Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
vrijdag 5 augustus 2011 om 13:41
zaterdag 6 augustus 2011 om 08:53
We zijn allemaal vroeg vandaag!
Ik ben ook kind-vrij! heerlijk.
En ja, 'helaas' een cruise, omdat ik eigenlijk ook wel zin heb om door Europa rond te touren. Maar das een stuk duurder dan een cruise voor mij. Dus ik ga een weekje door de Middellandse Zee cruisen, das ook erg leuk!
Spanje, Frankrijk en Italie.
En ja, 'helaas' een cruise, omdat ik eigenlijk ook wel zin heb om door Europa rond te touren. Maar das een stuk duurder dan een cruise voor mij. Dus ik ga een weekje door de Middellandse Zee cruisen, das ook erg leuk!
Spanje, Frankrijk en Italie.
zaterdag 6 augustus 2011 om 09:04
quote:vivagirl schreef op 06 augustus 2011 @ 08:53:
Spanje, Frankrijk en Italie.Kunnen wel samen door Europa toeren
Spanje, Frankrijk en Italie.Kunnen wel samen door Europa toeren
zaterdag 6 augustus 2011 om 09:59
Dacht altijd dat een cruise behoorlijk prijzig was? Of heb je connecties in de cruisewereld 
En anders plan je gewoon 2 vakanties als dat haalbaar is
Ik zit ook al weer te denken of ik het najaar niet nog een keer die kant uit ga (erg he). Maar goed dat hangt net even af van werk en zo of dat kan.Heb gezien dat met bijv. zo'n lijndienst van Eurolines een retour Sarajevo 'maar' 165 euro is.
*Zo, en nu mn spullen toch maar eens gaan pakken, want ik ga toch vanavond al
*
Trouwens, vivagirl en heidelberg, (excuus als ik ergens over heen gelezen heb, dit is ook zo'n groot topic) spreken jullie nou de taal ook vloeiend? Hoe hebben jullie dat geleerd?
Cursus of daar geboren of ...?
En anders plan je gewoon 2 vakanties als dat haalbaar is
Ik zit ook al weer te denken of ik het najaar niet nog een keer die kant uit ga (erg he). Maar goed dat hangt net even af van werk en zo of dat kan.Heb gezien dat met bijv. zo'n lijndienst van Eurolines een retour Sarajevo 'maar' 165 euro is.
*Zo, en nu mn spullen toch maar eens gaan pakken, want ik ga toch vanavond al
Trouwens, vivagirl en heidelberg, (excuus als ik ergens over heen gelezen heb, dit is ook zo'n groot topic) spreken jullie nou de taal ook vloeiend? Hoe hebben jullie dat geleerd?
Cursus of daar geboren of ...?
zaterdag 6 augustus 2011 om 11:15
@ Angel, Macedonie heeft echte seizoenen. In de zomer is het dus bloedje heet en in de winter veel sneeuw en koud.
Herfst is nog wel lekker, maar geen strandweer.
@welts, cruisen is al lang zo duur niet meer als het vroeger was. En het is voordeliger dan een gewone vakantie, omdat alles er bij in zit, eten, entertainment, verschillende landen, etc.
Ik werk in die wereld en ik kan voor 70 euro pp, een week lang in een suite. Dus dan weet ik het wel.
Ik spreek geen Macedonisch hoor. Gewoon een paar woordjes. Mijn vriend is Macedonisch, vandaar.
Herfst is nog wel lekker, maar geen strandweer.
@welts, cruisen is al lang zo duur niet meer als het vroeger was. En het is voordeliger dan een gewone vakantie, omdat alles er bij in zit, eten, entertainment, verschillende landen, etc.
Ik werk in die wereld en ik kan voor 70 euro pp, een week lang in een suite. Dus dan weet ik het wel.
Ik spreek geen Macedonisch hoor. Gewoon een paar woordjes. Mijn vriend is Macedonisch, vandaar.
zondag 7 augustus 2011 om 09:42