Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
dinsdag 19 juli 2011 om 18:22
Oh, ik ga vrijdag ook naar Nijmegen Zoeb,
Vanaf Fuss-stad met de trein en dan loop ik vriendin tegemoet. Vorig jaar ben ik tot in Malden gelopen. Dat is een kleine 10 kilometer begreep ik later.
Heb ik al verteld dat ik weer wenkbrauwen heb?
Het is echt weer heel mooi geworden. Ik ben er zo blij mee!
Oh en vanmiddag heb ik ook nog wat wassen weggewerkt.
Het was weer een vruchtbaar dagje...
Vanaf Fuss-stad met de trein en dan loop ik vriendin tegemoet. Vorig jaar ben ik tot in Malden gelopen. Dat is een kleine 10 kilometer begreep ik later.
Heb ik al verteld dat ik weer wenkbrauwen heb?
Het is echt weer heel mooi geworden. Ik ben er zo blij mee!
Oh en vanmiddag heb ik ook nog wat wassen weggewerkt.
Het was weer een vruchtbaar dagje...
dinsdag 19 juli 2011 om 20:40
Zooo, ik ben weer uitgesaggerijnd (slechtste spelling ooit dit) hoor
Gold, je bent echt blij met je wenkbrauwen he? Lekker hoor en fijn dat je maar de helft hoefde af te rekenen.
Coe, jullie vakantie klinkt goed. Uk heeft het maar getroffen met zijn animeer-meisjes
Zoeb, lekker high-tea-en! Daar moet ik binnenkort ook weer eens iemand voor strikken. Heb het lang geleden ook eens gedaan en vond het wel wat. Lekker thee-leuten, snoepen en vooral veel kleppen natuurlijk
Heb jij eigenlijk nog een beetje 'vakantie'plannen Mamz?
En Fuss en MissM en Rainz? Hoe is t met jullie??
Gold, je bent echt blij met je wenkbrauwen he? Lekker hoor en fijn dat je maar de helft hoefde af te rekenen.
Coe, jullie vakantie klinkt goed. Uk heeft het maar getroffen met zijn animeer-meisjes
Zoeb, lekker high-tea-en! Daar moet ik binnenkort ook weer eens iemand voor strikken. Heb het lang geleden ook eens gedaan en vond het wel wat. Lekker thee-leuten, snoepen en vooral veel kleppen natuurlijk
Heb jij eigenlijk nog een beetje 'vakantie'plannen Mamz?
En Fuss en MissM en Rainz? Hoe is t met jullie??
woensdag 20 juli 2011 om 10:09
Moggu..
Gister de zon zien zakken in de zee onder het genot van een biertje!Vandaag is het weer mooi weer dus wij gaan naar het strand.
Fijn dat je wenkbrauwen weer mooi zijn Goldie!
En Gelf,ik kan niet op hyves op mobiel internet,maar fijn dat je weer uitgesaggerijnd bent
Zoeb,spannned hoor die laatste dagen,het kan nu niet lang meer duren.
Mamz,wij hadden ook plannen gemaakt om er op uit te trekken maar de kinderen blijven liever op het park.
Behalve vandaag,ze willen toch ook wel zwemmen
Gister de zon zien zakken in de zee onder het genot van een biertje!Vandaag is het weer mooi weer dus wij gaan naar het strand.
Fijn dat je wenkbrauwen weer mooi zijn Goldie!
En Gelf,ik kan niet op hyves op mobiel internet,maar fijn dat je weer uitgesaggerijnd bent
Zoeb,spannned hoor die laatste dagen,het kan nu niet lang meer duren.
Mamz,wij hadden ook plannen gemaakt om er op uit te trekken maar de kinderen blijven liever op het park.
Behalve vandaag,ze willen toch ook wel zwemmen
woensdag 20 juli 2011 om 11:02
woensdag 20 juli 2011 om 19:21
Nou, da's me een mooi cadeau Zoeb, een kleinkind voor je verjaardag!
Ik heb de zon zien zakken in de zee. Ja, ik moest ook meteen aan dat vreselijk liedje denken.
En ik vrees dat ik dat vanavond dus niet meer uit mijn hoofd krijg.
Mamz, ben je de dag ook een beetje gezellig doorgekomen?
Bij mij op het werk leek het wel nationale 'laten we alles gewoon eens voor de lol overhoop gooien'-dag.
Vakantieperiode hè, dus wat je anders in het weekend hebt (ouders mét kinderen gezellig naar de meubelboulevard) dat heb je nou de hele week door.
Echt Heel Vermoeiend.
En morgen is er weer zo'n dag.
En ik kijk er vanavond eerlijk gezegd even niet maar uit.
En mijn leukste collega wordt over geplaatst naar een andere afdeling.
En dat vind ik ook niet leuk.
En dus had ik nu een heel ander antwoord gegeven als Gelfje me die vraag van maandag vandaag had gesteld.
Ik geloof dat ik even in een werk-dipje zit .
Ik heb de zon zien zakken in de zee. Ja, ik moest ook meteen aan dat vreselijk liedje denken.
En ik vrees dat ik dat vanavond dus niet meer uit mijn hoofd krijg.
Mamz, ben je de dag ook een beetje gezellig doorgekomen?
Bij mij op het werk leek het wel nationale 'laten we alles gewoon eens voor de lol overhoop gooien'-dag.
Vakantieperiode hè, dus wat je anders in het weekend hebt (ouders mét kinderen gezellig naar de meubelboulevard) dat heb je nou de hele week door.
