3000+ deel 88

02-07-2011 23:57 3007 berichten
Deel 88.... en we gaan verder!

We missen nog een permissie-secretaresse, wie biedt zich aan???

Ik ben even afwezig, maar de rest van 3000 staat garant voor lieve, leuke, grappige en stomme teksten!

Haai Josje... hoe gaat ie heute??
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Die is ook heerlijk.

Ik maak er dan vaak vega-balletjes in mango-chilisaus bij, erg lekker.
quote:mamalief schreef op 26 juli 2011 @ 21:43:

Die is ook heerlijk.

Ik maak er dan vaak vega-balletjes in mango-chilisaus bij, erg lekker.Bij de andijvie???
Ik ga nog even een kopje thee maken en brood klaarmaken voor PuberT..... brb
quote:mamalief schreef op 26 juli 2011 @ 21:36:

afhaalchinees en dan in je mooiste schalen op tafel zetten Pop.Dat kan niet, ziten veel sporen in van schaaldieren
quote:Bianca40 schreef op 26 juli 2011 @ 21:43:

[...]

Bij de andijvie???

Ja dat is lekker hoor.

Ik ben van de nietzostandaard combinaties dat weet je toch?
Aluminiumfolie insmeren met wat olie, stuk vis erop (ik gebruik meestal zalm, maar volgens mij kan het ook met andere vis) wat wokgroenten erop en evt. wat kruiden, pakketje dichtvouwen en hup de oven in. Vis wordt in eigen vet gaargestoomd
Ik wil overigens wel graag een keer de gepofte knoflooksoep maken! kan toch wel als voorgerecht? en als toetje tobleronemousse
Je zou het zelfs met kip kunnen doen denk ik (man en kinderen houden toch wel van vlees?). Voordeel hiervan is dat je het al voor de visite komt klaar kan zetten en 't alleen nog maar in de oven moet. Voor de kinderen kan je dan evt. wat kleinere pakketjes maken, maar dan hebben ze ook hun eigen pakje
quote:Bianca40 schreef op 26 juli 2011 @ 21:42:

Haai Josje... hoe gaat ie heute??Heute gaat het wel goed Bi. Heb de hele dag gewerkt en merk dat m'n energie weer een beetje terug komt, dus das goed. Ga alleen nog effe niet springen vandaag, oké?
Die visrollade Bam, hoe maak je die?
die knoflooksoep is echt zooooo lekker Pop!
Kinderen kleine pakketjes Jos? hier niet hoor
oh en ik heb ook nog een paar turkse vegetarische gerechten die erg lekker zijn
Wij hebben trouwens een heel ander stuk van Noorwegen gezien Bi. Alleen Oslo hebben we gezien (daar zijn we begonnen). In Oslo moet je eigenlijk wel naar de beeldentuin toe (klinkt niet echt interessant, misschien), maar was absoluut de moeite waard. Er staan allerlei beelden van mensen, mannen, vrouwen, kinderen, jong en oud.
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2011 @ 21:48:

die knoflooksoep is echt zooooo lekker Pop!Ik hoop het! alleen uhhh, dat poffen he, moet je de knoflook wel van het velletje ontdoen? en gebruik je dan bollen of teentjes?
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2011 @ 21:49:

oh en ik heb ook nog een paar turkse vegetarische gerechten die erg lekker zijn Gooi maar neer!
quote:josje37 schreef op 26 juli 2011 @ 21:47:

Je zou het zelfs met kip kunnen doen denk ik (man en kinderen houden toch wel van vlees?). Voordeel hiervan is dat je het al voor de visite komt klaar kan zetten en 't alleen nog maar in de oven moet. Voor de kinderen kan je dan evt. wat kleinere pakketjes maken, maar dan hebben ze ook hun eigen pakjeIk schrijf voor niet van
Iemand al weleens taco's van de Knorr gemaakt? Heb ik lang geleden s een keer gegeten (10 jaar geleden), vond het toen lekker maar weet helemaal neit meer hoe het smaakt
je gebruikt bollen

het klinkt echt heel erg sterk, maar door het poffen in de oven, wordt de smaak echt heel zacht en superlekker

het recept komt van de AH-site, maar staat ook ergens in het topic allerhande recepten, top of flop
Oke Josje... beeldentuin staat genoteerd. Ik ga in de loop van volgende week even met PuberT achter de laptop om te bekijken wat we de moeite waard vinden in en om elke aanlegplaats om te bekijken of te doen. Ik denk dat PuberT onder de tafel schiet van schrik als ik een beeldentuin voorstel maar ik ga het proberen

Overigens ben ik een aantal maanden geleden in Belgie met mn broer en zus in een beeldentuin geweest en ik vond het best leuk!
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2011 @ 21:49:

oh en ik heb ook nog een paar turkse vegetarische gerechten die erg lekker zijn Van Turkse gerechten val je lekker af!!!
quote:poppedotje schreef op 26 juli 2011 @ 21:50:

[...]

Gooi maar neer! ff zoeken hoor, staan in een kookboek
quote:Bianca40 schreef op 26 juli 2011 @ 21:51:

Oke Josje... beeldentuin staat genoteerd. Ik ga in de loop van volgende week even met PuberT achter de laptop om te bekijken wat we de moeite waard vinden in en om elke aanlegplaats om te bekijken of te doen. Ik denk dat PuberT onder de tafel schiet van schrik als ik een beeldentuin voorstel maar ik ga het proberen

Overigens ben ik een aantal maanden geleden in Belgie met mn broer en zus in een beeldentuin geweest en ik vond het best leuk!Ik dacht ook dat het niets was, maar het is gewoon een open park waar je doorheen kan wandelen. De beelden zijn gewoon zo indrukwekkend mooi!! Oh en als je lekkere koffie wilt in Oslo (met iets lekkers), moet je bij Bakkerij Hansen zijn. Die zit op verschillende plekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven