Rummikub

30-07-2011 14:05 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja ik open er gewoon een topic over

Ik rummikub nu een tijdje op facebook (heb een speciaal anoniem account ook aangemaakt) met Ibi en Mika.

Ik dacht misschien vinden andere mensen het ook leuk om te rummikubben online? Kunnen we een viva room maken (dit wordt duidelijker als je het ooit gespeeld hebt)

Lijkt me leuk om met allemaal verschillende mensen te spelen (en laatst werd er gerummikubt in een topic, dus ik dacht volgens mij zijn er wel wat die het leuk vinden)
he die kamer is open over een kwartier klopt dat yellow of snap ik er nog altijd niets van?
quote:_yellowlove_ schreef op 30 juli 2011 @ 19:09:

Weet iemand hoe je je naam kan veranderen? Ik wil Yellow Love heten Maar dat vond facebook geen echte naam?! Mocht niet?!Mag vast wel, als je invult dat je woonplaats ergens in the US of A is?
Yellowww ik snap het niet! Ik heb gereageerd bij dat event!
Oh! Ik wil ook meedoen! Alleen ik vrees dat ik dan nog erger studie-ontwijkend-gedrag ga vertonen, dus ik ga me proberen in te houden en geen account aanmaken. Of eigenlijk, ik ga nu geen account aanmaken
Ik heb mijn post even weggehaald omdat het mijn echte facebook is
Ja is goed! Maak anders even een nepperd aan voor vlgende keer (mocht het viva rummikubben een groot succes worden)
Soep, waar was je nou in ene? Ik vond het heel leuk sorry als ik me iets teveel liet meeslepen met het spel
Haha ja nee ik ben eindelijk weer online maar facebook doet het hier niet meer! Hopelijk morgen weer, vriend voelt zich inmiddels genegeerd dus we gaan maar naar bed...
zo denk dat ik vaker ga Rummikuppen op FB

Pink Nails = Roosje Rose trouwens...
Ik heb toevallig onlangs Rummicub op de pc geinstaleerd.

Maar online spelen is ook leuk.

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.

Oh en mijn account is kopjekoffie
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ja zit middenin een potje (hoe voorspelbaar)

Moet zo weg, maar misschien kan er nog een potje vanaf, ga je zo toevoegen!
Nog iemand aanwezig voor een potje Rummi?

*die persoon moet dan wel weten hoe je een ander uitnodigt bij je spel want ik heb geen idee
-
Balen Nachtzicht.... dat gebeurt natuurlijk nooit als je net aan het verliezen bent

Zonde. Dan maar spelen tegen onbekenden voor vanavond
Sorry koffie,moest echt snel weg net.

Heb trouwens mijn naam aangepast op rummikub, ik heet nu Yell Owlove (dat mag dan weer wel, maar Yellow Love niet..)
Wie wil er rummikubben?!
Ik ben zo verslaafd aan Rummikub op Facebook!!! Maar zelfs zo erg, dat ik stenen zie, wanneer ik ga slapen. Ongezond.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Oh dat heb ik ook kookwekkertje. Ben blij dat ik niet de enige ben!
Uhm.... Bij mij doet 'ie het niet.... Ligt dat aan mij?

Nee, yellow... je bent niet de enige. Ben ook blij met jouw reactie, want ik voreg het me af.
Kan ik nog mee doen?

Ik dacht dat ik een account had bij facebook maar er verder nooit iets mee had gedaan.

Ik heb een keer een bericht gehad (wat later een nare stalker bleek te worden) dus ik heb toen iets moeten doen.

Van de week mijn nicks en eigen naam geprobeerd maar ik weet niet de combi nick en wwoord.

Zal ik een nieuwe aanmaken met Mylene Valerie? En wat moet ik daarna doen?

Het is niet de bedoeling dat ik vannacht graag wil rummicuppen, weet niet hoe het precies zit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
als je je aangemeld hebt bij facebook, kun je in het zoekbalkje rummikub intikken. Dan geeft hij als suggestie apps rummikub. Daar kun je dan rummikubben. Er zit ook een handleiding bij hoe het moet. Je hoeft je dus niet meer extra voor iets op te geven
Ik kom gewoon echt niet op die app... verdikkeme...
Oke, dat ga ik dan doen het aanmelden, en dan kom ik bij jullie terecht bij die apps rummikub?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier is het linkje naar de app http://apps.facebook.com/rummikub/?ref=ts
Ah geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven