Leuke camping Toscane?

03-08-2011 21:36 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Over twee weken gaan we richting Toscane, heerlijk genieten van de vakantie! We hebben geen camping geboekt, we gaan lekker op de bonnefooi!

Nu ben ik op zoek naar een leuke camping, het liefst een beetje centraal in Toscane, zodat we alle kanten op kunnen. Ik heb niet veel wensen, er moet alleen wel een leuke bar zijn, waar we 's avonds wat kunnen drinken. Of een leuk stadje waar we wat kunnen drinken en dus ook lopend heen kunnen.

Heeft iemand een leuke tip?

Hoor het graag!
Ik wens je succes met het uberhaudt vinden van een camping. Alles zit al vol!
In augustus op de bonnefooi naar Italië: niet slim. Dan zit heel Italië namelijk al op de camping.

Ik zou als het Italië moet worden als de sodemieter wat gaan boeken....
In augustus hebben alle Italianen vakantie. Het is er druk, bloedheet en er is een hoop gesloten. Daarnaast is het de piek in het hoogseizoen. Ik zou nog eens overwegen of het een slim idee is. Misschien een andere keer, en dan in een andere periode of in dezelfde periode en dan geboekt?
Hoi!

Ik ga al jaren op de bonnefooi naar Italië en het is altijd gelukt een leuke camping te vinden! In Toscane ben ik alleen nog niet geweest. Net als alle andere jaren vertrouw ik er dus op dat ik een onwijs leuke vakantie ga krijgen! :D Alleen die leuke camping nog! Dus, iemand tips??
Leuke camping midden in chianti gebied in toscane: norcenni girasole club. 20 km onder Florence!
Ga je al jaren in augustus?
Zelfde vraag als Suze!
Sjors, wij zijn gek want ik snek net de kampeerplekken van de tip hierboven en die hebben gewoon nog plaats van 14 tot 24 aug....

TO fijne vakantie!
Oeh, een tip waar ik wat aan heb! Bedankt Felientje!

@Suze: ja, vroeger met mijn ouders al en de laatste paar jaar met mijn lief We gaan altijd zo laat mogelijk en tot nu toe is het altijd goed gegaan!
quote:Suze02 schreef op 03 augustus 2011 @ 22:30:

Sjors, wij zijn gek want ik tsjek net de kampeerplekken van de tip hierboven en die hebben gewoon nog plaats van 14 tot 24 aug....

TO fijne vakantie!
@ Suze: Bedankt!
Sorry, mijn iPad doet raar.
Ah, okee. Nou dan moet het wel lukken.
Graag gedaan! Wij zijn in juni geweest en hebben het erg fijn gehad. Zal nu in hoogseizoen wel druk zijn denk ik. Maar vond de locatie perfect als uitvalsbasis voor Sienna, Florence, Pisa, Arezzo, Greve. En de camping is luxe met fijne zwembaden en heerlijke restaurants. Succes en veel plezier.
Hey Felientje, wij zijn er ook in juni geweest, vond het ook super!
Weet niet of je er nog wat aan hebt; Camping le Soline in Casciano di Murlo. Prachtige terassencamping met groot zwembad!
Bedankt voor jullie reactie's, we zijn eruit!

We gaan naar norcenni girasole, helemaal leuk!!
Lelijke SpammerT
4 jaar later. we zijn er uit
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven