societatis occultae

18-07-2011 02:20 3085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het societatis occultae.

Leden:

Elfje26

MrsStanleyWalker aka Wa'k

Idalee

Xalvadora

Dickens

Khemam

Thekla

Mefs

Conundrum

Nerd

DonkeyShot

Ronnie Mitchell

Yellow Love

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.

Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.

Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Toen ik jong was.... ghegheghe vroeegaaahhh toen ik 12-13 was ofzo had je die fireball-rage. Van die ballen die in je mond van kleur veranderde. Schenen ook nog kankerverwekkend te zijn later, maar misschien is dat wel een fabeltje geweest.
Huh, niet? Vorig jaar toch wel. Bij de Jumbo, appie had ze inderdaad niet. Maar nu ik er over nadenk, ik heb ze niet meer gezien, anders lagen ze wel in mijn fruitmand. Maar ik heb nu een nieuwe fruittick, mango's.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jaw breakers! Lekker! Liggen bij de kassa bij de, geloof het of niet, intertoys!
Nee dat was toch weer wat anders zo'n yawbreaker, die was met spikkels en veranderde van kleur als een toverbal.

Maar wacht eens even die fireballen die waren heel heet, die kon je dan bijna niet meer in je mond houden.

Zo was het ja
Ik dacht dat fireballs en jawbreakers hetzelfde waren? Te groot en te heet? Ik ga morgen naar intertoys en proef op de som doen. Moet toch nog wat leuks voor Mason halen, een swim-trainer, hihi. Dan blijft ie drijven tijdens de volgende stortbui.
ik ga weer ongezellig vroeg slapen, welterusten voor later!
Heb nu echt alle bijverschijnselen maar nog geen bloed. Een knallende koppijn en ben boos op de hele wereld. Plus misselijk van de troep die ik de hele dag al naar binnen loop te gooien. Pffffff. Why, why, why?
Ik ben pistachenootjes aan het knabbelen... met een goed glas koude Chardonnay bij de open haard en Géraáard geeft me een voetmassage...
Arme khemam, jij ook al? Zullen we zometeen eens flink tegen een paar schenen gaan trappen op een andere pijlerT? Ik zie ook nog geen bloed... Ja, wel van mijn aambeien! Grrrrr.
Oeps, ik ga nu braaf wat happy pills innemen en een koude douche nemen. Ik heb zo ook nog een ban aan mijn reet als ik niet snel ga chillen.
quote:idalee schreef op 20 juli 2011 @ 20:33:

PMS ís besmettelijk. Als vrouwen lange tijd samen in een huis wonen worden ze tegelijk ongesteld, heeft iets met geur te maken. Dat was het weer voor de weetjes van vanavond.

Ow shit.

Geldt dat ook voor elfjes ?

En voor kamermeisjes ?

* voelt paniek opkomen *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Relax ds, een beetje schipper bevaart de rode zee.
Jaaaa Donkey t is heel besmettelijk... denk dat de kamermeisjes al vol zitten... gheghe
toch nog wakker

Al die kamermeisjes, ja, zie je nou? Dit is je straf
Ben blij dat die ellende bij heel het vrouwvolk hier in huis tegelijk komt. Over een paar dagen is er weer rust in de kiet en over twee weken wordt je van alle kanten besprongen...
goeiemorreguh!

Ik is weer terug in deutschland

Net achterlijk vroeg bij de fysio geweest en nu alsnog even verder uitslapen.

Donkey volgende week moet je bij mij weg vluchten, dan heb ik pms. Afgezien van de vreetbuien en de dramamomenten krijg ik ook lust. Dus je hadh het slechter kunnrn treffen
Goeiemorgen! Goede reis gehad Elfje?

Op het moment heb ik een kat te logeren en die heeft de gewoonte 's nachts op je kussen te slapen, zo dicht mogelijk bij je hoofd, met pootjes om je nek en zijn neusje tegen de mijne. Heeel lief, maar echt goed slapen doe je er niet van. Verder is het grijs buiten en loop ik alweer te klagen. Straks ga ik heel uitgebreid boodschappen doen voor een etentje, dan appelgebak maken (tips voor recepten zijn welkom).

Hoe staat het met de bruiloft? Is Nerd toch stiekem weggerend? We kunnen hem ook in de val lokken, dat ie dan niet doorheeft dat ie aan het trouwen is. Blinddoeken we hem, zeggen we de trouwgelofte in het Swahili en pas na afloop vertellen we hem dat ie is getrouwd. Of we drogeren hem, wel zo makkelijk.
Oh ja en om even terug te komen op het klagen:

IK MIS MEFSIE!!!!!!!!

wanneer komt ze nou teruhug?
Ja, inderdaad! Ze is nu wel weer lang genoeg van huis geweest, die mefs. Misschien komt ze terug als we de boel op z'n kop toveren? Iemand in de kerkers frotten? Drie dagen lang wolkbreuken toveren boven de Spaanse kust?

Leuk een logeerkat! En wat slaapt ze lief bij je... Ik heb een kat die altijd lekker bij je buik kwam liggen, dat vond ik wel lief. De andere was altijd op mijn voeten uit, da's minder als er keihard in je teen gebeten wordt als je slaapt hoor. Dus nu mogen ze niet meer boven slapen, zal je net zien, slaap ik eindelijk en dan... HAP!
Zo, wat is iedereen rustig hier zeg! Ik ga pannenkoeken bakken voor een heel weeshuis.
Appel en spek please!
Okidoki! Nog iemand meer een pannenkoek hiero?
Ik heb een zelfgemaakte ovenschotel in de oven staan.
Lekker Xallie! Ik lus eigenlijk wel wat hartigs na al dat zoet. Wat zit er in?
Ik verveel me.... Gelukkig nog maar een dag vakantie... Waarom regent het nu de hele week als ik vrij ben! Ik had elke dag lekker buiten willen leven, in de zon liggen met een goed boek of in het zwembad spelen met Mason... Ik baal hier zo ontzettend van en mijn buik is opgeblazen alsof ik zes maanden zwanger ben. Bah, bah, bah.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven