Is het te vroeg?
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:14
quote:egelviva schreef op 06 augustus 2011 @ 03:12:
Ik heb nog een aandachtspuntje voor je Iry.
Zorg je wel voor goede vering in die wipkip? Dat niet iedereen gelijk doorheeft wat er gebeurt?
Ik bedoel het moet toch een beetje anoniem blijven.
Anders kun je wel gewoon bij je ex in huis sex hebben, weet ook iedereen het.
(wat doet die vrouw daar? De kinderen uit logeren? Blijft ze slapen?)
*Ziet de verhalen op straat/schoolplein/wachtkamer/bij de kapper/in de buurtsuper al voor zich*Ah ja, je zou direct een oppasservice op kunnen zetten voor de kinderen! Kost de klant natuurlijk wat extra, maar dan kunnen ze wel terecht onder professionele begeleiding bij Kipland.
Ik heb nog een aandachtspuntje voor je Iry.
Zorg je wel voor goede vering in die wipkip? Dat niet iedereen gelijk doorheeft wat er gebeurt?
Ik bedoel het moet toch een beetje anoniem blijven.
Anders kun je wel gewoon bij je ex in huis sex hebben, weet ook iedereen het.
(wat doet die vrouw daar? De kinderen uit logeren? Blijft ze slapen?)
*Ziet de verhalen op straat/schoolplein/wachtkamer/bij de kapper/in de buurtsuper al voor zich*Ah ja, je zou direct een oppasservice op kunnen zetten voor de kinderen! Kost de klant natuurlijk wat extra, maar dan kunnen ze wel terecht onder professionele begeleiding bij Kipland.
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:15
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:17
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:18
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:20
quote:iry schreef op 06 augustus 2011 @ 03:18:
[...]
Dan schieten we snel te hulp met de kip make-over!Ja, nog een extra service waar extra geld voor gerekend kan worden! Helemaal top! Gelijk een lingerie-service erbij, gewoon huur setjes. Dat maakt die sexende exen vast niet uit dat de setjes al vaker gedragen zijn.
[...]
Dan schieten we snel te hulp met de kip make-over!Ja, nog een extra service waar extra geld voor gerekend kan worden! Helemaal top! Gelijk een lingerie-service erbij, gewoon huur setjes. Dat maakt die sexende exen vast niet uit dat de setjes al vaker gedragen zijn.
zaterdag 6 augustus 2011 om 03:20