3000+ deel 88
donderdag 21 juli 2011 om 22:29
donderdag 21 juli 2011 om 23:48
Ik ben mn e-reader kwijt Heb hem aan de Griekse buurman verkocht, hij gaat morgen op vakantie naar Griekenland. Volgend jaar gaan we naar zijn appartement daaro!
Maar ik heb alle boeken opgeslagen op mn laptop en ga morgen een nieuwe e-reader kopen want kan/wil echt geen dag meer zonder
Morgen naar de sauna, we hadden nog cadeaubonnen die al anderhalf jaar oud zijn maar die we gewoon nog mogen gebruiken
Truste lieve maisjes!
vrijdag 22 juli 2011 om 08:04
quote:rosanna08 schreef op 22 juli 2011 @ 00:52:
had je hem niet beter uit kunnen lenen Bietje?
Nee want dan heb ik zelf 2 weken niks en ik ben er inmiddels best verslaafd aan
Goedmeurning!! Vandaag dagje sauna dus vanavond laat pas terug. Mn Turkije-afval-kuur is nog steeds aan de gang, dus ik blijf weer dicht in de buurt van de toiletten vandaag, wie weet val ik nog weer een kilootje af
had je hem niet beter uit kunnen lenen Bietje?
Nee want dan heb ik zelf 2 weken niks en ik ben er inmiddels best verslaafd aan
Goedmeurning!! Vandaag dagje sauna dus vanavond laat pas terug. Mn Turkije-afval-kuur is nog steeds aan de gang, dus ik blijf weer dicht in de buurt van de toiletten vandaag, wie weet val ik nog weer een kilootje af
vrijdag 22 juli 2011 om 09:17
Ukje is lekker naar het kinderdagverblijf en ik moet vanavond werken ipv vanochtend, net lekker Popje haar nieuwe kleding gegeven, we gaan zo lekker samen shoppen, ze moet haar rapportgeld uitgeven vandaag, ze spaart altijd al haar zakgeld op maar haar rapportgeld is om iets leuks van te kopen!
(anders leert ze nooit geld uitgeven)
Daarna gaan we ook lekker ergens wat drinken en een gebakje eten, lekker even puur tijd voor haar!
Heb er zin in!
vrijdag 22 juli 2011 om 13:03
Ik heb net heerlijk geshopt met Popje, was echt gezellig! we kwamen opa nog tegen en die gaf haar ook nog geld voor haar rapport en zo kon ze wat moois uit gaan zoeken!
Ze heeft een Playmobil camper gekocht van haar geld en is er zo blij mee!
Samen nog lekker koffie/chocomel gedronken met een lekker stuk gebak, daarna vond ze dat ik ook nog wat moest kopen dus heb een heel mooi lingeriesetje gekocht, was heel erg duur maar nu niet meer, was afgeprijsd van 60 naar 10 euro!
ben blij!
Ze heeft een Playmobil camper gekocht van haar geld en is er zo blij mee!
Samen nog lekker koffie/chocomel gedronken met een lekker stuk gebak, daarna vond ze dat ik ook nog wat moest kopen dus heb een heel mooi lingeriesetje gekocht, was heel erg duur maar nu niet meer, was afgeprijsd van 60 naar 10 euro!
ben blij!
vrijdag 22 juli 2011 om 13:21
vrijdag 22 juli 2011 om 15:33