Stedentrip Dublin
maandag 11 juni 2007 om 16:19
In september ga ik een lang weekend op stedentrip naar Dublin. Wie is er al eens geweest en heeft nog tips of aanraders. Uiteraard heb ik me al wel een beetje ingelezen en wil ik in ieder geval naar de Guinness brouwerij en de gevangenis en het Trinity college. Uiteraard zijn alle tips welkom, maar ik zoek juist ook een beetje de wat minder toeristische dingen.
Wie o Wie helpt mij de 4 dagen Dublin door??
Wie o Wie helpt mij de 4 dagen Dublin door??
dinsdag 12 juni 2007 om 00:27
dinsdag 12 juni 2007 om 08:58
dinsdag 12 juni 2007 om 13:35
I love Dublin!!
Ben r net weer geweest en kan niet wachten om weer te gaan!
Als je de tijd en zin hebt om iets anders dan de stad te zien is het leuk om naar Malahide the gaan (Malahide castle) of naar Howth. Beiden goed voor een halve dag en bereikbaar met de Dart.
En ga natuurlijk naar de pub!!! Temple bar zit er vol mee, maar is wel mega toeristisch..
Ben r net weer geweest en kan niet wachten om weer te gaan!
Als je de tijd en zin hebt om iets anders dan de stad te zien is het leuk om naar Malahide the gaan (Malahide castle) of naar Howth. Beiden goed voor een halve dag en bereikbaar met de Dart.
En ga natuurlijk naar de pub!!! Temple bar zit er vol mee, maar is wel mega toeristisch..
dinsdag 12 juni 2007 om 16:23
Howth is een aanrader! Loop vooral langs de kliffen. Is ook een heel schattig kerkje om je voeten wat rust te geven na de klim.
Temple bar vind ik zelf niet leuk. Ik heb meer rondgehangen in echte Ierse pubs met het werkende volk dat er stoom af komt blazen. Temple bar zit vol met Amerikanen en Australiers. Tip: bestel geen vodka in een Ierse pub, dat nemen ze héél persoonlijk op:D
Temple bar vind ik zelf niet leuk. Ik heb meer rondgehangen in echte Ierse pubs met het werkende volk dat er stoom af komt blazen. Temple bar zit vol met Amerikanen en Australiers. Tip: bestel geen vodka in een Ierse pub, dat nemen ze héél persoonlijk op:D