societatis occultae
maandag 18 juli 2011 om 02:20
Dit is het societatis occultae.
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
Leden:
Elfje26
MrsStanleyWalker aka Wa'k
Idalee
Xalvadora
Dickens
Khemam
Thekla
Mefs
Conundrum
Nerd
DonkeyShot
Ronnie Mitchell
Yellow Love
Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*
Wie niet tot bovenstaand genoemde leden behoort, kan na het succesvol uitvoeren van een opdracht alsnog toetreden.
Bevoegd tot het geven van opdrachten zijn geaccepteerde leden.
Opdrachten die door derden worden gegeven zijn niet rechtsgeldig
woensdag 20 juli 2011 om 23:34
woensdag 20 juli 2011 om 23:43
donderdag 21 juli 2011 om 00:08
quote:idalee schreef op 20 juli 2011 @ 20:33:
PMS ís besmettelijk. Als vrouwen lange tijd samen in een huis wonen worden ze tegelijk ongesteld, heeft iets met geur te maken. Dat was het weer voor de weetjes van vanavond.
Ow shit.
Geldt dat ook voor elfjes ?
En voor kamermeisjes ?
* voelt paniek opkomen *
PMS ís besmettelijk. Als vrouwen lange tijd samen in een huis wonen worden ze tegelijk ongesteld, heeft iets met geur te maken. Dat was het weer voor de weetjes van vanavond.
Ow shit.
Geldt dat ook voor elfjes ?
En voor kamermeisjes ?
* voelt paniek opkomen *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
donderdag 21 juli 2011 om 09:22
donderdag 21 juli 2011 om 09:52
Goeiemorgen! Goede reis gehad Elfje?
Op het moment heb ik een kat te logeren en die heeft de gewoonte 's nachts op je kussen te slapen, zo dicht mogelijk bij je hoofd, met pootjes om je nek en zijn neusje tegen de mijne. Heeel lief, maar echt goed slapen doe je er niet van. Verder is het grijs buiten en loop ik alweer te klagen. Straks ga ik heel uitgebreid boodschappen doen voor een etentje, dan appelgebak maken (tips voor recepten zijn welkom).
Hoe staat het met de bruiloft? Is Nerd toch stiekem weggerend? We kunnen hem ook in de val lokken, dat ie dan niet doorheeft dat ie aan het trouwen is. Blinddoeken we hem, zeggen we de trouwgelofte in het Swahili en pas na afloop vertellen we hem dat ie is getrouwd. Of we drogeren hem, wel zo makkelijk.
Op het moment heb ik een kat te logeren en die heeft de gewoonte 's nachts op je kussen te slapen, zo dicht mogelijk bij je hoofd, met pootjes om je nek en zijn neusje tegen de mijne. Heeel lief, maar echt goed slapen doe je er niet van. Verder is het grijs buiten en loop ik alweer te klagen. Straks ga ik heel uitgebreid boodschappen doen voor een etentje, dan appelgebak maken (tips voor recepten zijn welkom).
Hoe staat het met de bruiloft? Is Nerd toch stiekem weggerend? We kunnen hem ook in de val lokken, dat ie dan niet doorheeft dat ie aan het trouwen is. Blinddoeken we hem, zeggen we de trouwgelofte in het Swahili en pas na afloop vertellen we hem dat ie is getrouwd. Of we drogeren hem, wel zo makkelijk.
donderdag 21 juli 2011 om 10:23
Ja, inderdaad! Ze is nu wel weer lang genoeg van huis geweest, die mefs. Misschien komt ze terug als we de boel op z'n kop toveren? Iemand in de kerkers frotten? Drie dagen lang wolkbreuken toveren boven de Spaanse kust?
Leuk een logeerkat! En wat slaapt ze lief bij je... Ik heb een kat die altijd lekker bij je buik kwam liggen, dat vond ik wel lief. De andere was altijd op mijn voeten uit, da's minder als er keihard in je teen gebeten wordt als je slaapt hoor. Dus nu mogen ze niet meer boven slapen, zal je net zien, slaap ik eindelijk en dan... HAP!
Leuk een logeerkat! En wat slaapt ze lief bij je... Ik heb een kat die altijd lekker bij je buik kwam liggen, dat vond ik wel lief. De andere was altijd op mijn voeten uit, da's minder als er keihard in je teen gebeten wordt als je slaapt hoor. Dus nu mogen ze niet meer boven slapen, zal je net zien, slaap ik eindelijk en dan... HAP!
You know how I know? Because I reeaally think so!
donderdag 21 juli 2011 om 20:54
Ik verveel me.... Gelukkig nog maar een dag vakantie... Waarom regent het nu de hele week als ik vrij ben! Ik had elke dag lekker buiten willen leven, in de zon liggen met een goed boek of in het zwembad spelen met Mason... Ik baal hier zo ontzettend van en mijn buik is opgeblazen alsof ik zes maanden zwanger ben. Bah, bah, bah.
You know how I know? Because I reeaally think so!