Postcrossing deel 7

26-01-2011 09:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor meer uitleg van deze verslavende hobby en winkels zie tweede posting.

Het gaat, in het kort gezegd, dat je een ansichtkaart verstuurd en als hij wordt geregisteerd dat jij dan een kaart krijgt van iemand ergens in deze wereld. Elke kaart is een verrassing!

Even een voorbeeld:

Hallo dames, ik kwam even kijken hoe het hier gaat.

Geen postcrossing nieuws, begin in september weer met sturen.

Stereo: welkom terug!

Juuf: ik heb ook nog een stuk of 6 flows liggen, heb mijn abbonement maar eerst opgezegd. Eerst alle knutselwerkjes afwerken.

Sorry (ik weet niet tegen wie ik sorry moet zeggen, maar het is zo fout) ik heb de verwarming aan. Het weer moet snel beter worden want vanaf zaterdag ben ik een week in de buitenlucht, dag en nacht.

Tine, gaat het goed met je?? Ik maak me ook zorgen, doorweekte pleisters zijn niet oke! Ook omdat je al veel problemen hebt gehad met de wond. Nou, hoop snel een verslag hier te lezen van je

Steph: morgen weer lopen met evy? Ik doe morgen les 7!
Ligaa, ik heb die vandaag gedaan. Bijna hetzelfde als les6.
Hoi meiden, wat zijn jullie toch lief! Tis weer sukkelen hier, pleisters zijn nog steeds doorweekt en nu kan ik ook nog eens niet tegen de pleisters.(zijn van die waterafstotende dingen, kussentje in het midden en plak erom heen) De hele plakrand erom heen staat rood gloeiend op mn buik, nu haalde ik hem er net vanaf om een ander erop te doen en met die pleister die eraf kwam ging mn huid helemaal stuk.. Heb nu dus iets anders op mn buik geknutseld maar de wond randen komen nu niet bij elkaar en dat is wel de bedoeling... Het gaat nu echt mn keel uithangen.. ik wil dat het over is ben der klaar mee.. Morgen toch de thuis zorg nog maar even bellen of ze toch even langs willen komen..

Steph, wat goed dat je zo lekker aant rennen bent!! Wat lief van die vrouw dat ze je kaart al geregistreerd had!

Ligaa, zie mn verslag hierboven. Begin em nu echt wel te knijpen voor dinsdag, nog erger dan hiervoor.. Vanaf september gaan bij jou ook weer de kaartjes binnen stromen!!! Ook al zo lekker aant rennen!!

Stereo, je bent welkom!!! Haha je weet toch dat jij de leukste persoon bent!! Dat kon ik je ook wel vertellen hihi! Je bent ook direct als relatie deskundige gekroond door die persoon haha!! Hoe was het op Terschelling! Heb je een beetje lekker weer gehad?

Zazana, gaaf weer een nieuw land!! Zal er dan eindelijk een nieuwe landen ronde op gang komen. T is allemaal wel veel hetzelfde de laatste tijd. Ik heb gister ochtend de thuis zorg gebeld en denk dat ik die morgen ochtend ook maar weer even bel...

JJ, dank je! Ik hoop ook zeker dat de wond zich gaat gedragen! Zo een kaart direct 8 keer favoriet en hij was niet eens zo... Hoe is het verder met jou? Wat ben je allemaal aant doen in je vakantie?

Juuf, ik ben der nog, lief dat je je zorgen maakte. Ik vond het zo suf dat je nog geen kaartjes had gehad dat ik er vanmiddag eentje voor je had geschreven. Toen bleek dat ik helemaal je adres nog niet had.. Suf he.. Verrassing is weg maar was wel goed bedoelt:) Als je je adres liever niet geeft ga ik hem voor je inscannen:)

Noa-Lynn, wow dat zijn een hoop kaartjes!! Wel mooie??

Ik had vandaag 2 kaartjes, de pinguins van Dick Bruna hier uit NL en een museum van cultuur en historie uit Belarus. Voor nu ga ik maar eens slapen denk ik... Truste ik meld me morgen weer.
Jeetje Tine, 't klinkt toch niet echt goed hoor. Heb je inmiddels al iemand ernaar laten kijken? Beter te vroeg dan te laat doen hoor, echt!
Tine, heb je de thuiszorg al gebeld? Ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen met die pleisters!

Ligaa, dat van die verwarming herken ik. Ik heb ook op het punt gestaan de verwarming aan te doen, maar toch maar niet gedaan. Wel warme trui aan... T is echt geen zomer te noemen op het moment. Ben je iets leuks aan het doen in de buitenlucht? Hopelijk lukt alles met die buien. Vanaf morgen wordt het wat beter, geloof ik. Ik duim voor je!
Jemig Tine, is het nog niet over. Je hebt het goed te voorduren zeg. Hopelijk heb je droog geslapen

Drie adressen aangevraagd, NL/Rusland en China. Verder gaat er uiteraard nog een kaartje naar die dame die de kaart al had geregistreerd.
Leuk, van de week had ik een nieuw land! Singapore. Fijn...

Zo bij jullie ook al zo fijn zonnig :S NOT Wilde eigenlijk even lekker het bos in ofzo, maar het is niet bepaald aantrekkelijk zo.

Stereo, welkom terug! Fijn eiland Terschelling? Ben er nog niet geweest, maar hij staat op de wensenlijst. Lekker dat het weer toch nog meezat daar!

Tine: Jeetje wat een ellende met die wond joh! Kan me goed indenken dat je het zat bent. Als je huid zo heftig reageert op die pleister, zou ik wel snel (vandaag) contact opnemen met de thuiszorg. Er zijn namelijk ook pleisters voor huidjes die gevoelig reageren op gewone pleister. En als je huid echt loslaat wordt het alleen maar erger. Is niet nodig. (rudavlies is een goede optie)

Enne: thanx voor je kaartje!! Leuk leuk leuk!!

Net als leuke dokters... Hoewel je die liever IN je bed hebt natuurlijk, niet ernaast.

Ligaa: ga je het volhouden, die stop tot september? Wat fijn dat het met moeders wat de goede kant op gaat! Dat wisselende van je eigen gezondheid is wel balen zeg. Zo vermoeiend! Knap dat je dat hardlopen volhoudt.

Zazana: Ik snap het helemaal. Diezelfde landen is toch wat saai op een gegeven moment. Is dan wel extra leuk als er weer iets nieuws bij zit. Maar toch..

Al aan de cakejes begonnen? Of toch wachten tot je les krijgt van Tine? Dank voor het adres. Wacht nog even met bestellen tot mijn werkgever over de brug komt.

Kozoo: Sinterklaas al eens wat van zich laten horen? Zou wel heel erg leuk zijn... Maarre... waarom sms je m zelf niet even een lief welkoms tekstje?

CptO: jij hebt wel leuke landen al! Hoeveel mag je inmiddels onderweg hebben?

Steph: Is de buuv inmiddels niet meer ongesteld? Of blijft ze mekkeren over de rook? Jij ook succes met de hardloop lessen.

JJ hoop schrijven was dat! Nog lekker in je genieten van klaar zijn roes?

Noa_lynn: kun je je voorraad nog kwijt??
Hello sunshines!

Die regen enzo... pff niks aan. Blijf vandaag ook binnen hoor. Loop al dagen in een dikke trui.. Ik ben gister wel het bos in geweest Maar niet droog gehouden. En ik had totaaaaaal verkeerde schoenen aan (waarom wil je altijd zo graag je nieuwe aan??) die ik nu dus kan schrobben en hopen dat ze er na het modderbad nog een beetje appetijtelijk uitzien.

Noa: Ik heb sinterklaas een heus welkom gesmst. En gemaild, maar die oude man heeft het zoooo druk Ik krijg overigens wel een reaktie hoor, maar niet zo snel en enthousiast als ik had gehoopt

Ik word er op het moment totaal niet blij van, ik heb er blijkbaar te veel van verwacht Ik probeer het maar wat los te laten, wel heel jammer, het leek zo leuk (en veelbelovend).

