Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
woensdag 3 augustus 2011 om 13:39
Wat leuk Coe. Je kunt hier alle kanten uit. België, Duitsland en Zuid Limburg. Al vind ik zelf in midden Limburg weinig te beleven. Oh ja Toverland is wel vlakbij. en de Outlet in Roermond. Ga daar maar niet met oudste heen.
Als het kamertje echt klaar is zet ik een foto neer hoor Coe. Het staat nu in de primer. Ik denk dat het zaterdag wel af is. Misschien zelfs morgen al. De primer moet vijf uur drogen, dus met een beetje geluk kunnen we morgen verven.
Net de babywas gewassen, gedroogd en gestreken. En ik strijk nooit. Maar de commode is al ingeruimd. Zoooo leuk om te doen Gold. (Wat gemeen van me).
Als het kamertje echt klaar is zet ik een foto neer hoor Coe. Het staat nu in de primer. Ik denk dat het zaterdag wel af is. Misschien zelfs morgen al. De primer moet vijf uur drogen, dus met een beetje geluk kunnen we morgen verven.
Net de babywas gewassen, gedroogd en gestreken. En ik strijk nooit. Maar de commode is al ingeruimd. Zoooo leuk om te doen Gold. (Wat gemeen van me).
woensdag 3 augustus 2011 om 14:34
Hello,
Beetje weinig tekst vandaag maar kom me toch maar even 'melden'
Goed bezig met het baby-kamertje Zoeb! Het zag er al superleuk uit maar het wordt dus alleen nog maar mooier.
Bleh, volgens mij moet ik gewoon emigreren naar een zonnig land. Humeur en stemming lijken toch wel erg gekoppeld aan het zonnetje => vandaag is het bewolkt en zo voel ik me nu ook...
Even thee zetten en proberen mezelf tot actie te dwingen.
Zoeb, wat jij zei is ook wel waar.. wat betreft werk zit ik nu een beetje in zo'n cirkeltje. Omdat ik er nu even de balen van heb ga ik al balend weg 's ochtends en dat werkt natuurlijk hartstikke averechts...
Beetje weinig tekst vandaag maar kom me toch maar even 'melden'
Goed bezig met het baby-kamertje Zoeb! Het zag er al superleuk uit maar het wordt dus alleen nog maar mooier.
Bleh, volgens mij moet ik gewoon emigreren naar een zonnig land. Humeur en stemming lijken toch wel erg gekoppeld aan het zonnetje => vandaag is het bewolkt en zo voel ik me nu ook...
Even thee zetten en proberen mezelf tot actie te dwingen.
Zoeb, wat jij zei is ook wel waar.. wat betreft werk zit ik nu een beetje in zo'n cirkeltje. Omdat ik er nu even de balen van heb ga ik al balend weg 's ochtends en dat werkt natuurlijk hartstikke averechts...
woensdag 3 augustus 2011 om 21:16
Gelf als je er zo'n last van hebt, is misschien toch zo'n lamp een oplossing. Had je wel zin in je werk toen de zon scheen?
Toen ik de balen had van mijn werk ben ik gaan solliciteren. Dat gaf afleiding en uiteindelijk ben ik wel gebleven. Misschien is dat een idee voor jou? Dan heb je het wel weer drukker in je toch al drukke bestaan.
Alles is al geverfd dus morgen kan het naar boven. Ben zelf erg benieuwd hoe het gaat worden hoor. Erg leuk denk ik zomaar.
Toen ik de balen had van mijn werk ben ik gaan solliciteren. Dat gaf afleiding en uiteindelijk ben ik wel gebleven. Misschien is dat een idee voor jou? Dan heb je het wel weer drukker in je toch al drukke bestaan.
Alles is al geverfd dus morgen kan het naar boven. Ben zelf erg benieuwd hoe het gaat worden hoor. Erg leuk denk ik zomaar.
woensdag 3 augustus 2011 om 21:55
Balend naar je werk vertrekken is funest Gelf.
Probeer dat niet te doen!
Zoeb, op deze manier mag je wel even 'gemeen' doen hoor .
Wanneer vertrekken jullie precies Mamz?
Alvast een hele fijne vakantie! (voor het geval ik het vergeet)
Hoe is het nu tussen jou ouders en jou Coetje?
Morgen is voor mij een vrije dag, maar de agenda staat volgepland. Troela's bed wordt oa gebracht.
To do-lijst is lang.
Vandaag ook weer last van mijn darmen gehad. Het was op een gegeven moment echt even rennen naar toilet .
Het valt me op dat ik er de laatste tijd wel vaker last van lijk te hebben. Misschien moet ik toch maar eens bij gaan houden hoe vaak het voor komt...
Probeer dat niet te doen!
Zoeb, op deze manier mag je wel even 'gemeen' doen hoor .
Wanneer vertrekken jullie precies Mamz?
Alvast een hele fijne vakantie! (voor het geval ik het vergeet)
Hoe is het nu tussen jou ouders en jou Coetje?
Morgen is voor mij een vrije dag, maar de agenda staat volgepland. Troela's bed wordt oa gebracht.
To do-lijst is lang.
Vandaag ook weer last van mijn darmen gehad. Het was op een gegeven moment echt even rennen naar toilet .
Het valt me op dat ik er de laatste tijd wel vaker last van lijk te hebben. Misschien moet ik toch maar eens bij gaan houden hoe vaak het voor komt...
donderdag 4 augustus 2011 om 08:29
Moggu...
Ik ben heel benieuwd Zoebie,maar het zal er vast leuk uit komen te zien!
Gold,hopelijk laten je darmen je met rust vandaag!Een tijd geleden had je daar ook zo'n last van toch?
Succes met Troela haar kamer
Ik heb mijn ouders niet meer gesproken sinds we terug zijn..
Ik weet ook niet goed wat ik moet doen,als ik vertel wat me dwarszit,is dat toch niet waar,of ik moet het zo niet opvatten...
Maar ondertussen is het weer wel tegen mij gezegd en ik kan mijn gevoel niet verloochenen...
Lijstje vandaag:
werken
boodschappen
stoffen en stofzuigen
wvttk
Fijne dag allemaal
Ik ben heel benieuwd Zoebie,maar het zal er vast leuk uit komen te zien!
Gold,hopelijk laten je darmen je met rust vandaag!Een tijd geleden had je daar ook zo'n last van toch?
Succes met Troela haar kamer
Ik heb mijn ouders niet meer gesproken sinds we terug zijn..
Ik weet ook niet goed wat ik moet doen,als ik vertel wat me dwarszit,is dat toch niet waar,of ik moet het zo niet opvatten...
Maar ondertussen is het weer wel tegen mij gezegd en ik kan mijn gevoel niet verloochenen...
Lijstje vandaag:
werken
boodschappen
stoffen en stofzuigen
wvttk
Fijne dag allemaal
donderdag 4 augustus 2011 om 09:26
donderdag 4 augustus 2011 om 09:49
Mogguh...
Heel herkenbaar Coe, wat je zegt over hoe je ouders omgaan met wat jij voelt.
Troela en ik zijn al druk.
Het oude logeerbed is al van de zolderverdieping en staat klaar om naar de stort gebracht te worden en Troela's huidige bed (sinds vandaag 'oude bed') moet naar zolder.
Vanaf 11 uur kunnen we het nieuwe bed verwachten.
Nu eerst een theetje.
Ja, mijn darmen doen de laatste weken wel vaker vervelend.
Ik gebruik sinds een half jaartje dagelijks lactulosesiroop en dat houdt de boel een beetje op gang zeg maar.
Alleen doet het de laatste tijd iets té goed zijn werk, maar als ik de dosis minder (al geprobeerd dus) dan zit ik weer binnen no-time verstopt .
Heel herkenbaar Coe, wat je zegt over hoe je ouders omgaan met wat jij voelt.
Troela en ik zijn al druk.
Het oude logeerbed is al van de zolderverdieping en staat klaar om naar de stort gebracht te worden en Troela's huidige bed (sinds vandaag 'oude bed') moet naar zolder.
Vanaf 11 uur kunnen we het nieuwe bed verwachten.
Nu eerst een theetje.
Ja, mijn darmen doen de laatste weken wel vaker vervelend.
Ik gebruik sinds een half jaartje dagelijks lactulosesiroop en dat houdt de boel een beetje op gang zeg maar.
Alleen doet het de laatste tijd iets té goed zijn werk, maar als ik de dosis minder (al geprobeerd dus) dan zit ik weer binnen no-time verstopt .
donderdag 4 augustus 2011 om 12:46
Mogguh
Echt apart zo met zijn allen maar ik herken het ook, een moeder die niet luistert.
Goldie, succes met het nieuwe bed enzovoort.
Ik heb daarnet banden zitten plakken met Oudste (ben het een beetje verleerd, het wordt tijd dat het bij hem soepel gaat maar dat duurt ook nog even). Er zit een ventielstukje in een holte in het wiel van één fiets maar hopelijk is de ander okee.
Echt apart zo met zijn allen maar ik herken het ook, een moeder die niet luistert.
Goldie, succes met het nieuwe bed enzovoort.
Ik heb daarnet banden zitten plakken met Oudste (ben het een beetje verleerd, het wordt tijd dat het bij hem soepel gaat maar dat duurt ook nog even). Er zit een ventielstukje in een holte in het wiel van één fiets maar hopelijk is de ander okee.
donderdag 4 augustus 2011 om 16:47
Zoeb,mijn moeder is precies zo jong als jij
En ik kan het redelijk van me afzetten,ik moet eerst voor mezelf duidelijk hebben hoe ik dit ga aanpakken.Ruzie heb ik ook geen zin in.
Maar tot een paar jaar geleden hadden we een hele hechte band en dat is toch raar als dat zo verandert...
Gold,hoe gaat het met de kamer van Troela?
Leuk hoor,wat zal ze veel op haar kamer zijn de volgende dagen
Vermaakt ze zich goed zo thuis in de vakantie,terwijl jij werkt?
Mamz,hoop dat je de banden geplakt hebt gekregen?
Ik laat dat altijd doen door een man wat verder uit de straat.Voor 2 euro per band.
(en dat terwijl vriend voor fietsenmaker geleerd heeft )
Hier komt zo een vriend bbqen dus ik duik de keuken in.
En ik kan het redelijk van me afzetten,ik moet eerst voor mezelf duidelijk hebben hoe ik dit ga aanpakken.Ruzie heb ik ook geen zin in.
Maar tot een paar jaar geleden hadden we een hele hechte band en dat is toch raar als dat zo verandert...
Gold,hoe gaat het met de kamer van Troela?
Leuk hoor,wat zal ze veel op haar kamer zijn de volgende dagen
Vermaakt ze zich goed zo thuis in de vakantie,terwijl jij werkt?
Mamz,hoop dat je de banden geplakt hebt gekregen?
Ik laat dat altijd doen door een man wat verder uit de straat.Voor 2 euro per band.
(en dat terwijl vriend voor fietsenmaker geleerd heeft )
Hier komt zo een vriend bbqen dus ik duik de keuken in.
donderdag 4 augustus 2011 om 16:58
Tegenwoordig hebben niet alle fietswielen meer een ventieleke Mamzie. Tenminste de mijne heeft dat volgens mij niet.
Ik hoop toch echt dat ik wel goed naar mijn kinderen luister.
Ik heb me genoeg moeten ergeren aan mijn ouders, dus dat wil ik wel anders doen.
Het kamertje is nu helemaal klaar en erg mooi geworden. (Zei de trotse oma). Nog even de foto's hier op het werk op mijn pc zetten en dan zien jullie het ook.
Ik hoop toch echt dat ik wel goed naar mijn kinderen luister.
Ik heb me genoeg moeten ergeren aan mijn ouders, dus dat wil ik wel anders doen.
Het kamertje is nu helemaal klaar en erg mooi geworden. (Zei de trotse oma). Nog even de foto's hier op het werk op mijn pc zetten en dan zien jullie het ook.
donderdag 4 augustus 2011 om 17:48
donderdag 4 augustus 2011 om 18:04
Een fietsband plakken... dat heb ik nou nog nooit zelf gedaan.
Maar dat ik ook niet gek met een fietsenmaker als opa en een vader die het vak van zijn vader heeft afgekeken.
Vandaag heb ik toch weer een boel gedaan.
Niet alles is af, maar we gaan vanavond nog even door.
Tot nu toe vandaag weer twee keer diarree gehad, dus ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt. Dinsdag kan ik daar terecht.
Maar dat ik ook niet gek met een fietsenmaker als opa en een vader die het vak van zijn vader heeft afgekeken.
Vandaag heb ik toch weer een boel gedaan.
Niet alles is af, maar we gaan vanavond nog even door.
Tot nu toe vandaag weer twee keer diarree gehad, dus ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt. Dinsdag kan ik daar terecht.
donderdag 4 augustus 2011 om 21:07
Zoebie, ziet er erg leuk uit. Je bent absoluut een handige tante
Coe, voor 2 euro per band zou ik het ook laten doen. Wat, voor 12,50 ook nog. Maar die had ik nu niet.
Als je een goede band met je moeder had is het wel triest als dat verandert. Kun je bedenken hoe je erachter komt wat haar dwars zit en of je daar samen uit kunt komen?
Ik ben maar weer zelf de bezoekregeling tussen vader en kinderen gaan doen. Kan iets anders niet aan mijn kinderen verkopen.
Coe, voor 2 euro per band zou ik het ook laten doen. Wat, voor 12,50 ook nog. Maar die had ik nu niet.
Als je een goede band met je moeder had is het wel triest als dat verandert. Kun je bedenken hoe je erachter komt wat haar dwars zit en of je daar samen uit kunt komen?
Ik ben maar weer zelf de bezoekregeling tussen vader en kinderen gaan doen. Kan iets anders niet aan mijn kinderen verkopen.