Masterchef Australia deel 3
woensdag 27 juli 2011 om 17:36
maandag 8 augustus 2011 om 18:57
maandag 8 augustus 2011 om 18:57
Oef, brood bakken! Leuk! (maar bedenk me opeens dat mijn vader dat jaren gedaan heeft, en wij regelmatig elkaar de hersenpan konden inslaan met zijn broden... en je moest ze ook zo dun snijden dat je er doorheen kon kijken omdat ze zo zwaar waren...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 8 augustus 2011 om 18:59
maandag 8 augustus 2011 om 19:00
quote:Hasse88 schreef op 08 augustus 2011 @ 18:57:
Oef, brood bakken! Leuk! (maar bedenk me opeens dat mijn vader dat jaren gedaan heeft, en wij regelmatig elkaar de hersenpan konden inslaan met zijn broden... en je moest ze ook zo dun snijden dat je er doorheen kon kijken omdat ze zo zwaar waren...)
Mijn ex zijn vader had een bakkerij waar ex veel geholpen heeft, en hij heeft een overontwikkelde duimspier van het kneden. Zeg maar onder je duim, richting de wijsvinger. Weer eens iets anders dan een six pack zeg maar.
Mijn ex zijn vader had een bakkerij waar ex veel geholpen heeft, en hij heeft een overontwikkelde duimspier van het kneden. Zeg maar onder je duim, richting de wijsvinger. Weer eens iets anders dan een six pack zeg maar.
Liever elitair dan een pauper!
maandag 8 augustus 2011 om 19:13