3000+ deel 88

02-07-2011 23:57 3007 berichten
Deel 88.... en we gaan verder!

We missen nog een permissie-secretaresse, wie biedt zich aan???

Ik ben even afwezig, maar de rest van 3000 staat garant voor lieve, leuke, grappige en stomme teksten!

Alle reacties Link kopieren
Hoe maak je visrollade? Even denken want ik doe altijd maar wat...

Je pakt vis naar keuze (behalve vissticks of haring dan) en bladspinazie, knoflook, olijfolie, kruiden en vast nog wel iets en daar maak je een mooi stapeltje van en rolt dat op, alufolie eromheen en in de oven.

Ik ben niet goed in recepten dat zie je
Ik gebruik meestal panga en zalm.
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2011 @ 21:51:

je gebruikt bollen

het klinkt echt heel erg sterk, maar door het poffen in de oven, wordt de smaak echt heel zacht en superlekker

het recept komt van de AH-site, maar staat ook ergens in het topic allerhande recepten, top of flopIk lust die bollen ook geraspt door mijn salade! mjammie
Khad vandaag trouwens last van een soort lintwormpje ofzo.... Heb vandaag acht boterhammen op, een appel, een peer, een stuk of 10 pruimen, een kop cup a soup, een liga en een goed bord macaroni (met kaas). Is dit normaal? Mag dit van Sonja?
quote:mamalief schreef op 26 juli 2011 @ 21:56:

Hoe maak je visrollade? Even denken want ik doe altijd maar wat...

Je pakt vis naar keuze (behalve vissticks of haring dan) en bladspinazie, knoflook, olijfolie, kruiden en vast nog wel iets en daar maak je een mooi stapeltje van en rolt dat op, alufolie eromheen en in de oven.

Ik ben niet goed in recepten dat zie je Thanks! klinkt lekker!
Bakkerij Hansen! Die onthou ik wel

De beeldentuin lijkt mij ook mooi, maar ik denk niet dat ik PuberT zo ver krijg. Bovendien heb ik geen idee hoe ver de haven van Oslo van de stad zelf af ligt, dat moet ik allemaal nog uitvogelen.

Ik heb dr wel zin in!
10 pruimen?

zullen je darmen blij mee zijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 26 juli 2011 @ 21:59:

10 pruimen?

zullen je darmen blij mee zijn Zeg, zou jij niet heel hard bezig zijn met recepten tikken?
quote:josje37 schreef op 26 juli 2011 @ 21:57:

Khad vandaag trouwens last van een soort lintwormpje ofzo.... Heb vandaag acht boterhammen op, een appel, een peer, een stuk of 10 pruimen, een kop cup a soup, een liga en een goed bord macaroni (met kaas). Is dit normaal? Mag dit van Sonja? Ach voor een keertje zal het niet erg zijn
Goh... PuberT kwam vanavond thuis, was met zn vader mee geweest met de vrachtwagen. HIj zei: Mam.. kijk ik heb een filmpje waarin ik met de wagen rijd.

Ik dacht dat hij dat gevaarte dus gewoon een stukje vooruit zou rijden....logisch en niet al te moeilijk toch??

Op het filmpje rijdt ie inderdaad het hele spul uit een kuil (zo'n laad/los kuil) omhoog, dat vond ik al best een knappe hellingproef! Toen nog een stukje, een draai.... en toen achteruit een vrachtwagen-parkeervak in! Moet niet gekker worden, maar hij draaide hem er in 1 keer in!

Ik stond echt met mn bek open naar dat filmpje te kijken!!
Haaai AR!
Volgens mij kom je redelijk in het centrum aan, beeldentuin ligt wel buiten het centrum, daar gaat een trammetje naartoe
Trammetje is altijd leuk Josje!
quote:AnneRoos74 schreef op 26 juli 2011 @ 22:00:

[...]

Ach voor een keertje zal het niet erg zijn Uhm, meestal zijn het twee boterhammen minder, is het dan goed. Bleef vandaag maar honger zin houden
Het park heet trouwens Vigelandsparken
quote:poppedotje schreef op 26 juli 2011 @ 21:50:

[...]

Gooi maar neer! - ovenschotel van courgette met kaas

- salade van aubergine met tomaat

- gevulde courgette met kaas

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vigelandsparken staat genoteerd Josje!!

Bakker Hansen en Vigelandsparken

Nog meer leuke tips??
Stoer van puberT Bi!
Das knap van Pubert (of hij heeft stiekum al veel vaker geoefend of het is een natuurtalent)

Het zit vast in de genen.

(moet ik er om denken dat ik Oudste voorblijf met rijlessen)
Ja echt he Appel... hij zou hem nog op YouTube zetten, als hij dat gedaan heeft stuur ik je via de boerderij wel even de link, is echt zó gaaf om te zien

En als je er geen reet aan vindt dan doe je maar net alsof
Bianc gaaf dat dat PuberT nu al goed lukt!
Je rijlessen zijn even opgeschort he Bam?

Enig idee wanneer je weer verder gaat? Want de winter komt er aan he
Das inderdaad stoer van PuberT. Zit wel eens met verwondering te kijken hoe ze dat toch doen
quote:AnneRoos74 schreef op 26 juli 2011 @ 22:07:

Bianc gaaf dat dat PuberT nu al goed lukt!En dan zn kop erbij toen hij het me liet zien, dat is geen glimlachen meer, dat is zn oren water geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven