Ik ben bang

29-07-2011 14:43 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang voor mijn toekomst, onze toekomst hier in NL en die van de rest van de wereld. Waar gaat het toch heen. Ik ben helemaal van slag van de aanslag in Oslo en Utoya. Sinds de aanslag in NY en al het gedoe rondom Wilders maak ik me ernstige zorgen om de toekomst. Wat gaat er nog meer allemaal gebeuren? Hoeveel mensen moeten er nog dood, komt er een einde aan dit alles? Van de ene kant wil ik mezelf verdiepen in de standpunten van alle kanten maar van de andere kant maak ik me dan steeds meer zorgen. Ik ben wel redelijk pessimistisch en bezorgd aangelegd, dat zal ook niet helpen. Maar ik ben echt bang dat er straks een aanslag in NL komt door uitspraken van oa Wilders. Maar ik las net wat op de PVV site over invoering van de sharia (gebieden) in Londen, wat als dat ook hier komt? Wat als er straks echt een oorlog uitbreekt om dit soort dingen?

Ik kan het maar niet loslaten... Hoe gaan jullie hiermee om? Maakt het jullie bang of boos? Hoe zien jullie de toekomst?
.
quote:eefje1980 schreef op 29 juli 2011 @ 16:04:

Oh en wat ook van die mooie filmpjes zijn is die honden die hun baasjes begroeten na terugkomst uit Irak.

Deze is zó lief! http://youtu.be/ysKAVyXi0J4

Idem dito met militairen die onverwachts hun gezin verrassen. Ik heb niks met het leger maar dat vind ik zo mooi

Nou hier schiet ik toch ook wel even vol van.

Wat een liefde tussen baasje en hond.

Moeder de vrouw kwam niet aan bod
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oke de negeerknop voor het eerst gebruikt. Ik ga niet meer verder discusseren met jou Mattho, want ik word er kriebelig en sjagrijnig van.

On topic: TO ik hoop dat je je niet laat lijden door angsten, dat is zo zonde van je tijd.
Je hebt mijn vraag -door wie de Joden door de eeuwen heen zijn vervolgd- nog niet beantwoord.
verba volant, scripta manent.
.
quote:matth0 schreef op 29 juli 2011 @ 18:06:

[...]

O.a. de katholieke kerk, ook Hitler, door Stalin. de islam etc.Maar niet door een bende atheïsten.
.
Mattie, Israel is een land wiens regering zich niet zo netjes gedraagt. Dat iemand tegen de staat Israel is heeft niets met jodenvervolging te maken.

En nu ksst, weg jij troll
quote:Friia schreef op 29 juli 2011 @ 16:44:

Nou TO dan moet je dit maar niet lezen.Dan word ik natuurlijk meteen nieuwsgierig.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:matth0 schreef op 29 juli 2011 @ 19:01:

[...]

Als je naar de communisten gaat kijken wat atheisten zijn , Stalin was een atheist.

Je hebt ook genoeg atheisten die tegen de staat Israel zijn.Waarmee je alle atheïsten over één kam scheert. Moet je niet naar een bijbelklasje?
.
quote:matth0 schreef op 29 juli 2011 @ 19:56:

[...]

Ik bedoel dat de joden daar mogen wonen.Die wonen er ook
Idalee, cappuchino in ons landhuis... met een Tia Mariaatje erbij...

Kan ik je verleiden....?
en wel meteen Xal!
de meeste oorlogen gaan helemaal niet over religie, ze gaan over angst en hebzucht. Die twee passen naadloos in elkaar, een leider met hebzucht moet zijn volk angst inboezemen, zo kan hij krijgen wat ie wil
quote:MarianneDavids schreef op 29 juli 2011 @ 17:43:

Je hebt mijn vraag -door wie de Joden door de eeuwen heen zijn vervolgd- nog niet beantwoord.Door diverse groeperingen, met name christenen. Maar wat doet het ertoe?
quote:meds schreef op 30 juli 2011 @ 00:07:

de meeste oorlogen gaan helemaal niet over religie, ze gaan over angst en hebzucht. Die twee passen naadloos in elkaar, een leider met hebzucht moet zijn volk angst inboezemen, zo kan hij krijgen wat ie wilEensch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven