Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
maandag 8 augustus 2011 om 11:08
maandag 8 augustus 2011 om 11:36
Ik ben al druk aan het bezemen, Mmetje heeft vannacht twee natte slaapzakken geproduceerd dus de wasmachine draait al weer.
Hier is het eigenlijk best aardig weer, de zon schijnt. Maar het zal zodra ik naar buiten kan wel weer gaan regenen...
Ons laptoppie wil ineens niet meer op internet, zo irritant.
En het lukt me niet om te maken, dus het gaat weer geld kosten.
*zucht*
Hier is het eigenlijk best aardig weer, de zon schijnt. Maar het zal zodra ik naar buiten kan wel weer gaan regenen...
Ons laptoppie wil ineens niet meer op internet, zo irritant.
En het lukt me niet om te maken, dus het gaat weer geld kosten.
*zucht*
maandag 8 augustus 2011 om 14:35
Haaaiiii, inderdaad weer druk, druk, druk.. heel volle agenda met afspraken. Het wordt tijd voor een paar dikke kruisen in de agenda want ik word er even niet blij meer van Ik doe het natuurlijk zelf maar ben nu zo belachelijk moe dat het echt weer even tijd wordt om een beetje te schrappen in de planning. Deze week gaat dat nog niet lukken maar vanaf volgende week MOET het gewoon.
MissM, gefeliciteerd!! Wat leuk dat je nu binnenkort MrsM bent
Het is geloof ik al gevraagd maar wat doen jullie, groot feest of lekker klein? Hoe dan ook een mooie dag natuurlijk!!
Mamz, wat leuk dat je ons vanuit de Ardennen op de hoogte houdt! Heb je nog een beetje weer?
Coe, wat ontzettend moeilijk met je ouders.. lastig idd wat je daarmee moet of kan..
Zoeb, hoe is het gesprek met TL gegaan? Ben je haar niet aangevlogen? Wat een idioot mens is dat zeg, ongelofelijk dat zoiets teamleider kan worden!!
Ik denk erover me ook op te geven voor de meet op de 24e, moet alleen wel een slag om de arm houden omdat ik nog geen definitief rooster voor mijn opleiding heb. Het zou goed kunnen dat ik die dag naar school moet.. Hopelijk weet ik een dezer weken meer daarover en kan ik me dan nog opgeven.
MissM, gefeliciteerd!! Wat leuk dat je nu binnenkort MrsM bent
Het is geloof ik al gevraagd maar wat doen jullie, groot feest of lekker klein? Hoe dan ook een mooie dag natuurlijk!!
Mamz, wat leuk dat je ons vanuit de Ardennen op de hoogte houdt! Heb je nog een beetje weer?
Coe, wat ontzettend moeilijk met je ouders.. lastig idd wat je daarmee moet of kan..
Zoeb, hoe is het gesprek met TL gegaan? Ben je haar niet aangevlogen? Wat een idioot mens is dat zeg, ongelofelijk dat zoiets teamleider kan worden!!
Ik denk erover me ook op te geven voor de meet op de 24e, moet alleen wel een slag om de arm houden omdat ik nog geen definitief rooster voor mijn opleiding heb. Het zou goed kunnen dat ik die dag naar school moet.. Hopelijk weet ik een dezer weken meer daarover en kan ik me dan nog opgeven.
maandag 8 augustus 2011 om 15:32
Het weer klaarde toch op, dus we zijn even naar de markt gewandeld!
Broodje gegeten in een cafeetje en daarna even naar het tuincentrum om te kijken of er een mooie loungeset in de aanbieding was. Die was er niet, maar ik heb wel een paar hele mooie lange nep-orchideeën waar ik al tijden naar op zoek was, gekocht.
Ik heb een grote glazen vaas staan, maar alle andere nep-bloemen die ik tegenkwam waren steeds te kort, maar nu ben ik dan toch geslaagd. Ik ben er helemaal blij van, want heel de woonkamer fleurt er van op .
Gelfje: Schrappen in die agenda van jou en echt even Tijd-Voor Gelfje inplannen!
Balen van je laptop MissM, wat denk je dat er mis is?
En twee natte slaapzakken in één nacht is wel veel. Had ie zoveel gedronken gister of zat het randje van zijn pamper niet goed of zo? Want de luiers van tegenwoordig lekken toch niet meer zo makkelijk?
Nu tijd voor een theetje.
Ik ben al bijna rond met de stofzuiger
De wasmachine en droger hebben al drie wassen weggewerkt. Nog één te gaan.
En dan stort ik mij straks op het fornuis.
Broodje gegeten in een cafeetje en daarna even naar het tuincentrum om te kijken of er een mooie loungeset in de aanbieding was. Die was er niet, maar ik heb wel een paar hele mooie lange nep-orchideeën waar ik al tijden naar op zoek was, gekocht.
Ik heb een grote glazen vaas staan, maar alle andere nep-bloemen die ik tegenkwam waren steeds te kort, maar nu ben ik dan toch geslaagd. Ik ben er helemaal blij van, want heel de woonkamer fleurt er van op .
Gelfje: Schrappen in die agenda van jou en echt even Tijd-Voor Gelfje inplannen!
Balen van je laptop MissM, wat denk je dat er mis is?
En twee natte slaapzakken in één nacht is wel veel. Had ie zoveel gedronken gister of zat het randje van zijn pamper niet goed of zo? Want de luiers van tegenwoordig lekken toch niet meer zo makkelijk?
Nu tijd voor een theetje.
Ik ben al bijna rond met de stofzuiger
De wasmachine en droger hebben al drie wassen weggewerkt. Nog één te gaan.
En dan stort ik mij straks op het fornuis.
maandag 8 augustus 2011 om 16:19
Ik kreeg het gesprek vanmiddag pas omdat het een gekkenhuis was met virussen en storingen. En ik heb een hoofd als een zeef dus het was gewoon lachwekkend af en toe. Gelukkig zat er een Techneut die ermee kon lachen. En applaudiseerde toen het wel een keer goed ging.
Ik ben wel tevreden over de afloop van het geprek.
Ik heb haar gezegd dat ik het niet op prijs stelde dat zij dat had gemaild en dat het ook niet relevant was. Zij had het niet zo bedoeld en ze heeft na mijn mail de arbo-arts gebeld en die zei weer dat hij helemaal niet boos was. Nou ja, wat moet je daar nu mee?? Uiteindelijk is het wel een goed gesprek geworden. Ze durfde het blijkbaar niet alleen en de floormanager was erbij. Nu heeft die een partner die ook dystrofie heeft en zij haalde voorbeelden aan die mij dan wel weer heel bekend voorkwamen en hoe zij geleerd heeft ermee om te gaan. Dat heeft ook wel even geduurd. En ook met best wel veel frustratie's van beide kanten. Ik werk dus wel vier uur om het te proberen, op een lagere prio en met de pauzes die ikzelf mag beslissen wanneer en hoe lang. Op zich dus wel goede afspraken. En de vier uur is alleen maar tot ik naar Maastricht kan. Het begin van het gesprek was dus niet leuk en uiteindelijk ben ik wel tevreden over.
Gelfje schrappen in die agenda van jou en wel naar de meet komen. Zo leuk jullie allemaal weer eens te zien.
MissM, balen van de pc. Hopenlijk valt het mee.
Zit er geen virus op? Er spookt nogal een virus rond (torpig/Sinowal) op dit moment. We hebben vandaag 61 klanten met besmette pc's aan de lijn gehad. (En dat was toen ik naar huis ging) Het lijkt wel een bomuitbarsting opeens.
Vandaag doe ik niets. Ik ga koffie zetten en iets gemakkelijks koken en dan voor de tv hangen.
Ik ben wel tevreden over de afloop van het geprek.
Ik heb haar gezegd dat ik het niet op prijs stelde dat zij dat had gemaild en dat het ook niet relevant was. Zij had het niet zo bedoeld en ze heeft na mijn mail de arbo-arts gebeld en die zei weer dat hij helemaal niet boos was. Nou ja, wat moet je daar nu mee?? Uiteindelijk is het wel een goed gesprek geworden. Ze durfde het blijkbaar niet alleen en de floormanager was erbij. Nu heeft die een partner die ook dystrofie heeft en zij haalde voorbeelden aan die mij dan wel weer heel bekend voorkwamen en hoe zij geleerd heeft ermee om te gaan. Dat heeft ook wel even geduurd. En ook met best wel veel frustratie's van beide kanten. Ik werk dus wel vier uur om het te proberen, op een lagere prio en met de pauzes die ikzelf mag beslissen wanneer en hoe lang. Op zich dus wel goede afspraken. En de vier uur is alleen maar tot ik naar Maastricht kan. Het begin van het gesprek was dus niet leuk en uiteindelijk ben ik wel tevreden over.
Gelfje schrappen in die agenda van jou en wel naar de meet komen. Zo leuk jullie allemaal weer eens te zien.
MissM, balen van de pc. Hopenlijk valt het mee.
Zit er geen virus op? Er spookt nogal een virus rond (torpig/Sinowal) op dit moment. We hebben vandaag 61 klanten met besmette pc's aan de lijn gehad. (En dat was toen ik naar huis ging) Het lijkt wel een bomuitbarsting opeens.
Vandaag doe ik niets. Ik ga koffie zetten en iets gemakkelijks koken en dan voor de tv hangen.
dinsdag 9 augustus 2011 om 09:08
dinsdag 9 augustus 2011 om 12:07
Mogguh maisjes.
Lekker weertje koekepeertje?
Hier is het nu droog maar er is me toch wat gevallen vannacht!
Ik heb al getennist en ik ben al bij de huisarts geweest.
Het was een invaller, maar ook wel een goeie vond ik.
Ze heeft goed naar me geluisterd, vond ook dat mijn klachten al té lang aanhouden en heeft me doorverwezen voor röntgenfoto's en een bloedonderzoek.
Bloedonderzoek moet nuchter dus kan pas morgen, en voor de foto's kan ik vanmiddag al terecht.
In bezemen heb ik weinig zin .
Er moet wel een pakketje van Esprit retour gestuurd en er moet ook gestofzuigd en gekookt worden.
Is je monteur al geweest Coetje?
Lekker weertje koekepeertje?
Hier is het nu droog maar er is me toch wat gevallen vannacht!
Ik heb al getennist en ik ben al bij de huisarts geweest.
Het was een invaller, maar ook wel een goeie vond ik.
Ze heeft goed naar me geluisterd, vond ook dat mijn klachten al té lang aanhouden en heeft me doorverwezen voor röntgenfoto's en een bloedonderzoek.
Bloedonderzoek moet nuchter dus kan pas morgen, en voor de foto's kan ik vanmiddag al terecht.
In bezemen heb ik weinig zin .
Er moet wel een pakketje van Esprit retour gestuurd en er moet ook gestofzuigd en gekookt worden.
Is je monteur al geweest Coetje?
dinsdag 9 augustus 2011 om 14:24
Gold wanneer krijg je alle uitslagen. Kun je bij je eigen ha bloedprikken of moet ja dan naar het ziekenhuis?
Nou, geen lekker weertje hier hoor. Het regent pijpenstelen zo af en toe en best wel vaak.
Coetje ik hoop dat je internet is gemaakt. Iedereen vind mijn babykamer helemaal geweldig al geloof ik dat sommigen het wel een beetje raar vinden, dat ik als oma een babykamer heb.
Interesseert me niets hoor. Het is heel leuk geworden en de rommelkamer is weg. Sam kan komen als het zo uitkomt.
Nou, geen lekker weertje hier hoor. Het regent pijpenstelen zo af en toe en best wel vaak.
Coetje ik hoop dat je internet is gemaakt. Iedereen vind mijn babykamer helemaal geweldig al geloof ik dat sommigen het wel een beetje raar vinden, dat ik als oma een babykamer heb.
Interesseert me niets hoor. Het is heel leuk geworden en de rommelkamer is weg. Sam kan komen als het zo uitkomt.
dinsdag 9 augustus 2011 om 15:10
Wat een poepie Zoeb, en wat heeft ie een stoer shirt aan!
Bloed prikken moet hier op de poli. Ik ga daar morgen even langs voordat ik ga werken.
Maandag kan ik weer bij de invaller langs voor de uitslagen.
Vandaag doen mijn darmpjes alweer vervelend, dus ik ben echt blij dat ik gegaan ben.
En ik heb net (eindelijk!) de overhemden-strijk weggewerkt.
Voelt lekker:) .
Bloed prikken moet hier op de poli. Ik ga daar morgen even langs voordat ik ga werken.
Maandag kan ik weer bij de invaller langs voor de uitslagen.
Vandaag doen mijn darmpjes alweer vervelend, dus ik ben echt blij dat ik gegaan ben.
En ik heb net (eindelijk!) de overhemden-strijk weggewerkt.
Voelt lekker:) .
woensdag 10 augustus 2011 om 09:23
Mogguh...
Bloed is geprikt.
Ik was maar op tijd doorgegaan omdat het daar nog al eens druk kan zijn 's ochtends.
Dat viel mee, dus kon ik toch nog even terug naar huis komen om te ontbijten.
Ben benieuwd hoe mijn darmpjes zich vandaag gedragen. Als ik op het werk ben heb ik daar meer stress over, omdat ik niet opeens kan vluchten als ik met een klant bezig ben en de toiletten zijn ook nog eens best ver weg .
Nee, ik kan niet naar de meet.
Ik wacht wel weer op een mini-meet, als die gepland wordt in een vrij weekend .
Fijne dag maisjes!
Bloed is geprikt.
Ik was maar op tijd doorgegaan omdat het daar nog al eens druk kan zijn 's ochtends.
Dat viel mee, dus kon ik toch nog even terug naar huis komen om te ontbijten.
Ben benieuwd hoe mijn darmpjes zich vandaag gedragen. Als ik op het werk ben heb ik daar meer stress over, omdat ik niet opeens kan vluchten als ik met een klant bezig ben en de toiletten zijn ook nog eens best ver weg .
Nee, ik kan niet naar de meet.
Ik wacht wel weer op een mini-meet, als die gepland wordt in een vrij weekend .
Fijne dag maisjes!
woensdag 10 augustus 2011 om 09:59
Goodmorning!
Gold wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan en dat die nu wat verder gaat kijken. Zou toch wel fijn zijn om te weten wat er met die darmpjes van jou aan de hand is!
Zoeb, is toch juist gaaf dat jij je eigen babykamer hebt!? En die kleinzoon van jou wordt steeds mooier volgens mij
Hoe is het weer bij jullie vandaag? Hier lijkt het zowaar een redelijk mooie dag te worden, fijn!
Lijstje voor vandaag is kort:
- werken
- sporten (alweer geen zin, mijn sport motivatie is ook een beetje erg ver te zoeken tegenwoordig.. erg he?)
- vroeg naar bed!
Fijne dag
Gold wat goed dat je naar de huisarts bent gegaan en dat die nu wat verder gaat kijken. Zou toch wel fijn zijn om te weten wat er met die darmpjes van jou aan de hand is!
Zoeb, is toch juist gaaf dat jij je eigen babykamer hebt!? En die kleinzoon van jou wordt steeds mooier volgens mij
Hoe is het weer bij jullie vandaag? Hier lijkt het zowaar een redelijk mooie dag te worden, fijn!
Lijstje voor vandaag is kort:
- werken
- sporten (alweer geen zin, mijn sport motivatie is ook een beetje erg ver te zoeken tegenwoordig.. erg he?)
- vroeg naar bed!
Fijne dag
woensdag 10 augustus 2011 om 10:04
Ja hé, 't is een mooi kindje. En dat zeg ik niet omdat het mijn kleinkind is.
Ik vind het ook gaaf hoor een eigen babykamer. Het is een plezier om er in te komen. Nu is het wachten tot Sam het in komt wijden.
Mamz heeft het naar haar zin geloof ik. En druk. Veel plezier Mamzie.
Mooi weer is het. De deur staat open en Siep loopt los. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Ik vind het ook gaaf hoor een eigen babykamer. Het is een plezier om er in te komen. Nu is het wachten tot Sam het in komt wijden.
Mamz heeft het naar haar zin geloof ik. En druk. Veel plezier Mamzie.
Mooi weer is het. De deur staat open en Siep loopt los. Ben benieuwd hoe dat gaat.
woensdag 10 augustus 2011 om 12:20
Moggu...
Ik ben boos omdat internet het nog steeds niet doet.Heb nu mobiel internet voor op de laptop maar dat gaat zo traaaaaaaaaaaaaag....en kost een hoop !
Er is iets mis met het modem en een of ander kastje in de muur.
Monteur die er gister was wist er nik svan af en dus moest ik een nieuwe afspraak maken.Vrijdag komt er weer een monteur en dan hoop ik weer online te zijn.
Ik ben boos omdat internet het nog steeds niet doet.Heb nu mobiel internet voor op de laptop maar dat gaat zo traaaaaaaaaaaaaag....en kost een hoop !
Er is iets mis met het modem en een of ander kastje in de muur.
Monteur die er gister was wist er nik svan af en dus moest ik een nieuwe afspraak maken.Vrijdag komt er weer een monteur en dan hoop ik weer online te zijn.
woensdag 10 augustus 2011 om 15:59
Mogguh
Ik ben bijgelezen maar neem voor reacties even vakantie.
Meer dan genoeg regen gehad. Nu twee dagen kans op minder (hoop dat het weer echt omslaat). Als de zon schijnt is'ie wel lekker warm.
Vanochtend een ATB tocht gedaan, was wel heel mooi maar ook pittig voor een oud wijf. Oudste in de voorhoede, ik in de achterhoede, dat soort werk.
Ik ben bijgelezen maar neem voor reacties even vakantie.
Meer dan genoeg regen gehad. Nu twee dagen kans op minder (hoop dat het weer echt omslaat). Als de zon schijnt is'ie wel lekker warm.
Vanochtend een ATB tocht gedaan, was wel heel mooi maar ook pittig voor een oud wijf. Oudste in de voorhoede, ik in de achterhoede, dat soort werk.
woensdag 10 augustus 2011 om 19:25
Was Gelfje jarig?
Ojee, dat wist ik helemaal niet, of heb ik er overheen gelezen?
Lieve Gelf, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Veel plezier Mamzie, en ik hoop voor jullie op mooier weer.
Vrijdag pas een monteur Coetje?
Dát duurt lang!
Even de uitslagen afwachten, maar zelf vermoed ik de diagnose spastische dikke darm of zo.
Ik loop er eigenlijk al jaren mee, dus het wordt eens tijd dat ik het er nu eens niet bij laat zitten als 'zo werkt mijn lijf nu eenmaal'.
Want dit is gewoon niet fijn.
Vanavond op de thee bij vriendin.
Morgen een dagje vrij.
Ojee, dat wist ik helemaal niet, of heb ik er overheen gelezen?
Lieve Gelf, Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Veel plezier Mamzie, en ik hoop voor jullie op mooier weer.
Vrijdag pas een monteur Coetje?
Dát duurt lang!
Even de uitslagen afwachten, maar zelf vermoed ik de diagnose spastische dikke darm of zo.
Ik loop er eigenlijk al jaren mee, dus het wordt eens tijd dat ik het er nu eens niet bij laat zitten als 'zo werkt mijn lijf nu eenmaal'.
Want dit is gewoon niet fijn.
Vanavond op de thee bij vriendin.
Morgen een dagje vrij.
woensdag 10 augustus 2011 om 21:18
Gelf was jij jarig gisteren? Wat erg dat we dat zijn vergeten. Of niet wisten. Maar alsnog van harte.
En een dikke Drie hé, dat hoort zo.
Ik heb mijn stoeltjes opnieuw bekleed en ze zijn klaar en goed gelukt. Ik ben er eigenlijk best trots op dat ik ze, ondanks de pijn toch af heb gekregen.
De zijkant nog even dichtmaken en dan kunnen ze er weer jaren tegen.
Van zes van deze.
Oude
Naar zes van deze.
Nieuwe
En een dikke Drie hé, dat hoort zo.
Ik heb mijn stoeltjes opnieuw bekleed en ze zijn klaar en goed gelukt. Ik ben er eigenlijk best trots op dat ik ze, ondanks de pijn toch af heb gekregen.
De zijkant nog even dichtmaken en dan kunnen ze er weer jaren tegen.
Van zes van deze.
Oude
Naar zes van deze.
Nieuwe
woensdag 10 augustus 2011 om 22:35
Lieverds, kunnen jullie toch niet helpen dat ik alles zo angstvallig geheim hou?
Maar.. bedankt voor de felicitaties natuurlijk!! Heb het niet echt gevierd nog maar vriend heeft voor dit weekend een klein feestje geregeld dus ik moet er toch aan geloven. Nee hoor, ook al vier ik mijn verjaardag nooit, vind het wel lief dat ie iets geregeld heeft!
Heb mn lijstje voor vandaag bijna afgewerkt, werken en sporten, nu nog vroeg naar bed
Na dit weekend is er weer een beetje ruimte in mn agenda, verheug me er nu al op. Het is zowel in huis als in mijn hoofd een rommel... tijd voor opruiming!!
Trusten!
Maar.. bedankt voor de felicitaties natuurlijk!! Heb het niet echt gevierd nog maar vriend heeft voor dit weekend een klein feestje geregeld dus ik moet er toch aan geloven. Nee hoor, ook al vier ik mijn verjaardag nooit, vind het wel lief dat ie iets geregeld heeft!
Heb mn lijstje voor vandaag bijna afgewerkt, werken en sporten, nu nog vroeg naar bed
Na dit weekend is er weer een beetje ruimte in mn agenda, verheug me er nu al op. Het is zowel in huis als in mijn hoofd een rommel... tijd voor opruiming!!
Trusten!
woensdag 10 augustus 2011 om 22:43
Iemand trouwens enig idee hoe mannen superlief en geweldig kunnen zijn en tegelijkertijd zo romantisch als een baksteen? Moet er ergens wel om lachen maar heeeeel soms vind ik het wel jammer dat vriend niet iets meer uit de kast trekt met een verjaardag. Heb wel een kado gekregen hoor dus niks te klagen maar zelf ben ik ook van (wat uitgebreidere) ontbijtjes, een roos of een lief kaartje ofzo en dat zit er bij lief niet in.
Aan de andere kant: had ooit een superromantidsch vriendje maar dat was in het dagelijks leven een oetlul. Dus als ik weer zou moeten kiezen...
Aan de andere kant: had ooit een superromantidsch vriendje maar dat was in het dagelijks leven een oetlul. Dus als ik weer zou moeten kiezen...
donderdag 11 augustus 2011 om 00:55
Ja gek hé Gelf, dat de meeste mannen zo onromantisch zijn.
De mijne is net zo. Al kan die nog wel eens heel onverwachts met een bos bloemen thuis komen. Of zeggen dat ie geweest is om bloemen, maar het niks vond.
Maar hij heeft toch wel een klein feestje voor je georganiseerd.
En ja. dan is de keuze ook gemakkelijk hé. Een onromantische man die wel heel lief is of een oetlul.
Slaap lekker.
De mijne is net zo. Al kan die nog wel eens heel onverwachts met een bos bloemen thuis komen. Of zeggen dat ie geweest is om bloemen, maar het niks vond.
Maar hij heeft toch wel een klein feestje voor je georganiseerd.
En ja. dan is de keuze ook gemakkelijk hé. Een onromantische man die wel heel lief is of een oetlul.
Slaap lekker.