Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
zaterdag 23 juli 2011 om 09:27
In Ohrid en omgeving zijn veel Nederlands.
Ik weet niet hoeveel er met de auto zijn.
Ik denk minder dan vroeger, want de vluchten zijn nu heel goedkoop.
Ik ben er nog nooit met de auto heen gereden, dus daar kan ik je geen tips over geven.
Rijden in Macedonie zelf is goed te doen.
Trek wel overal wat extra tijd voor uit, want de wegen zijn nogal slecht.
Ik weet niet hoeveel er met de auto zijn.
Ik denk minder dan vroeger, want de vluchten zijn nu heel goedkoop.
Ik ben er nog nooit met de auto heen gereden, dus daar kan ik je geen tips over geven.
Rijden in Macedonie zelf is goed te doen.
Trek wel overal wat extra tijd voor uit, want de wegen zijn nogal slecht.
zaterdag 23 juli 2011 om 20:24
quote:vivagirl schreef op 22 juli 2011 @ 20:35:
Jo, heel veel is ook gewoon geklets tussen Heidel en mij, niet alles gaat over Macedonie.
Als je bepaalde vragen hebt, dan helpen wij je graag.haha, ik weet het, maar dat vind ik ook wel leuk om te lezen wat is de beste periode om naar Macedonie te gaan? Is het bijvoorbeeld in april/mei ook leuk om naar toe te reizen?
Jo, heel veel is ook gewoon geklets tussen Heidel en mij, niet alles gaat over Macedonie.
Als je bepaalde vragen hebt, dan helpen wij je graag.haha, ik weet het, maar dat vind ik ook wel leuk om te lezen wat is de beste periode om naar Macedonie te gaan? Is het bijvoorbeeld in april/mei ook leuk om naar toe te reizen?
maandag 25 juli 2011 om 07:51
Hallo viev, ik was lekker vrij en we hadden bezoek. We zijn zaterdag heerlijk wezen eten (cinees/mongolisch) en daarna de stad in. Nog nageborreld en na een lekker ontbijt zijn ze naar NL. gereden. Heel gezellig!
Hallo, jo1234 welke blz ben je nu? Ik denk dat het in de lente ook goed vertoeven is in macedonie. Het meer van Ohrid is wel nog te koud dan om te zwemmen..
Hallo, jo1234 welke blz ben je nu? Ik denk dat het in de lente ook goed vertoeven is in macedonie. Het meer van Ohrid is wel nog te koud dan om te zwemmen..
maandag 25 juli 2011 om 09:15
maandag 25 juli 2011 om 09:28
Hallo viev uitgerust? Ik vond zojuist dit www.vardar.co.uk is het bij je in de buurt?
maandag 25 juli 2011 om 09:57
Dan ga je naar binnen en zeg je:
zdravo!
www.mkradio.com
vond ik ook net , wel grappig.
Werk ze, ik heb vrij!!! Jippiejajeee
zdravo!
www.mkradio.com
vond ik ook net , wel grappig.
Werk ze, ik heb vrij!!! Jippiejajeee
vrijdag 29 juli 2011 om 08:43
Vrijdag! Heb je plannen voor het weekend? Wij gaan naar Frankfurt.
Vertel me hoe www.vardar.co.uk eruitziet.
Hier is het bewolkt met wat zon.
Rust lekker uit! Prettig weekend!
En jo1234 hoever ben je met lezen?
Vertel me hoe www.vardar.co.uk eruitziet.
Hier is het bewolkt met wat zon.
Rust lekker uit! Prettig weekend!
En jo1234 hoever ben je met lezen?
dinsdag 2 augustus 2011 om 10:49
dinsdag 2 augustus 2011 om 21:41
He hallo vivagirl. Je had me Macedonië aangeraden en ik ben vandaag weer terug uit Ohrid en ik moet zeggen ik heb een heerlijke vakantie gehad, goed weer, aardige mensen, lekker gegeten. De enige domper was het hotel dat 20 jaar had leeggestaan en waar ze nu eerst geld willen verdienen om het vervolgens in de winter te kunnen renoveren. Niet alleen was het decor verouderd: bruine tegeltjes hout etc, maar ook twee keer stroom/waterstoring gehad, schimmelend douchegordijn, uitstekende roestige schroeven etc. Maar goed ook dat was een goede les: ik boek nooit meer een reis zonder dat ik weet welk hotel het wordt.