3000+ deel 89
maandag 8 augustus 2011 om 15:45
geen idee wat er met mijn pols is, de doktersassistente zei: t kan spierpijn zijn maar t kan ook een scheurtje zijn morgen moet ik langs gaan.
ik ben op zoek naar een blazer/jasje voor op een zwarte jurk voor mijn sollicitatie woensdag maar ik heb nog niks leuks kunnen vinden. iemand een tip?
a docter a day keeps the apple away
maandag 8 augustus 2011 om 20:44
maandag 8 augustus 2011 om 20:56
Moos, als je tijd hebt, moet je het thailand topic op reizen eens doorlezen, daar staat echt heel veel nuttigs in.
Winter 2012 Roosje (Hoewel we erg basic gaan, moeten we toch een beetje sparen, we willen voor een maand)
Enne als vriendinnetje toch nie mee wil, ga ik alleen, maar dan langer, dan ga ik eerst een maand vrijwilligerswerk doen.
Ik ben blij
Winter 2012 Roosje (Hoewel we erg basic gaan, moeten we toch een beetje sparen, we willen voor een maand)
Enne als vriendinnetje toch nie mee wil, ga ik alleen, maar dan langer, dan ga ik eerst een maand vrijwilligerswerk doen.
Ik ben blij
maandag 8 augustus 2011 om 21:28
Roos, ik denk:
Met het vliegend tapijt, naar het eerste afspreekpunt, bij de rode schoentjes. Dan koffie drinken bij Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Vervolgens per schommelschip naar Hollebolle Gijs voor een broodje en wat drinken. Via het spookhuis naar Droomvlucht. Daarna voor een klein hapje naar Klein Duimpje en als iedereen lief is geweest krijgen ze een klein kadootje van Langnek.
Tot slot sluit je de dag af met een heerlijke hamburger in het land der Laven.
Klaar!
Met het vliegend tapijt, naar het eerste afspreekpunt, bij de rode schoentjes. Dan koffie drinken bij Sneeuwwitje en de 7 dwergen. Vervolgens per schommelschip naar Hollebolle Gijs voor een broodje en wat drinken. Via het spookhuis naar Droomvlucht. Daarna voor een klein hapje naar Klein Duimpje en als iedereen lief is geweest krijgen ze een klein kadootje van Langnek.
Klaar!
maandag 8 augustus 2011 om 21:30
quote:rosanna08 schreef op 08 augustus 2011 @ 21:18:
Vil heeft even forumpauze genomen Luun, die kreeg te veel heibel op actueel
Waar heb ik dat eerder gehoord
Eh geen flauw idee Roosje (over de efteling) kijken of je goedkope kaartjes (entree en trein) kan scoren ergens, zijn toch van die acties bij het kruidvat of zo, of via vakantie veilingen...enne inventariseren wie er nou eigenlijk mee wil,enne zo. Zo sprak Luie Laaf Luun
Vil heeft even forumpauze genomen Luun, die kreeg te veel heibel op actueel
Waar heb ik dat eerder gehoord
Eh geen flauw idee Roosje (over de efteling) kijken of je goedkope kaartjes (entree en trein) kan scoren ergens, zijn toch van die acties bij het kruidvat of zo, of via vakantie veilingen...enne inventariseren wie er nou eigenlijk mee wil,enne zo. Zo sprak Luie Laaf Luun
maandag 8 augustus 2011 om 21:32
quote:friezinnetje schreef op 08 augustus 2011 @ 21:28:
Roos, ik denk:
Klaar!
Jij komt toch ook Friez, das goed voor je om de andere kant van het land te zien
Pop
Roos, ik denk:
Klaar!
Jij komt toch ook Friez, das goed voor je om de andere kant van het land te zien
Pop