Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
dinsdag 12 juli 2011 om 11:09
woensdag 13 juli 2011 om 07:57
goodmorning 'PING'
Was gister lekker lui. Jam maken is al routine, heb plaats nodig in de vriezer. Vandaag nog een rondje. Bespreking op het werk, over veranderingen op de afdeling. Ben ik blij dat ik 01.10. van afdeling verander. Het leuke is, mijn nieuwe kollega's willen heel graag dat ik kom . Dat maakt me erg vrolijk!!
Gisteravond met manlief een pilsje gepakt op een terras, terwijl mijn dochter voetbaltraining had. Precies toen de training voorbij was, begon het te onweren.
Hoe gaat het met je? Ben je nog verdrietig?
Waar is jozeefje? En sara_aras?
Was gister lekker lui. Jam maken is al routine, heb plaats nodig in de vriezer. Vandaag nog een rondje. Bespreking op het werk, over veranderingen op de afdeling. Ben ik blij dat ik 01.10. van afdeling verander. Het leuke is, mijn nieuwe kollega's willen heel graag dat ik kom . Dat maakt me erg vrolijk!!
Gisteravond met manlief een pilsje gepakt op een terras, terwijl mijn dochter voetbaltraining had. Precies toen de training voorbij was, begon het te onweren.
Hoe gaat het met je? Ben je nog verdrietig?
Waar is jozeefje? En sara_aras?
woensdag 13 juli 2011 om 10:35
Good morning to you too!!! Dobro Utro!
Ik ben niet echt verdrietig meer. Ik denk nog wel aan hem, hij is gisteren begraven en daar heb ik wel veel aan zitten denken.
Maar nu toch weer over tot de orde van de dag,
Met mijn vriendin gaat het ook goed, dus dat is positief.
Slecht weer gehad daar?
Hier al 2 dagen bewolkt, echt niks aan.
xxx
Ik ben niet echt verdrietig meer. Ik denk nog wel aan hem, hij is gisteren begraven en daar heb ik wel veel aan zitten denken.
Maar nu toch weer over tot de orde van de dag,
Met mijn vriendin gaat het ook goed, dus dat is positief.
Slecht weer gehad daar?
Hier al 2 dagen bewolkt, echt niks aan.
xxx
woensdag 13 juli 2011 om 14:10
Een aantal jaar geleden ben ik in pestani geweest. Erg leuk dorpje aan de kust en je zit voor 4 euro in de taxi naar ohrid (10/15 min) We zaten toen bij familie basoski, erg leuk, nederlandse gastvrouw, getrouwd met Dimitri uit macedonie. Ook organiseerde hij verschillende excursies in het nederlands.. altijd fijn:) Ook het huisje was netjes schoon en van alle gemakken voorzien. In de achtertuin was nog een zwembad (niet erg groot, maar prima) en wanneer je de straat overstak, zat je op het strand. Je kunt even kijken op http://www.lale-pestani.com/
veel plezier!
veel plezier!
donderdag 14 juli 2011 om 08:03
Leuke tip, inderdaad. Past helaas niet in mijn budget. Voor nog geen 10 euro p.p. kun je in Ohrid overnachten. Wel zonder zwembad dan.. hier bijvoorbeeld:
http://travellerspoint.com/accommodatio ... and-Rooms/
Nog meer goede tips?
Hier is het ook erg fris en bewolkt, helemaal niet prettig. Gister veel regen. De zomer is op vakantie gegaan.
http://travellerspoint.com/accommodatio ... and-Rooms/
Nog meer goede tips?
Hier is het ook erg fris en bewolkt, helemaal niet prettig. Gister veel regen. De zomer is op vakantie gegaan.
dinsdag 19 juli 2011 om 14:24
Ik hou ook van warmte, maar het was daar wel heel erg.
Echt van dat zweterige weer. Vond het eigenlijk niet lekker.
En V houdt er ook niet van.
Die wilde wel met mijn ruilen, hier is het echt slecht weer.
Maar het zonnetje probeert er wel steeds een beetje door te drukken, wie weet wordt het beter.
Ik was vroeg wakker, omdat ik ook al erg vroeg sliep. Ik was moe.
Nu wel erg druk op het werk, maar ik heb nu even pauze.
Echt van dat zweterige weer. Vond het eigenlijk niet lekker.
En V houdt er ook niet van.
Die wilde wel met mijn ruilen, hier is het echt slecht weer.
Maar het zonnetje probeert er wel steeds een beetje door te drukken, wie weet wordt het beter.
Ik was vroeg wakker, omdat ik ook al erg vroeg sliep. Ik was moe.
Nu wel erg druk op het werk, maar ik heb nu even pauze.
vrijdag 22 juli 2011 om 11:40
Nee, ik vlieg altijd.
Met de auto is wel erg ver.
Ik vlieg rechtstreeks met Wizzair.
Ik woon in London, dat scheelt.
Nederland heeft wel rechtstreekse vluchten op Ohrid in zomer, een charter met Transavia, dus niet rechstreeks via Transavia te boeken, maar via Peter Langhout oa.
Ik vlieg op Skopje, niet op Ohrid.
Ik ga nu pas in October weer waarschijnlijk.
Mijn vriend komt hier heen in augustus/september.
Met de auto is wel erg ver.
Ik vlieg rechtstreeks met Wizzair.
Ik woon in London, dat scheelt.
Nederland heeft wel rechtstreekse vluchten op Ohrid in zomer, een charter met Transavia, dus niet rechstreeks via Transavia te boeken, maar via Peter Langhout oa.
Ik vlieg op Skopje, niet op Ohrid.
Ik ga nu pas in October weer waarschijnlijk.
Mijn vriend komt hier heen in augustus/september.