societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
woensdag 20 juli 2011 om 20:33
*haalt een fohn met een diameter van 3 meter tevoorschijn en zet m voor Mrs, Mason en Brutus*
Ha fijn om hier even bij te komen, heb echt even wat rust nodig, doe te veel de laatste tijd. Stuiter weer hyperventilerend door de stad.
PMS ís besmettelijk. Als vrouwen lange tijd samen in een huis wonen worden ze tegelijk ongesteld, heeft iets met geur te maken. Dat was het weer voor de weetjes van vanavond.
Welke kleur krijgt smurf als je hem bakt Thekla? Koe wordt rood/bruim garnaal roze, maar smurf?
Ha fijn om hier even bij te komen, heb echt even wat rust nodig, doe te veel de laatste tijd. Stuiter weer hyperventilerend door de stad.
PMS ís besmettelijk. Als vrouwen lange tijd samen in een huis wonen worden ze tegelijk ongesteld, heeft iets met geur te maken. Dat was het weer voor de weetjes van vanavond.
Welke kleur krijgt smurf als je hem bakt Thekla? Koe wordt rood/bruim garnaal roze, maar smurf?
woensdag 20 juli 2011 om 23:22
Doe mij die muntdrop dan maar, lekker! Of dubbelzoute drop. Volgens mij is het me vooral om het zout te doen. Misschien moet ik het zoutvaatje eens proberen. Ik vind het zo raar, als ik PMS heb wil ik de hele tijd eten en ook de vreemdste combinaties. Augurken en drop bijvoorbeeld. Of chocola en salami. Je zou denken dat ik tijdens mijn zwangerschap ook zo raar zou hebben gedaan, niet dus. Alleen raketjes en mineola's gegeten en liters melk gedronken. Wel een keer flink hardop gevloekt en getierd in de appie omdat de mineola's op waren. Verder was ik de redelijkheid zelve, terwijl zwangerschapshormonen toch veel heftiger gedrag zouden moeten veroorzaken toch? Niet bij mij, maar PMS maakt me wel zo dol als een stier.
You know how I know? Because I reeaally think so!