Echt Heel Vermoeiend.
En morgen is er weer zo'n dag.
En ik kijk er vanavond eerlijk gezegd even niet maar uit.
En mijn leukste collega wordt over geplaatst naar een andere afdeling.
En dat vind ik ook niet leuk.
En dus had ik nu een heel ander antwoord gegeven als Gelfje me die vraag van maandag vandaag had gesteld.
Ik geloof dat ik even in een werk-dipje zit .
woensdag 20 juli 2011 om 21:35
Mogguh
Ik dacht dat je al definitieve wenkbrauwen had, Goldie? Of moet je dat in de zoveel tijd bij werken?
Zoebie, hoe was de high tea? En spannend morgen. Ik hoop dat de kleine er wel morgen is, kan ook best later bij inleiden, maar dat is heel zielig voor de mama.
Gelfling, ik heb zeker vakantieplannen. Over een week of twee twee weekjes naar de Ardennen. Heb vandaag een soort overkapping gekocht voor vóór de tent en hoop morgen geld te hebben om wat activiteiten op de survivallocatie in te kopen. Eerst nog een pittige rekening betalen. En dan zo onderhand eens de spullen van zolder halen (het is geen goed idee om dit tot het laatst uit te stellen).
Even op hyves kijken. Gaat het poesje nog wel door?
Vergeet ik nog heel trots te wezen omdat ik dat examen gehaald heb
Ik dacht dat je al definitieve wenkbrauwen had, Goldie? Of moet je dat in de zoveel tijd bij werken?
Zoebie, hoe was de high tea? En spannend morgen. Ik hoop dat de kleine er wel morgen is, kan ook best later bij inleiden, maar dat is heel zielig voor de mama.
Gelfling, ik heb zeker vakantieplannen. Over een week of twee twee weekjes naar de Ardennen. Heb vandaag een soort overkapping gekocht voor vóór de tent en hoop morgen geld te hebben om wat activiteiten op de survivallocatie in te kopen. Eerst nog een pittige rekening betalen. En dan zo onderhand eens de spullen van zolder halen (het is geen goed idee om dit tot het laatst uit te stellen).
Even op hyves kijken. Gaat het poesje nog wel door?
Vergeet ik nog heel trots te wezen omdat ik dat examen gehaald heb
donderdag 21 juli 2011 om 07:48
donderdag 21 juli 2011 om 10:06
Mamz, lekker dat jullie nog er nog even tussenuit gaat naar de Ardennen. Da's een fijn vooruitzicht. Hoe gaat het met de AD? Ben je er al wat meer aan gewend? (je lichaam bedoel is dan) Of gaat dat niet zo snel?
Gold, balen zo'n werkdipje. Maar.. gaat vast snel weer over, op een of andere manier hoort dat erbij ofzo
Coe nog lekker aan t genieten?? Ik hoop van wel!!
Zo.. en nu ga ik koffie halen en mezelf een grote schop onder mn kont geven!! Ben nogal met het verkeerde been uit bed gestapt, slecht geslapen en hoofdpijn en dan is het ook nog eens heeeeel stil hier op werk. Heb echt zo geen vandaag.. Maar goed, ik ga dus toch maar gewoon proberen er wat van te maken. Bijna weekend tenslotte!!!
Gold, balen zo'n werkdipje. Maar.. gaat vast snel weer over, op een of andere manier hoort dat erbij ofzo
Coe nog lekker aan t genieten?? Ik hoop van wel!!
Zo.. en nu ga ik koffie halen en mezelf een grote schop onder mn kont geven!! Ben nogal met het verkeerde been uit bed gestapt, slecht geslapen en hoofdpijn en dan is het ook nog eens heeeeel stil hier op werk. Heb echt zo geen vandaag.. Maar goed, ik ga dus toch maar gewoon proberen er wat van te maken. Bijna weekend tenslotte!!!
donderdag 21 juli 2011 om 13:20
Bij ons verder geen nieuws, we wachten af.
Ondertussen is de sfeer in huis nog niet boven het vriespunt uitgekomen, dus ik hoop dat het nieuws snel komt.
Ik ben een van de weinige mensen die nog aan het werk is en heb het dus razend druk. Heb ondertussen het idee dat ik mijn achterstand in zou kunnen lopen de komende tijd maar op gegeven.
En ik ga op zoek naar een weekendje weg of zo, ik geloof dat we er even tussenuit moeten.
Ondertussen is de sfeer in huis nog niet boven het vriespunt uitgekomen, dus ik hoop dat het nieuws snel komt.
Ik ben een van de weinige mensen die nog aan het werk is en heb het dus razend druk. Heb ondertussen het idee dat ik mijn achterstand in zou kunnen lopen de komende tijd maar op gegeven.
En ik ga op zoek naar een weekendje weg of zo, ik geloof dat we er even tussenuit moeten.
donderdag 21 juli 2011 om 13:31
Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen MissM!
Ik kwam kijken of er al nieuws was van Zoebie.
Vandaag een baaldag,mijn tante is vannacht overleden.
En ook al weet je dat ze niet meer beter kon worden en ze zeker de laatste weken heel veel pijn had,het blijft kut!
Net in een kerkje hier een kaarsje aangestoken.
Ik kwam kijken of er al nieuws was van Zoebie.
Vandaag een baaldag,mijn tante is vannacht overleden.
En ook al weet je dat ze niet meer beter kon worden en ze zeker de laatste weken heel veel pijn had,het blijft kut!
Net in een kerkje hier een kaarsje aangestoken.