En die vlinders.. ik heb ze geprobeerd vrij te laten, maar ze willen niet naar buiten in de regen... ach, geef ze eens ongelijk.

Tine: Bah! Ik stuur je beterschaps-wensjes en straaltjes toe! Oh en waar kan ik mij inschrijven voor de cakejes-aktiviteiten?

Ligaa en Steph: wat zijn jullie goed bezig zeg met het hardlopen!! Respect!

Stereo: welcome back! Ik ben ook nog nooit op Terschelling geweest, wil ik nog wel een keer.

Heb weer een aantal hurray''s binnen dus leuks is onderweg. Ook een aantal favo''s. Ook leuk!
Kozoo: Balen dat die oude man niet zo enthousiast reageert! De suffe knar heeft na al die jaren duidelijk nog niet door hoe vrouwen behandeld dienen te worden. Maar.. zou de vlinders nog heel even vasthouden. Misschien een date voorstellen? Het is niet leuk dat ie niet enthousiast reageert, maar misschien moeten jullie elkaar toch weer even echt zien. Als ie dan nog niet leuk doet, zijn gemis! Het is een suggestie en misschien helemaal niet wat je wilt. Alleen: Als ie wel echt heel erg de moeite waard is, is een klein beetje extra moeite ook niet verspild. (ik kan het weten zoals bekend ;) )

Leuk pc nieuws!

Cakejes bakken op Terschelling wordt de volgende meet? :d
Hmm, je tekst nog eens lezend heb je dat misschien al lang gedaan...?
Kozoo, wat stom van sinterklaas! Het klonk zo mooi! Hopelijk draait hij nog bij. En anders op zoek naar een kerstman/paashaas... (Sorry, ik krijg van de bijnaam sinterklaas in combinatie met daten een beetje onsmakelijke beelden op mijn netvlies...)

Noa, Kozoo en eventuele andere geïnteresseerden in Terschelling, het is echt een mooi eiland hoor. Een aanrader. Mooie natuur, gezellige dorpjes. En ook het hotel waar wij zaten is een aanrader! Zijn jullie wel eens op andere Waddeneilanden geweest? Ik ben nu op Texel, Terschelling en Schiermonnikoog geweest. Alledrie mooi, maar heel verschillend!

Haha, Noa, cakejes bakken op Terschelling lijkt me erg leuk! Dan worden het waarschijnlijk cranberrycakejes!

Waarom wordt die regen nou niet een beetje minder?! Ik moet nog naar de brievenbus, maar die regen maakt het niet echt aantrekkelijk om naar buiten te gaan...
anoniem_109723 wijzigde dit bericht op 24-07-2011 16:32
Reden: aanvulling; te langzaam getypt!
% gewijzigd
Klinkt goed Stereo, van Terschelling. Ik ben wel al een aantal keer op Texel geweest, verder nog niet.

Ik kan je deze niet onthouden: (ook lekker relativerend qua daten en mannen enzo)

Er is maar 1 prins op een wit paard en dat is Sinterklaas. En zelfs die heeft een schimmeltje.

Nu is het nog onsmakelijker, haha
Noa, buuv is niet meer ongesteld geweest want wij hebben geen rook geproduceerd. We gaan er alleen maar in als vriend niet hoeft te werken, dat moet hij dus wel.

Leuk zeg een nieuw land. Ja, dat weer.......

Kozoo, die sinterklazen ook. Lieverd Laat de vlinders nog even zitten met dit weer.

Stereo, ik ben wel een keer op Terschelling geweest. Heerlijk die lokale cranberry. Smaakt op alles.

Straks door de regen, met plu, de kaarten op de bus gedaan. Gelukkig op korte loopafstand.

Ik krijg het koud van die regen, straks misschien in warme chocomelk.
Dames wat een weer :( Word er echt depri van.

Beetje een verpest weekend gehad, gisteren wilden we met de auto weggaan, ik wilde instappen, bleek dat ie helemaal in de kreukels lag aan de bestuurderskant. Zowel voorbumper, voordeur, achterdeur en achterkant. Spiegel eraf. Lak eraf.. krassen, deuken en heel veel roestplekken :( Echt zoooo kut. Is blijkbaar iemand tegen aan gereden (stond voor ons huis geparkeerd) en niet eens een briefje ofzo. Echt vet aso. En dat moet ie echt wel gemerkt hebben gezien de enorme schad. We zijn alleen WA verzekerd dus krijgen ook niks vergoed :( Gaat duur worden :( We konden er ook niet meer mee rijden, moeten eerst morgen die spiegel laten maken want je mag zonder niet de weg op. En vandaag zouden we gaan BBQ'en met vrienden, nou wat een grap met dit weer. Dan maar uit eten... werd een van de vriendinnen ziek. Dus ook dat ging niet door. Beetje jammer dus.

Tine: Hoe gaat het nu? Is de thuiszorg al langs geweest? Ik ben het met de anderen eens: beter te vroeg dan te laat en beter te vaak bellen dan te weinig!!

Stereo: Wat voor tijdschriften heb je allemaal? Ik ben ook zo'n fan van tijdschriften, heerlijk!!! Lees van alles: Viva, Flair, Elle, Marie-Claire, Santé, Vriendin, Esta, Red, Psychologie Magazine. Ook ik wil Terschelling graag nog zien. Vond Texel ook fantastisch. Maar Terschelling is dus ook een aanrader

Noa: Nog niet aan de cakejes begonnen. Ik moet misschien eerst wat les krijgen van Tine haha.

Kozoo: Jammer dat de reacties niet zo enthousiast zijn als gehoopt. Toch denk ik niet dat je er teveel van hebt verwacht, nav wat je eerder schreef. Maar idd maar even afwachten.

Steph: Al warme choco met slagroom gedronken? Mmmm helaas heb ik het niet in huis.
Zazana, schandalig zeg. Auto in elkaar rijden en dan nog niets laten weten Heb je wel thuis lekker gegeten ipv bbq (het regende toch)?

Succes met de rekening
Ben overigens ook depri, weegschaal gaf 7 ons meer aan dan vorige week. (als je aan het afvallen bent dan moet je toch niet aankomen?)

Nee Zazana, geen chocomelk gehad. (had ik het maar gedaan)
Goeiemorgen!

Steph, niet opgeven hoor! Je bent zo goed bezig met WW en sporten! Volgende week zijn er vast weer wat onsjes af! En die cranberry's zijn lekker, vooral in de likeurtjes en rosé!

Zazana, wat ontzettend balen van de auto! Niet eens een briefje achterlaten is inderdaad een schande! Tijdschriften zijn best fijn om te lezen, maar de tijdschriften die ik heel af en toe voor mezelf koop lees ik dan ook vrijwel meteen. Nu liggen er nog stapels tijdschriften die ik van andere mensen heb gekregen en vakbladen en dat soort dingen. Die liggen voornamelijk erg in de weg, maar ik kan ze niet ongezien weggooien, want stel je voor dat er nog iets belangrijks/nuttigs/leuks in staat!

Kozoo, haha, ja, soms moet je het voor jezelf maar een beetje proberen te relativeren. Die uitspraak ken ik, ja! Mede daarom ook mijn minder romantische associatie!

Tine, hoe is het met je? Gaat het al wat beter met de pleisters en heeft de thuiszorg nog iets voor je kunnen betekenen?

Hopelijk krijgen jullie allemaal weer leuke kaarten vandaag!

En het weer wordt ook alweer een beetje beter. Vanmorgen brak hier al een voorzichtig zonnetje door.
quote:steph schreef op 25 juli 2011 @ 09:31:

Ben overigens ook depri, weegschaal gaf 7 ons meer aan dan vorige week. (als je aan het afvallen bent dan moet je toch niet aankomen?)

