Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ja Lil kan me voorstellen dat dat schrikken is, arme zoon.

Date a deux sounds good!

Ik ben inmiddels in suupstad. Moet met koffer en al gelijk door naar werkafspraak. Dat gaan er dus maar even doen.
Welkom terug Suup! Ik ga dinsdag pas weg hoor, heb nog een paar daagjes.

Hoe waren de dolfijnen (of: dolfiefijntjes zoals ik ze vroeger noemde) ?

Gelukt met al het werk, Lil?

Ik vakantiesukkel voorlopig lekker door. Slaap veel en ben veel met vriendinnetjes op stap die gelukkig allemaal part-time werken. Vanmiddag de laatste vakantiedingen geshopt, straks lesgeven op de sportschool en eigenlijk zou ik daarna Suupstad voetbalteam gaan kijken in de Ierse pub maar er schijnt nogal gedoe te zijn met uitzendrechten dus dat is nog even afwachten.

*gaat naar de keuken om een simpele maaltijd in elkaar te flansen*
Suup, je hebt gelijk want het ging geweldig. Wisten jullie al dat ik de leukste kindertjes van de wereld heb? Ze lopen om me heen als kuikentjes, maar mèn, wat zijn ze leuk en wat hadden we een lol. Zelfs toen de hemel boven ons openbarstte, op weg naar de bus. Drijfnat waren we. Maar het was de terugweg en het was warm dus het was niet erg.

Het was trouwens trein èn bus, heel veel bus. Die misten we dus ook, op de terugweg. Maar zelfs doorweekt in een bushokje een half uur zitten wachten was goed en gezellig!

Ik krijg graag mijn gelijk .

Fijn dat het leuk was. En ja je hebt hele leuke kindertjes

D klinkt als ultiem vakantiegevoel, lekker.

Ik moet uit de vakantie modus (en heb niet eens het gevoel dat ik vakantie heb gehad) Maar het wordt druk de komende weken. Te beginnen bij morgen. Maar vanavond nog even niets. Of niets, de artistieke vriend kwam langs. Adhd-er die hij is is hij, kon hij zowaar op de bank stilzitten om een film te kijken. En ik ken hem sinds mijn 19de, maar een film gekeken dat hadden we nog niet eerder gedaan .

En ik had ook wel even behoefte aan een man naast me op de bank, kan je soms ineens hebben he ook he als verstokte vrijgezel.

Was gezellig dus, en nu ga ik genieten van mijn eigen bedje. Truste ladies.
Was het ook leuk bij de dolfiefijntjes? Ik hoor er soms wat wisselende verhalen over en ik ben er al jaaaren niet meer geweest.

Klinkt inderdaad een beetje apart maar wel gezellig, Suup Welke film was het?

He wat fijn op een terras gezeten tot laat, frisjes, maar wel een piepmini beetje zomergevoel jeeee!

*gaat ook op bed an*
Ik vond het enig bij de dolfijntjes. Eerst al, zaten we bij de zeeleeuwen te kijken en dan in het deel (bassin?) erachter beginnen de dolfijnen zomaar, niet omdat een trainer dat zegt, hoog te springen en salto's te maken. ik hoor wel dat dolfiojnen in gevangenschap depressief zijn, maar deze maakten geen depri indruk. En de show was echt mooi. Een flinterdun flutverhaal er omheen verzonnen - waarom? Is toch niet nodig? maar dan die samenwerking van die dolfijnen met de trainers, wow. Dochter zat op het puntje van haar stoel met wijdopen ogen, te klappen als een zeeleeuw. Ze wil nu geen dokter meer worden, maar dolfijnentrainer. Zoon wil dolfijnenpolitie worden. Of voetballer. Met dolfijnen.

En Dochter is nu haar broertje aan het onderwijzen uit het dierenweetjesboek dat ik er kocht. "Neehee, een haai hééft niet meer tanden dan een dolfijn!'

Wie wil er koffie?
Ja lekker Marge, kom maar door.

Wat klinkt dat heerlijk Bona bij jou thuis zo vroeg op de morgen.

Darly, hou je vast: Bloodwork, met en door Clint Eastwood, was op Veronica gisteren.Hij wilde het zien vanwege aanrader in NRC.

Ok koffie aankleden en naar werkplek toe.
Voetballen met dolfijntjes, laat dát de dierenpolitie maar niet horen .

Gisteravond bij gebrek aan Dot uit eten gegeten met GG, en Harry Potter niet gehaald omdat we zo dringend samen naar bed wilden . Toch wel erg fijn om eens vóór middernacht aan de vrijerij te beginnen met alle tijd en zonder enig risico op kinderonderbreking en dan óók nog fatsoenlijk tijd om te slapen. Hier ook Bona dus, maar dan meer de X-rated version.

Nu weer heel veel werk en dan snel La Dotta weer halen, ze belde net, lekker meisje . Suup, ik las je mail, moet even in de puzzel want in die week zit GG opeens in China en ik heb Dot en werk maar zij heeft nog geen school. Komt allemaal goed, en zodra ik het uitgepuzzeld heb, mail ik je even terug
Het komt niet op die week aan hoor, week later kan ook, of we maken er een meisjeslunch van in voormalige lilstad bv. Vindt Dot ook vast leuk, als het met eten te maken heeft

Leuk je man ineens in China.
Koffie!
Ik zwaai even naar de kasteeldames bij het inbreken.

Missmargerine, ik ben je goulashrecept kwijt en je weet hoe succesvol die was. Herinner me nog wel dat ik toen meer/teveel vlees had en de andere ingredienten toen dubbel heb genomen en dat jij volgens mij eens zei dat jouw recept o.b.v. circa 500 gr vlees was? Ik hoop dat je het me wilt mailen, zou het graag maandag(avond) maken.

Al tijd niet hier gelezen maar te lezen zitten er velen in/met leuke vakantie(dingen).

edit: ik ben het winterkosttopic weer eens aan het doorlezen (en dan zo gelijk maar wat dingen opslaan ) en wat veel lekkers komt daar voorbij. Haal jij er nog wel eens inspiratie uit?

Fijn weekend allemaal!

edit 2: als het niet teveel moeite is, dan ook graag een keer de uienjus, er is veel verloren gegaan in dat topic
edit 3, de goulash gevonden in het genoemde topic. Kijk er alweer naar uit.
Ha Thee!
uienjus: braadworst bakken in margarine ( ) uienringen erbij, bakken tot ze bruin & zacht zijn. Afblussen met een fikse scheut sherry, ketchup erbij, roeren. Als je aardappels erbij eet, kan je dat kookvocht gebruiken om de saus echt jus-ig te maken.

Ik ben trots op Dochter. Ze heeft van haar zakgeld, spaargeld en rapportengeld de playmobil manege gekocht./ Dat ding kost 70 euro. Ik vind het knap van een moppie van 6.

En zoon is uit logeren.

Dochter gaat morgen. Had ik al verteld dat we morgen 18 jaar verkering hebben?
Ah missmargerine, dat komt mooi uit, verse worst staat volgende week nog op het menu.

Zo, dat is een heel spaarbedrag voor een zesjarige.

Ga jullie je verkeringsdatum nog een beetje vieren?

Haai Suup!
En hoe gaan jullie die 18 jaar vieren als de kids allebei uit logeren zijn?

Knap van Dochter, wat een geld zeg!
Oh en ik ben lui, zo lui vandaag,

Heerlijk!
Film, uit eten, en liefde consumeren. Heel veel liefde consumeren.

quote:missmargerine schreef op 30 juli 2011 @ 20:53:

'k Zou de film skippen en kiezen voor een voorgerechtje in het kader van het nagerecht en oh ja, tussendoor dan gewoon even lekker uit eten
Ik wil ook naar de film. Met mijn Lief. Zonder kinderen. Dochter wordt al vroeg in de middag gedropt dus dat kan best.
quote:missmargerine schreef op 30 juli 2011 @ 20:53:

Liefde consumeren, dat is toch zo iets van 18 jaar geleden

Waar is verder iedereen, Bloes kom eens van je vakantie vertellen en de nieuwe huisgenoot.

Hoe is het met MisSis en met Mimsey?

Darly al inpakstress?

Marge wanneer gaan jullie nou eigenlijk?

Ok luie dag ten einde ik ga wat doen, naar bed slapen.
10-8 gaan we pas. Duurt nog heeeeeel lang. Dat is wanneer de regio midden alweer naar school moet, zo'n beetje. Maar dan gaan we bijna 3 weken. Heerlijk. Hopelijk is het weer in Europa dan een beetje opgedroogd
Ola! We zijn er alweer een week maar ik heb geen seconde tijd gehad voor forummen. We hebben een baby in huis die er 's nachts uit moet. En overdag is ze helemaal blij en leergierig en speels. Ze leert als een razende dus we moeten meteen aan de gang met aanleren van allerlei essentiële dingen (zoals niet aan de bank knagen, de kips met rust laten, zitten, in de bench slapen, speelgoedjes loslaten). Ben dur druk mee dus. Gelukkig kwam Mims met Mops op kraamvisite, dus ben ik een beetje op de hoogte van hoe het met jullie gaat. Mops heeft een bling-bling hangertje voor aan de halsband gegeven dus ze ziet er al heel vrouwelijk uit. MM is er maar wat gelukkig mee... Haar favo-speeltje is een piepflesje, ook van Mims en Mops. Die lag per ongeluk vannacht in de bench, die naast ons bed staat dus dat was lachen.

Je ziet het. Je hebt nix aan mij want ik kan alleen over de baby praten. Ik ga dus nog een poging wagen om vakantiefoto's uit te zoeken enzo. Vanavond gaan de Bloesjes weer voor 3 weken naar hun papa en dat vind ik kut. Morgen weer werken en dan ook weer veel sporten want ik groei zo dicht van vakantievieren...

* schuift de croissants in de oven en gaan sinaasappels persen om de (nog-)niet-vakantiegangers te verwennen en dan weer terug naar de pup, om die over het blote baby-buikje te aaien *
quote:lilian02 schreef op 29 juli 2011 @ 09:06:

Voetballen met dolfijntjes, laat dát de dierenpolitie maar niet horen .

Oh jee. Wij hebben twe dolfijntjes blind gemaakt want die kraaloogjes waren niet puppy-proof en in de plaats daarvan kruisjes genaaid. Ze zijn in het nest gemikt voor de nestgeur (gátver) en de Bloespup slaapt nu in een innige omhelzing met de dolfijnen. Wat zou de pliesie daar van vinden??
Bloes goed je te zien en te lezen. Pup klinkt uberschattig.

Klemknufelse vandaag met de Bloesjes, flinke tijd om ze te moeten missen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven