Masterchef Australia deel 3
woensdag 27 juli 2011 om 17:36
donderdag 4 augustus 2011 om 18:49
Hi ladies.
Whats up>?
Ik schakel net pas in, ben nogal ziek vandaag, heb behoorlijke keelpijn, en koorts.
Mijn broer is vannacht van zijn scooter af gedonderd en heeft gescheurde enkelbanden en een gekneusde knie.
Stelletje sukkels zijn wij haha.
Oh maar mijn date wil nog wel een keer daten met me, ik had het hem gevraagd. Alleen gaat hij volgende week op vakantie en ik de week erna. Dus word nog even wachten
Whats up>?
Ik schakel net pas in, ben nogal ziek vandaag, heb behoorlijke keelpijn, en koorts.
Mijn broer is vannacht van zijn scooter af gedonderd en heeft gescheurde enkelbanden en een gekneusde knie.
Stelletje sukkels zijn wij haha.
Oh maar mijn date wil nog wel een keer daten met me, ik had het hem gevraagd. Alleen gaat hij volgende week op vakantie en ik de week erna. Dus word nog even wachten
donderdag 4 augustus 2011 om 18:50
donderdag 4 augustus 2011 om 18:54
Rogue, balen dat je ziek bent! Ik hoop dat het verder mee valt met je broer. Gaan jullie elkaar maar even verzorgen
Kalli, ja het viel reuze mee.. Was heul bang dat ik de bochten te ruim of te krap zou nemen.. Was wel heel raar, heb heel lang overal de auto voor gepakt, maar vandaag dacht ik: Ik ga fietsen! En het ging nog goed ook hahahaha
Kalli, ja het viel reuze mee.. Was heul bang dat ik de bochten te ruim of te krap zou nemen.. Was wel heel raar, heb heel lang overal de auto voor gepakt, maar vandaag dacht ik: Ik ga fietsen! En het ging nog goed ook hahahaha
donderdag 4 augustus 2011 om 18:55
quote:InyMiny schreef op 04 augustus 2011 @ 18:47:
Mag ik jullie even mededelen dat ik vandaag voor het eerst sinds 4 jaar weer een stukje gefietst heb... Op straat dan en niet in de sportschool
Wat goed zeg!
En...............ga je het vaker doen, of wacht je weer 4 jaar?
Mag ik jullie even mededelen dat ik vandaag voor het eerst sinds 4 jaar weer een stukje gefietst heb... Op straat dan en niet in de sportschool
Wat goed zeg!
En...............ga je het vaker doen, of wacht je weer 4 jaar?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 4 augustus 2011 om 18:55
donderdag 4 augustus 2011 om 18:57
quote:rosanna08 schreef op 04 augustus 2011 @ 18:54:
ooooh we vergeten helemaal dat IM jarig is!!!
Gefeliciteerd lieverd
Shit shit shit....inderdaad vergeten!!!
IM's komt tie:
*schraapt keel*
Láááááááááááááááááng zal ze leven
Láááááááááááááááááng zal ze leven, en de glohóóóóóóóóriaaa
In de glóóóóóóóóóriaaaaa, in de glóóóóóóóóóó'riaaaaaaaa
Gefeliciteerd!!!!
ooooh we vergeten helemaal dat IM jarig is!!!
Gefeliciteerd lieverd
Shit shit shit....inderdaad vergeten!!!
IM's komt tie:
*schraapt keel*
Láááááááááááááááááng zal ze leven, en de glohóóóóóóóóriaaa
In de glóóóóóóóóóriaaaaa, in de glóóóóóóóóóó'riaaaaaaaa
Gefeliciteerd!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 4 augustus 2011 om 18:57
donderdag 4 augustus 2011 om 18:58