Nee Zazana, geen chocomelk gehad. (had ik het maar gedaan)'t heeft ook met je cyclus te maken he. Vlak voordat je ongesteld moet worden ben je geloof ik zwaarder. En spieren wegen ook meer dan vet, dus als je nu meer sport, kan je toch afgevallen zijn (minder vet) maar meer wegen (meer spieren).
Zazana, wat een eikels!!! Echt! Er is geloof ik wel een soort waarborgfonds voor dat soort dingen, moet je maar eens googlen of navragen bij een garage. Volgens mij moet de garage dan een schatting van de kosten maken en kun je dat insturen en een deel vergoed krijgen, ofzo iets..
Kozoo, wat jammer zeg... Best gek ook, het klonk allemaal zo leuk. Wel een grappige uitspraak dan weer...
quote:Janna_ schreef op 25 juli 2011 @ 12:14:

[...]

't heeft ook met je cyclus te maken he. Vlak voordat je ongesteld moet worden ben je geloof ik zwaarder. En spieren wegen ook meer dan vet, dus als je nu meer sport, kan je toch afgevallen zijn (minder vet) maar meer wegen (meer spieren).Nee, ik moet pas over twee weken ongesteld worden dus volgende week kom ik weer aan
Oh, misschien is het wel tijdens je eisprong, ik weet het niet precies hoor. En 't kan ook zijn dat je meer vocht vasthoudt. Of gewoon meer spieren!
Ach Stephie toch Kan me voorstellen dat het niet leuk is, maar je bent zo goed bezig!!! Komt goed hoor. Helpt het al ik zeg dat wij hier allemaal heel trots op je zijn? Is echt zo hoor!!

Zazana: wat een rotstreek! Balen zeg. Ja iemand die geen manieren heeft, of iemand die heel erg geschrokken is en er in blinde paniek vandoor is gegaan... Maar jullie zitten met de schade, bah.

Het weer knapt zeker op. Het wordt nu elke dag een beetje beter. Donderdag is 23 graden voorspeld. Ik heb vanochtend even een stukje gelopen buiten en toen scheen het zonnetje. Lekker en leuk. Ik voel me verder vandaag niet bepaald lekker.. dus blijf maar beetje in buurt van bank en bed.

Misschien moeten we even een groepshug doen.. volgens mij is het een soort van blauwe maandag vandaag ofzo.

Voor iedereen die m kan gebruiken!

Ik heb qua mannen mijn oogjes wel weer naar buiten gericht. Heb wat lijntjes uitgegooid en daar happen ook visjes aan die er ook niet heel vervelend uitzien. Dus wie weet.. ben nou net zo lekker bezig, ga er maar gewoon mee door

Straks nog even een adresje aanvragen denk ik. Moet van mezelf eerst eigenlijk even poetsen in huis, maar heb de energie niet.. hmmm.. toch maar even proberen. Dan het beloningskaartje.
Ik zie het helemaal voor me: Kozoo die verschillende hengels op haar balkon heeft hangen. Group .

De maar lekker rustig aan op blauwe maandag.

PC: nieuws. Het tweede kaartje is vandaag wel al aangekomen. Ze heeft een leuke mail gestuurd via pc. Gelukkig toch aangekomen.

Kozoo, ik heb hier overigens minstens 5 mannen. Je mag er wel eentje hebben, als het mijn vriend maar niet is.
Goed idee, groepshug

Steph, 5 mannen! Hoe krijg je dat voor elkaar?! Kozoo, na de cupcakesversierworkshop bij Tine moeten we naar Steph voor een mannenversierworkshop!

Leuk dat je kaartje nu wel aangekomen is en dat ze een leuke mail heeft gestuurd!

Kozoo, is je huisje weer netjes en heb je nog een kaart verstuurd? Extra voor jou!

Vandaag 2 kaarten ontvangen, waaronder een stereootje! Helemaal leuk!

Ook 2 enthousiaste hurrays. Dus 2 kaarten op de bus gedaan, naar Finland en Tsjechië.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven