3000+ deel 89

31-07-2011 21:17 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer.......................

Deeltje 89

geen idee wat er met mijn pols is, de doktersassistente zei: t kan spierpijn zijn maar t kan ook een scheurtje zijn morgen moet ik langs gaan.

ik ben op zoek naar een blazer/jasje voor op een zwarte jurk voor mijn sollicitatie woensdag maar ik heb nog niks leuks kunnen vinden. iemand een tip?
a docter a day keeps the apple away
Goeiemiddag!

Eerste werkdag van de week zit er weer op!
ben ook weer thuis van m'n eerste werkdag van deze week. Moest een uurtje overwerken en toen was het ook nog erg druk op de weg. Nu dus pas net het eten op.
Ben nu een klein beetje aan het twijfelen of ik ga sporten. Laat gegeten, vannacht slecht geslapen, beetje keelpijn. Maar denk dat ik toch maar even ga. Rest van de week komt er nl ook niet veel van
Hoei Hoei Ik mag zo naar huis, Alleen de kussens nog binnen leggen. En morgen ben ik vrij, tralala.

En dan nog 10 weken Hoei
voor Luuntje
Dankie Friez, nu de kussentjes naar binnen en dan naar huis scooten...! Doei
Doei!

Zoals een oud-collega iedere week zei op maandagmiddag 17.15 uur: ''Zo, de kop is er weer af''.

Ik mag/moet deze week extra werken, mijn collega is met vakantie. Ben dus maar vanmiddag met frisse tegenzin gaan sporten. Hebben we dat alvast gehad.

THUIS

en ik ga naar Thailand met mijn beste vriendinnetje
goed zo Moos, dan rook ik wel een peukje voor je.
Hai Mocy

Ohh, wat leuk, Luun. Thailand (of een ander oosters land) staat ook nog op mijn wensenlijst
gaaf Luuntje!! Wanneer?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Moos, als je tijd hebt, moet je het thailand topic op reizen eens doorlezen, daar staat echt heel veel nuttigs in.

Winter 2012 Roosje (Hoewel we erg basic gaan, moeten we toch een beetje sparen, we willen voor een maand)

Enne als vriendinnetje toch nie mee wil, ga ik alleen, maar dan langer, dan ga ik eerst een maand vrijwilligerswerk doen.

Ik ben blij
Leuk Luun naar Thailand! Maar eerst naar Ned.
Yep, gezellig naar de regen en de centrale verwarming

nee hoor, vind het leuk om vriendin en haar vriend te zien, en natuurlijk de 3000 dozen in de Efteling.

Waar is Vil trouwens gebleven?
Vil heeft even forumpauze genomen Luun, die kreeg te veel heibel op actueel
Luuntje, ik wil het best regelen hoor, de eftelingmeet, maar hoe had je het in gedachte?
Roos, ik denk:

Met het vliegend tapijt, naar het eerste afspreekpunt, bij de rode schoentjes. Dan koffie drinken bij Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Vervolgens per schommelschip naar Hollebolle Gijs voor een broodje en wat drinken. Via het spookhuis naar Droomvlucht. Daarna voor een klein hapje naar Klein Duimpje en als iedereen lief is geweest krijgen ze een klein kadootje van Langnek.

Tot slot sluit je de dag af met een heerlijke hamburger in het land der Laven.

Klaar!
quote:rosanna08 schreef op 08 augustus 2011 @ 21:18:

Vil heeft even forumpauze genomen Luun, die kreeg te veel heibel op actueel

Waar heb ik dat eerder gehoord

Eh geen flauw idee Roosje (over de efteling) kijken of je goedkope kaartjes (entree en trein) kan scoren ergens, zijn toch van die acties bij het kruidvat of zo, of via vakantie veilingen...enne inventariseren wie er nou eigenlijk mee wil,enne zo. Zo sprak Luie Laaf Luun
Ja! de Eftelingmeet!!!

Lijkt me echt heel erg leuk!

Gaaf Luun Thailand!

Mijn laptop krijgt rare kuren.. Opeens starte hij opnieuw op.. Maar hij is 5 jaar oud.. vrees dat ik binnenkort moet gaan kijken voor een nieuwe..
ok, van wanneer tot wanneer ben jij in Nederland?
quote:friezinnetje schreef op 08 augustus 2011 @ 21:28:

Roos, ik denk:

Met het vliegend tapijt, naar het eerste afspreekpunt, bij de rode schoentjes. Dan koffie drinken bij Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Vervolgens per schommelschip naar Hollebolle Gijs voor een broodje en wat drinken. Via het spookhuis naar Droomvlucht. Daarna voor een klein hapje naar Klein Duimpje en als iedereen lief is geweest krijgen ze een klein kadootje van Langnek.

Tot slot sluit je de dag af met een heerlijke hamburger in het land der Laven.

Klaar!

Jij komt toch ook Friez, das goed voor je om de andere kant van het land te zien

Pop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven