Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 1 augustus 2011 om 22:12
We hebben de route niet helemaal gereden Zoeb,dus komen we binnenkort gewoon een keer terug...
Kan ik gelijk zien hoe de spullen geworden zijn
Uk ligt met zijn "dansende auto"in bed!
Gold,heb je nog wel wat sale voor mij overgelaten?
Wil donderdag even de stad induiken en mijn slag slaan
Gelfje,ik hoop dat het is zoals Goldie zegt,de tijd van het jaar,weinig zon,geen lekker zomers gevoel waardoor je weer een beetje opbloeit.Hoop dat het snel over gaat : hug:
Ik ben moe dus duik ook mijn bed in,morgen weer een leuke dag voor de boeg!
Kan ik gelijk zien hoe de spullen geworden zijn
Uk ligt met zijn "dansende auto"in bed!
Gold,heb je nog wel wat sale voor mij overgelaten?
Wil donderdag even de stad induiken en mijn slag slaan
Gelfje,ik hoop dat het is zoals Goldie zegt,de tijd van het jaar,weinig zon,geen lekker zomers gevoel waardoor je weer een beetje opbloeit.Hoop dat het snel over gaat : hug:
Ik ben moe dus duik ook mijn bed in,morgen weer een leuke dag voor de boeg!
maandag 1 augustus 2011 om 22:23
Dat dacht ik al Coe. Dat was een beetje te lang voor de tijd die jullie nog hadden. Wel drie landen gezien?
Je zult wel af en toe gek zijn geworden van die dansende auto. Leuk hoor zo'n muziekje. (Voor even).
Mijn Senseo doet het weer. Het was even wat werk, maar dan heb ik ook wat. Heerlijke cappucino. De ontkalker stond natuurlijk net in een kastje wat ik laatst al op had geruimd en waar ik dus niet in had gekeken. Nu alleen de pannenkast nog en dan blinkt mijn hele keuken weer.
Je zult wel af en toe gek zijn geworden van die dansende auto. Leuk hoor zo'n muziekje. (Voor even).
Mijn Senseo doet het weer. Het was even wat werk, maar dan heb ik ook wat. Heerlijke cappucino. De ontkalker stond natuurlijk net in een kastje wat ik laatst al op had geruimd en waar ik dus niet in had gekeken. Nu alleen de pannenkast nog en dan blinkt mijn hele keuken weer.
maandag 1 augustus 2011 om 22:51
Ik ben weer bijgekomen (dankzij die fijne bso). Morgen een afspraak met een vriendin
Jullie hebben een eind gereisd zeg, Coe. Lekker in de tuin gezeten bij Zoebie?
Goldie, het is me wel eens opgevallen dat je van de sale (bij Coe las ik saté) houdt
Gelfje, eerlijk gezegd denk ik bij jou wel eens aan antidepressiva. Misschien/waarschijnlijk geheel onterecht. Moet zeggen dat ik in de afgelopen week ook wel eens mijn heelveelluxlamp aan wilde zetten. Dit zomerweer is echt beter voor je humeur.
Zoeb, kom 'ns naar het Bredase, zou ik zeggen
Jullie hebben een eind gereisd zeg, Coe. Lekker in de tuin gezeten bij Zoebie?
Goldie, het is me wel eens opgevallen dat je van de sale (bij Coe las ik saté) houdt
Gelfje, eerlijk gezegd denk ik bij jou wel eens aan antidepressiva. Misschien/waarschijnlijk geheel onterecht. Moet zeggen dat ik in de afgelopen week ook wel eens mijn heelveelluxlamp aan wilde zetten. Dit zomerweer is echt beter voor je humeur.
Zoeb, kom 'ns naar het Bredase, zou ik zeggen
maandag 1 augustus 2011 om 23:08
Oh ja ik heb binnenkort een bruiloft in Alphen. Bij jullie in de buurt dus. Maar waarschijnlijk heb ik geen tijd om even aan te komen.
Da's nou wel jammer.
Ja Mamz we hebben in de tuin gezeten. Alleen werden de wespen opeens erg vervelend. Coetje heeft bijna rennend haar vlaai moeten eten. Maar wat een heerlijk weer opeens. En dat terwijl het om 9 uur nog best koud was.
Da's nou wel jammer.
Ja Mamz we hebben in de tuin gezeten. Alleen werden de wespen opeens erg vervelend. Coetje heeft bijna rennend haar vlaai moeten eten. Maar wat een heerlijk weer opeens. En dat terwijl het om 9 uur nog best koud was.
dinsdag 2 augustus 2011 om 08:44
Moggu..
Dat is best een eindje voor je Zoebie,voor een bruiloft naar Alphen.
Als je een slaapplaats nodig hebt,hoor ik het wel.
We zijn vanaf jou naar Vaals gereden,daar wat foto's gemaakt en Uk heeft even in de speeltuin gespeeld.Vanaf daar een stukje mergelroute gereden,maar het is zeker de moeite waard om daar een keer voor terug te komen.
We hebben gister zo'n 400 km gereden
Ja zeg,die gekke wespen!Toen de vlaai op was,waren ze nergens meer te bekennen
Vanochtend ga ik eerst werken en dan vanmiddag naar vrienden die in de buurt op een camping staan.Daar gaan we ook bbqen,dus het word weer een leuke dag vandaag!
Jullie ook een fijne dag gewenst : flower:
Dat is best een eindje voor je Zoebie,voor een bruiloft naar Alphen.
Als je een slaapplaats nodig hebt,hoor ik het wel.
We zijn vanaf jou naar Vaals gereden,daar wat foto's gemaakt en Uk heeft even in de speeltuin gespeeld.Vanaf daar een stukje mergelroute gereden,maar het is zeker de moeite waard om daar een keer voor terug te komen.
We hebben gister zo'n 400 km gereden
Ja zeg,die gekke wespen!Toen de vlaai op was,waren ze nergens meer te bekennen
Vanochtend ga ik eerst werken en dan vanmiddag naar vrienden die in de buurt op een camping staan.Daar gaan we ook bbqen,dus het word weer een leuke dag vandaag!
Jullie ook een fijne dag gewenst : flower:
dinsdag 2 augustus 2011 om 09:37
Morning! Jullie 'meet' klonk gezellig Zoeb en Coe, ik zag het al helemaal voor me hoe Coetje al rennend vlaai aan t eten was
Hier gisterenavond onverwacht gezellige avond, was gaan sporten en wilde eigenlijk net helemaal uitgeblust op de bank ploffen maarrrr.. toen werden we uitgenodigd om lekker in de tuin bij vrienden in de buurt een wijntje te drinken. Was supergezellig maar wel een beetje laat dus ben nu behoorlijk duf Maar goed dat maakt niet uit, t was gezellig!!
Vanavond uit eten met vrienden in de stad dus da's ook gezellig.
Qua werk.. het kan heel goed dat het komt door de zomerperiode, het is hier dan altijd vrij rustig en ik hou juist van een beetje actie en leven in de brouwerij. Dat zal dus ook wel meespelen denk ik. Nou ja, we zien het wel wie weet waait het gewoon weer over!!
Mamz, ik snap het wel hoor wat je zegt over die AD. Heb daar zelf ook al vaker over gedacht, je zou eigenlijk een soort van light-versie moeten hebben. Ik heb namelijk wel het gevoel dat ik wel vrij snel/vaak somber ben enzo.....
Maar vandaag schijnt de zon en ga ik er gewoon wat van proberen te maken!
Fijne dag allemaal!
Hier gisterenavond onverwacht gezellige avond, was gaan sporten en wilde eigenlijk net helemaal uitgeblust op de bank ploffen maarrrr.. toen werden we uitgenodigd om lekker in de tuin bij vrienden in de buurt een wijntje te drinken. Was supergezellig maar wel een beetje laat dus ben nu behoorlijk duf Maar goed dat maakt niet uit, t was gezellig!!
Vanavond uit eten met vrienden in de stad dus da's ook gezellig.
Qua werk.. het kan heel goed dat het komt door de zomerperiode, het is hier dan altijd vrij rustig en ik hou juist van een beetje actie en leven in de brouwerij. Dat zal dus ook wel meespelen denk ik. Nou ja, we zien het wel wie weet waait het gewoon weer over!!
Mamz, ik snap het wel hoor wat je zegt over die AD. Heb daar zelf ook al vaker over gedacht, je zou eigenlijk een soort van light-versie moeten hebben. Ik heb namelijk wel het gevoel dat ik wel vrij snel/vaak somber ben enzo.....
Maar vandaag schijnt de zon en ga ik er gewoon wat van proberen te maken!
Fijne dag allemaal!
dinsdag 2 augustus 2011 om 09:52
Ja Gold foto.
Gelfje wat lastig lijkt me dat zo'n sombere periode. Ik weet wel dat als je je werk niet meer leuk vind, het tegendraads werkt en je al niet met plezier gaat werken.
Coe veel plezier op de campong. Het wordt heet dus dat gaat lukken.
Ik moet straks naar mijn grote vriend de arbo-arts. Blugh.
Gelfje wat lastig lijkt me dat zo'n sombere periode. Ik weet wel dat als je je werk niet meer leuk vind, het tegendraads werkt en je al niet met plezier gaat werken.
Coe veel plezier op de campong. Het wordt heet dus dat gaat lukken.
Ik moet straks naar mijn grote vriend de arbo-arts. Blugh.
dinsdag 2 augustus 2011 om 12:09
Alleen de spullen zijn nog maar in huis.
Donderdag komt het bed pas.
Ik beloof dat ik foto's op de BH zal zetten.
Misschien is het zelfs leuk om een voor en na-foto te maken .
Ik heb vanmorgen al getennist en koffie geleut.
Schoenen naar de reparateur gebracht en meteen lekker verse broodjes meegebracht van de bakker.
Troela was al met de stofzuiger rond geweest, dat was heel leuk.
Wasmachine draait alweer en vanmiddag wil toch ook nog even alle overhemden strijken.
En dan wil ik eigenlijk ook nog het rekje wat ik gister bij Ikea gekocht op zolder heb in elkaar zetten. Dan kan ik de inloopkast voor een deel leeghalen (lees: wintermantels en Goldmans' kostuums). Schept ook weer een lekker opgeruimd gevoel.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik voel me vandaag een beetje vreemd wiebelig.
Donderdag komt het bed pas.
Ik beloof dat ik foto's op de BH zal zetten.
Misschien is het zelfs leuk om een voor en na-foto te maken .
Ik heb vanmorgen al getennist en koffie geleut.
Schoenen naar de reparateur gebracht en meteen lekker verse broodjes meegebracht van de bakker.
Troela was al met de stofzuiger rond geweest, dat was heel leuk.
Wasmachine draait alweer en vanmiddag wil toch ook nog even alle overhemden strijken.
En dan wil ik eigenlijk ook nog het rekje wat ik gister bij Ikea gekocht op zolder heb in elkaar zetten. Dan kan ik de inloopkast voor een deel leeghalen (lees: wintermantels en Goldmans' kostuums). Schept ook weer een lekker opgeruimd gevoel.
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken, ik voel me vandaag een beetje vreemd wiebelig.
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:38
Weet je wat ik het lastigst vind van dat ge-somber Zoeb.. dat ik eigenlijk heel erg vind dat ik niet zo moet zeuren. Heb zoveel dingen om blij mee te zijn en als je soms ziet en hoort wat anderen allemaal op hun bordje krijgen voel ik me soms erg ondankbaar. Ik word dus een beetje bozig op mezelf. Maar... blijkbaar hebben die 2 dingen niet altijd met elkaar te maken want ook als ik me zo voel besef ik me maar al te goed dat ik genoeg heb om gelukkig mee te zijn.
Maar.. vandaag schijnt de zon en voel ik me ook meteen een stuk zonniger
Maar.. vandaag schijnt de zon en voel ik me ook meteen een stuk zonniger
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:55
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:58
Gelfje, je moet het niet vergelijken. Als jij een sombere bui hebt, kun je niet denken, dat je eigenlijk niet eens iets hebt om te klagen. Maar ja zo zitten wij misschien wel in elkaar. Ik denk dat je dat doet om er doorheen te komen. Het idee dat het altijd erger kan zorgt ervoor dat je verder kan.
Ja ik wil wel naar de meet. En Coetje en Mamz ook. Toen in Den-Haag was het wel gezellig met zijn allen. Daarna was ik er alleen en daar vond ik niets aan. Ik ga dus ook alleen als de anderen ook gaan.
Ja ik wil wel naar de meet. En Coetje en Mamz ook. Toen in Den-Haag was het wel gezellig met zijn allen. Daarna was ik er alleen en daar vond ik niets aan. Ik ga dus ook alleen als de anderen ook gaan.
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:01
Gek forum, als ik dubbel post in een ander topic gaat dat wel en als ik hier hetzelfde neer wil zetten doet ie het niet omdat het dezelfde post is.
Nou ja zeg, die arts was al boos toen ik binnenkwam. Niet op mij maar op mijn TL. Had het kreng (sorry hoor) een mail gestuurd dat als ik op kamp kon, ik ook wel meer kan gaan werken.
Wat denkt ze hier nu in hemelsnaam mee te bereiken? Niets want volgens de arbo-arts mocht ik zelf weten wat ik doe in mijn vakantie. Daar heeft hij en zij niets mee te maken. Toen ik vroeg of ik het dan maar moest proberen, vond hij mij erg hardleers?? Nou ja ik wil gewoon meewerken. En alsof ik iets aan die mail kon doen. Ik wist dat ze ging mailen om te vragen of ik vier uur mag komen werken, maar niet dat ze dit erin zou zetten. Hij was boos en noemde zelfs de taalfouten die erin stonden. Nu moet ik eerst een gesprek met haar aangaan hoe zij dan denkt die vier uur in te vullen. want de arts vind het niet erg verstandig.
Nou ja, maar even alles van me af zetten, want zelfs Jan was boos en dat kan ik er nu net niet bij hebben.
Straks even naar mijn kleinkind en dan ga ik met mijn vriendin mee naar M voor de bestraling. Hoeft ze niet alleen in de taxi te zitten.
Nou ja zeg, die arts was al boos toen ik binnenkwam. Niet op mij maar op mijn TL. Had het kreng (sorry hoor) een mail gestuurd dat als ik op kamp kon, ik ook wel meer kan gaan werken.
Wat denkt ze hier nu in hemelsnaam mee te bereiken? Niets want volgens de arbo-arts mocht ik zelf weten wat ik doe in mijn vakantie. Daar heeft hij en zij niets mee te maken. Toen ik vroeg of ik het dan maar moest proberen, vond hij mij erg hardleers?? Nou ja ik wil gewoon meewerken. En alsof ik iets aan die mail kon doen. Ik wist dat ze ging mailen om te vragen of ik vier uur mag komen werken, maar niet dat ze dit erin zou zetten. Hij was boos en noemde zelfs de taalfouten die erin stonden. Nu moet ik eerst een gesprek met haar aangaan hoe zij dan denkt die vier uur in te vullen. want de arts vind het niet erg verstandig.
Nou ja, maar even alles van me af zetten, want zelfs Jan was boos en dat kan ik er nu net niet bij hebben.
Straks even naar mijn kleinkind en dan ga ik met mijn vriendin mee naar M voor de bestraling. Hoeft ze niet alleen in de taxi te zitten.
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:27
Gelf, doe eens niet jezelf zo wegcijferen.
Als jij je somber voelt dan voel je je zo en dat moet je met niemand anders vergelijken.
Het wiebelige is lichamelijk.
Ook een beetje last van diarree dus ik let er op dat ik genoeg drink. En ik heb naar mijn idee wel goed gegeten.
Het rekje zit iig in elkaar dus mijn inloopkast is nu lekker leeg opgeruimd!
De strijk doen zie ik even niet meer zitten.. .
Als jij je somber voelt dan voel je je zo en dat moet je met niemand anders vergelijken.
Het wiebelige is lichamelijk.
Ook een beetje last van diarree dus ik let er op dat ik genoeg drink. En ik heb naar mijn idee wel goed gegeten.
Het rekje zit iig in elkaar dus mijn inloopkast is nu lekker leeg opgeruimd!
De strijk doen zie ik even niet meer zitten.. .
dinsdag 2 augustus 2011 om 17:37
Mogguh
Lekker met vriendin en kinders in de speeltuin geweest (ben bang dat ik donderdag een afspraak met hun vader heb, Coe).
Gelf, de light versie van antidepressiva is st janskruid, alleen niet handig met de pil. Je klinkt nu een flink stuk zonniger. Maar als somberheid in je systeem zit hoef je jezelf niet kwalijk te nemen dat het er is. Kwestie van neurotransmitters.
Zoebie, fijn dat de arts achter je staat.
Goldie, ondanks je wiebeligheid weer heel wat gedaan
Coe, veel plezier vanavond!
Lekker met vriendin en kinders in de speeltuin geweest (ben bang dat ik donderdag een afspraak met hun vader heb, Coe).
Gelf, de light versie van antidepressiva is st janskruid, alleen niet handig met de pil. Je klinkt nu een flink stuk zonniger. Maar als somberheid in je systeem zit hoef je jezelf niet kwalijk te nemen dat het er is. Kwestie van neurotransmitters.
Zoebie, fijn dat de arts achter je staat.
Goldie, ondanks je wiebeligheid weer heel wat gedaan
Coe, veel plezier vanavond!
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:11
Zo,ben ik ook weer even,kinderen liggen weer fris gewassen in bed.Was ook hard nodig na een dagje boerencamping
Koeien melken,kalfjes voeren,kippen op je hoofd,Uk kon er geen genoeg van krijgen.
Mamz,dan doen we de speeltuinmeet na de vakantie,komt goed!
Heb je al zin in om weg te gaan?Waar ging je ook alweer naartoe?
Gelf,het is goed dat je je beseft dat er veel is om gelukkig mee/om te zijn,maar dat neemt niet weg dat ook jij weleens somber kan/mag voelen.Het staat er een beetje raar,maar je snapt vast wat ik bedoel.
Ik had het er al met Zoeb over gehad,de meet lijkt me wel heel leuk,maar wel als jullie ook gaan
Gold,het was vandaag ook veel te warm om te strijken
Koeien melken,kalfjes voeren,kippen op je hoofd,Uk kon er geen genoeg van krijgen.
Mamz,dan doen we de speeltuinmeet na de vakantie,komt goed!
Heb je al zin in om weg te gaan?Waar ging je ook alweer naartoe?
Gelf,het is goed dat je je beseft dat er veel is om gelukkig mee/om te zijn,maar dat neemt niet weg dat ook jij weleens somber kan/mag voelen.Het staat er een beetje raar,maar je snapt vast wat ik bedoel.
Ik had het er al met Zoeb over gehad,de meet lijkt me wel heel leuk,maar wel als jullie ook gaan
Gold,het was vandaag ook veel te warm om te strijken
dinsdag 2 augustus 2011 om 23:15
woensdag 3 augustus 2011 om 09:27
Moggu...
Vriend is gister vergeten de kliko aan straat te zetten,nu zijn ze al geleegd,behalve de mijne dan
Zometeen even bellen of ik volgende week wat zakken ernaast mag zetten.
Zoeb,de boosheid al wat gezakt?
Wij wilden vandaag gaan zwemmen maar dat zit er niet in met dit weer ben ik bang.
Nu eerst de kast van de jongens opnieuw indelen en dan bekijken wat we gaan doen.
Fijne dag allemaal!
Vriend is gister vergeten de kliko aan straat te zetten,nu zijn ze al geleegd,behalve de mijne dan
Zometeen even bellen of ik volgende week wat zakken ernaast mag zetten.
Zoeb,de boosheid al wat gezakt?
Wij wilden vandaag gaan zwemmen maar dat zit er niet in met dit weer ben ik bang.
Nu eerst de kast van de jongens opnieuw indelen en dan bekijken wat we gaan doen.
Fijne dag allemaal!
woensdag 3 augustus 2011 om 10:23
Och ik zie het morgen wel met mijn TL. GA me er nu nog maar niet druk over maken. Ik zit nu alleen te hopen dat ze vandaag van het AZM bellen dat ik volgende week mag beginnen, dan is het meteen opgelost.
Coe het staat al allemaal. Al was het wel even puzzelen.
Nu nog verven. De verf heb ik al hier.
Coe het staat al allemaal. Al was het wel even puzzelen.
Nu nog verven. De verf heb ik al hier.