motorrijdende dames

27-01-2008 00:26 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
zijn die er ook onder de viva lezers ????
ja hier is dr een
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Hoi Jamadi , vertels er eens iets, wat rijdt je zoal en hoe lang

rijdt je motor ? reisen gemaakt

ik ben temet met een hellum geboren :):)

en doe ook veel zelf
aan je naam te zien rij jij op n chopper ik heb n sv 650.

vertel jij eerst maar eens wat jij bent tenslotte de T O
Ohja ik was een chopperfanaat , heb m zelf gebouwd

ik ben gek van de techniek en het zelf rommelen

in de harley wereld heel gewoon maar nu ook in de streetbikes meer en meer ingeburgerd

momenteel vind ik italiaans ook erg mooi
o yes n dikke ducatie da,s mooi.

laatst heb ik op n monster gereden was wel leuk.

ik ben niet zo van de techniek,verder als n filter en olie vervangen kom ik niet.

rij jij trouwens harley?
ja ik heb een ouwe van vroeger Zo,n blitse uit t elvis tijdperk

ik vind het goed dat je zelf olie en filters vervangt

en ik neem aan ook wel bougietjes ?

ik zie weer uit naar lekker voorjaarsweer en het eerste rondje

eh ik ben geen doorwinterrijder :):):) t begint bij mij vanaf een graadje of 18

Poeheej wel gezellig naar weekend treffens
ja bougietjes doe ik ook wel al de kleine dingetjes doe ik.

ik ben ook geen winterrijder ik ben n koukleum.

m,n man zei dat t morgen knap weer wordt en dat hij gaat rijden,nou hij doet maar ik wacht wel tot t warmer wordt.

in welk gedeelte van t land woon jij?

de motorweekens vind ik ook heel gezellig,zo ga ik elk jaar naar t bikestersweekend met n ploeg meiden.

maar nu ga ik naar bed morgen weer n drukke dag,truste.
t midden van het land

er is altijd veel lol met treffens en allemaal in een tentje en de volgende dag aan de omelet om een bodempie te leggen vanwege t vele bier :):)

maarre weltrustn
hier nog een motorrijder. En dan eentje die ook in de winter doorrijd. Ik zag gisteren nog een dame op een Harley en het is toch wel erg stoer.... Ik ben zelf meer van het praktische voor woon/werk en toertochten. Ik heb (heel saai)een Yamaha diversion (600). Ik heb hem destijds gekocht omdat het een mooie beginnersfiets is, maar eigenlijk voldoet hij nog steeds. Niet te zwaar, maar ook zeker niet te licht, lekker soepel etc. Ik rijd regelmatig op de R1100s van mijn vriend (BMW) maar doe mij toch mijn eigen fietsje maar....Ik wil nog steeds wel meer van de techniek leren eigenlijk, maar in de paktijk gaat hij toch iedere keer gewoon naar de motorzaak. En inderdaad ook ieder jaar een motorweekend van een dag of 4 en ook nog een motorvakantie van minimaal een week, meestal 2 weken. Hoewel dat laatste wel iets minder voor zal komen nu ik een zoontje heb, die laat ik best een week bij zijn vader en/of opa en oma, maar langer dan een week vind ik wel erg lang.
ik vind het knap dat je de hele winter doorrijdt Lika alhoewel het in Nederland natuurlijk niet meer de winters zijn van jaren geleden

ik heb bv NOOIT in sneeuw gereden

Treffens zijn leuk ...onwijs leuk met goeie bandjes en de ontspannen sfeer

we hadden ieder jaar een gezellig treffen bij een boer en die had ook varkens

Haha zei die boer als je misseluk benne , spuug t dan maar int verkenskot :):):):) lekker in een tentje met luchtbed en dan zondagmiddag als je thuiskwam motorafspoelen en goed eten en vroeg naar bed

De treffens waren van gemengde motoren , dus van alles

Tsja een Harley is wel stoer maar ik vind een mooie duc net zo stoer

of een dikke off-road

Maar een ouwe Harley of Indian vind ik het summum omdat je daar toch

veel op moet doen : voetkoppeling, tankschakeling en voorontsteking
he leuk nog n motormuts dr bij.

het is hier vreselijk koud ik had wel zin in n ritje langs de kust ik doe t maar niet.

hebben jullie wel eens van t bikestersweekend gehoord?

dit jaar gaan we naar schoonoord,kijk maar eens op de site.volgens mij sta ik dr nog op met de ouwe honda cb550.

zo,n 180 vrouwen met allerlei motors vermaken zich n weekend lang met eten drinken en lachen.(net als bij de mannen) mooi toertochtje erbij,vorig jaar was t gelukkig mooi weer we hebben ook wel eens n weekend regen en storm gehad.dan is t niet fijn liggen in n lekke legertent.

ik ben niet 1 van de jongste dus ik slik zo,n weekend veel paracetemol en ben nadien n halve week verrot.

maar dat geeft niet ik zou t niet willen missen.

voor de rest doe ik met m,n man (sv1000) en vrienden veel ritjes en toertochten.

dit jaar willlen we naar duitsland gaan,vorig jaar kon t niet,mocht m,n man niet rijden na n operatie.dit jaar moet hij weer onder t mes ik hoop na de zomervakantie.

gaan jullie wel eens naar n beurs?

wij zijn vorige week naar groningen geweest,was mooi t wordt daar elk jaar drukker.
wilde even plaatje erop zetten maar mislukt
Hier ook een motorijdster.

Wij hadden een Honda CBR 750 een echt snelheidsmonster waar ik ook veel te hard mee scheurde.

Nu hebben we geen eigen motor meer, maar het blijft wel kriebelen.
Hier nog een motormuis

Ik had een kawasaki ER5.. beetje een lullige motor vond ik zelf.

Nu ben ik aan het sparen voor een Ducati 996 *kwijlt bij de gedachte*

Ik rijd de hele winter door.. zelfs met sneeuw of -12 al hebben we zulke winters niet meer idd..

Motorrijden zit in mn bloed ( vader, opa) en de stap van puch schakelbrommertje (uit de jaren 60) naar motor was niet groot.

Ik ga elk jaar met mijn vader naar de TT in Assen om te kwijlen.

Go Valentino !!!

Mijn droommotor is een MVAgusta Senna editie maar die zal er denk ik nooit komen haha ¤¤¤¤¤¤
nou zat ik er ook over te denken om weer eens naar de tt in assen te gaan

Jaren geleden voor t laatst geweest

en toen waren het de 2 taktracers die domineerden

en nu is vooral Ducati in de Moto Gp heer en meester

bij mij zit motoren al van kind af aan in het bloed

begon met mobyletje en gaten in de uitlaat slaan

tsja aan de buren had ik geen boodschap :):):)

Nu wil het dat er veel braakliggend land was

daarna ben ik gaan crossen met grote japanse machines

een auto vind ik een "shit" artikel ......sorry MIJN MENING

een motor koester je en je doet er een laken of hoes overheen

de waarde zakt niet als een Jekko en het is een verlengstuk van jezelf

vaak zegt een type bike iets over t type berijder(ster)
Hier nog een fanatiekeling. Reed op een RS 125, vanwege het 'kleine rijbewijs'. Veel meegemaakt met dat ding, leuke dingen maar ook een heftig ongeluk. Inmiddels ben ik daar vanaf (de RS staat nog wel in de schuur, hij doet ut niet meer ) En nu staat er een Yamaha R6 op mij te wachten.. Hier heb ik zowel circuit- als straatkappen bij dus ben wel van plan om af en toe een circuitdag te gaan doen. leuk om te zien dat hier meer motorrijdsters zijn!
hier nog eentje een echte chopper fan, had een kawasaki vulcan 1500, maar in april heb ik een ongeluk gehad, ging iets te scherp door de bocht en raakte in de slip, en heb 6 maanden moeten revalideren, mijn linkerhand heeft niet zijn gehele kracht terug, dus ik vind het onverantwoord te rijden en heb hem verkocht, bovendien zijn mijn dochtertjes helemaal niet relaxt meer over t feit dat ik op dat ding wegging sinds t ongeluk, en dat is het me niet waard, jammer dat leren pak en mijn lange blonde haar onder mijn helm vandaan stond wel erg stoer allemaal, om over de moter maar niet te hebben
leuk t wordt hier al drukker,nu hebben we nog tijd als t straks mooi weer is gaan we gassssuh

zijn jullie wel eens bij amateurs races geweest,dat is echt leuk.

wij gingen vaak met onze vriend n racer mee.m,n man als monteur en ik voor de massage,klokken,koffie,de coureur uit t pak helpen,enz enz.

we hebben wat beleefd zeg,in t aardedonker ergens in t voormalige oost duitsland de weg naar t circuit zoeken.nergens geen borden,om 3 uur s,nachts waren we er en om 9 uur zat hij op de motort.

of op dat vreselijke eemshaven daar ga ik niet meer naar toe,een andere vriend heeft zich daar doodgereden.

paasraces op de nurnburgerring(hoe schrijf je dat?) berekoud ik hielp de coureur uit z,n pak,hij zat zo te lidderen van de kou dat ik m gelijk maar heb gemasseerd.

ik kan hier uren over praten als ik jullie verveel zeg t dan.

kijk trouwens maar eens op z,n site:nelonracing.nl

heb ik nog n leuke:kevinvalk.nl,dat is n jong jochie die t helemaal gaat maken.

hij is sneller als die vriend van ons,gna gna.
Ik ben slechts een parasiet ........... oftewel duopassagier.
f uppen
hebben jullie niets leuks te vertellen?
Het is niet echt motorseizoen he

BEn zaterdag naar de beurs geweest, geflyerd voor Ducati. Beetje rondgekeken, maar er wordt zóveel troep aangeboden daar... Verder op het motorfront weinig te melden ben ik bang... Gaan er nog mensen van hier naar de TT Assen?
Ik rij nog niet zelf (zit wel in de planning) maar ik denk dat wij dit jaar ook maar weer eens naar de TT gaan. We zijn denk ik drie jaar geleden voor het laatst geweest. Ik vond het toen wel een beetje tegenvallen. Het was zo massaal en commerciël geworden. Ik miste de sfeer van vroeguh echt...
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
nee wij gaan niet naar de tt,mij te duur en thuis zie ik t beter.

we gaan wel naar amateurraces op assen enz.veel leuker.

as weekend schijnt t wat beter weer te worden.

dus t dikke pak aan en rijden,t kriebelt al weken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven