3000+ deel 88

02-07-2011 23:57 3007 berichten
Deel 88.... en we gaan verder!

We missen nog een permissie-secretaresse, wie biedt zich aan???

Ik ben even afwezig, maar de rest van 3000 staat garant voor lieve, leuke, grappige en stomme teksten!

Alle reacties Link kopieren
Heeft ie energie gekregen door het gezondere leven, niet roken en het sporten ofzo?
quote:josje37 schreef op 29 juli 2011 @ 21:25:

[...]

En dan je pyjama aandoen wilde ik nog zeggen hoorJaaaaa ja.... dat zeg je nu!
quote:josje37 schreef op 29 juli 2011 @ 21:25:

Heeft ie energie gekregen door het gezondere leven, niet roken en het sporten ofzo?

Ja, hij heeft wel meer energie... en meer tijd... en meer geld.

Nu nog een vrouw die met hem mee wil
Ik weet toch niet wat jou nachttenue is Bi. Er zijn er genoeg die weinig of niets aanhebben hoor! Ik ga m'n licht paarse Snoopy pyjama aantrekken
Ik heb geen nachttenue Jos

Ik heb wel een avondpyama maar die doe ik uit als ik naar bed ga.
quote:Bianca40 schreef op 29 juli 2011 @ 21:27:

Ik heb geen nachttenue Jos

Ik heb wel een avondpyama maar die doe ik uit als ik naar bed ga. nou zie je nou, dan moet je je toch uitkleden voordat je in bed stapt. Duh
Maarre, ben je nu al onderweg richting bed?
quote:josje37 schreef op 29 juli 2011 @ 21:29:

[...]

nou zie je nou, dan moet je je toch uitkleden voordat je in bed stapt. DuhEen pyamabroek en -shirt uittrappen is wat anders dan langzaam uitkleden heur!
quote:josje37 schreef op 29 juli 2011 @ 21:29:

Maarre, ben je nu al onderweg richting bed?Noi, jij wel?
goeieavond
Zo schiet ik natuurlijk niet op, als ik jou eerst op bed moet leggen. Wil nog even een stukje lezen voor m'n cursus. Dus hupsakee naar bed Bi
Hai Fries, was het leuk de luchtballonen?
Heeeej hallo Friezzzz

Jos... ik moet mn sappie nog opdrinken en dan ga ik... loop jij maar alvast, mop
Ga jij maar op bed Jos, dan breng ik Bi wel op bed
Fries, kun je Bi nu naar bed sturen? Ze wilde er om 21.30 uur in liggen, dus ze is al te laat
Er is maar 1 ballon de lucht in gegaan, het waaide te hard. Erg jammer. Maar mss morgen of zondag er nog even naar toe
Dank je Fries, lees ik eerst m'n hoofdstuk nog even uit en dan ga ik echt richting bed. Ik ben alwel zo oud en wijs genoeg om zelf te gaan, dat Bi dat nog niet kan
Friezzz... 'ze' gaat zo, zeg maar tegen Jos dat ze vast kan gaan liggen en dat 'ze' er zo aan komt
Das inderdaad jammer Fries
Friezzz, zeg maar tegen Jos dat Bi een bikkel is en best wat later naar bed mag op de vrijdagavond!
nou ze oud genoeg om wijs te wezen, Jos. Dus dat zoekt ze maar lekker zelf uit
Maar Bi, we kunnen ook eerst nog even deze vol maken en dan een nieuwe beginnen, nog maar iets van 250 berichtjes
Bi, ik blijf lekker ook nog even op hoor
Pffff Jos... das best veel, zeker als we het met zn drietjes moeten doen! Ik denk dat we met dit deel het weekend nog wel door komen.
ik denk volgende week ook nog wel Bi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven