarten schrijven... volgende taak staat op me te wachten dus
Hier de hele ochtend kaarten gescand, geupload naar Picasa en mn andere kaartenrommel uitgezocht... jemig... ik denk dat het een werk is waar geen eind aan komt, ik heb teveel hahaha.
Postbode is helaas nog niet geweest... heb trouwens ook nog eens 11 kaarten aangevraagd, maar nog niet eens begonnen met profielen lezen en kaarten schrijven... volgende taak staat op me te wachten dus
woensdag 20 juli 2011 om 13:47
woensdag 20 juli 2011 om 17:07
Weeer geen kaartje(s) ontvangen vandaag, terwijl ik er toch nog 7 zou moeten ontvangen!
Leuke vangst Kozoo!
Tine, ben vandaag maar eens begonnen met al mijn studiespullen uit te zoeken en weg te gooien. Wat een troep! Denk dat ik morgen aan de kaartjes toe kom.. Oeeeh ik wil ook wel een cursus taartjes bakken.
JJ, succes met schrijven. Ik ken het!
Leuke vangst Kozoo!
Tine, ben vandaag maar eens begonnen met al mijn studiespullen uit te zoeken en weg te gooien. Wat een troep! Denk dat ik morgen aan de kaartjes toe kom.. Oeeeh ik wil ook wel een cursus taartjes bakken.
JJ, succes met schrijven. Ik ken het!
woensdag 20 juli 2011 om 17:33
Juuf, wat kan een mens een troep hebben he;) Wat jammer dat je geen kaartjes hebt ontvangen. Morgen komen ze vast met bakken in je brievenbus vallen:)
Zazana, leuk gewoon beginnen!! Heb hier nu de cakejes staan, maar heb visite gekregen vanmiddag dus ga ze morgen bekleden! Groene dekjes met daarop geel en witte bloemen!
Zazana, leuk gewoon beginnen!! Heb hier nu de cakejes staan, maar heb visite gekregen vanmiddag dus ga ze morgen bekleden! Groene dekjes met daarop geel en witte bloemen!
woensdag 20 juli 2011 om 18:15
Kozoo, jaaa ook een meetingkaart (ik wist er niets vanaf hoor).
Ook nog eens een mooie. Hopelijk vind je snel zo'n kaart, misschien bij AU?
Tine, ik kom niet meehelpen is niet zo goed voor de lijn sorry.
JJ, wauw 11kaarten succes ermee wat een geschrijf.
Ligaa
weer wat eraf. Ga zo door. Dankzij Harry....of gewoon je eetpatroon aanpassen?
Succes alle cupcakes bakken.
Ook nog eens een mooie. Hopelijk vind je snel zo'n kaart, misschien bij AU?
Tine, ik kom niet meehelpen is niet zo goed voor de lijn sorry.
JJ, wauw 11kaarten succes ermee wat een geschrijf.
Ligaa
Succes alle cupcakes bakken.
woensdag 20 juli 2011 om 21:08
Misschien ben ik heel erg mosterd, maar kennen jullie de site Cardcetera? Ik had allemaal leuke NI kaarten in m'n winkelwagentje en toen zag ik dat je alleen met Paypal kon betalen (of vooraf overmaken maar toen ik daarop klikte liep alles vast en was ik alles kwijt
). Baal ervan want wil die kaarten!!!
donderdag 21 juli 2011 om 08:50
Oei... die kaartenwebsite moet ik maar even overslaan, want anders moet ik nog meer gaan inscannen hahaha.
Er zijn gisteren wel 3 kaarten favoriet gemaakt bij mij.... En ook alledrie door verschillende users... Toch opvallend!
Heb niet meer die 11 kaarten geschreven, dus dat is het eerste wat ik nu ga doen
Er zijn gisteren wel 3 kaarten favoriet gemaakt bij mij.... En ook alledrie door verschillende users... Toch opvallend!
Heb niet meer die 11 kaarten geschreven, dus dat is het eerste wat ik nu ga doen
donderdag 21 juli 2011 om 09:50
... ik had niet moeten surfen naar die site, stom stom stom. Allemachtig wat een mooie kaarten. HEBBEN HEBBEN HEBBEN!!!.
Ik heb geen geld... Ben bang dat ik volgende week toch overstag ga, vind ze té mooi. (en dan kan ik er weer geen afstand van doen, hou ik ze zelf, net als die van de postcardstore.. )
Ik ben een beetje gefrustreerd. Ik hoor maar niks van "" hij"" terwijl ie wel terug is.... Stom toch....
Ga zo maar even adresje aanvragen, als troost
Ik heb geen geld... Ben bang dat ik volgende week toch overstag ga, vind ze té mooi. (en dan kan ik er weer geen afstand van doen, hou ik ze zelf, net als die van de postcardstore.. )
Ik ben een beetje gefrustreerd. Ik hoor maar niks van "" hij"" terwijl ie wel terug is.... Stom toch....
Ga zo maar even adresje aanvragen, als troost
donderdag 21 juli 2011 om 09:52