Masterchef Australia deel 3
woensdag 27 juli 2011 om 17:36
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:14
quote:Kalliope schreef op 12 augustus 2011 @ 19:11:
Nou, ik ga de oven zelf maar ff aanzetten.
Sum, niet gaan roken hoor! Als je 1 week kan stoppen, kan je daarna nog 1 week stoppen. En daarna nog 1 week. En daarna nog 1 week...
Doe ik ook hoor Kalli, ik wil namelijk echt niet meer
Ik rook(te) per week gewoon 6x ¤5.50 weg
Vond ik toch een beetje zonde
tel daarbij op mijn motivatie om te 10 kilometer te rennen aan het einde van de zomer en ik heb motivatie genoeg
Nou, ik ga de oven zelf maar ff aanzetten.
Sum, niet gaan roken hoor! Als je 1 week kan stoppen, kan je daarna nog 1 week stoppen. En daarna nog 1 week. En daarna nog 1 week...
Doe ik ook hoor Kalli, ik wil namelijk echt niet meer
Ik rook(te) per week gewoon 6x ¤5.50 weg
Vond ik toch een beetje zonde
tel daarbij op mijn motivatie om te 10 kilometer te rennen aan het einde van de zomer en ik heb motivatie genoeg
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:18
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:19
Vind de toefjes van Billy er een beetje rommelig uitzien (had zelf middenop begonnen en dan spiraalsgewijs naar beneden), maar het is wel grappig dat hij er perse zijn eigen draai aan wil geven...
En Sum: hou vol hoor! Ik vind het altijd zó knap als iemand stopt! (zelf een aantal keren begonnen met stoppen, maar ja... afmaken: ho maar.... Vind het ook veuls te lekker... En nu houd ik mijn gewicht nog een beetje op peil...)
En Sum: hou vol hoor! Ik vind het altijd zó knap als iemand stopt! (zelf een aantal keren begonnen met stoppen, maar ja... afmaken: ho maar.... Vind het ook veuls te lekker... En nu houd ik mijn gewicht nog een beetje op peil...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:21
quote:Tickel schreef op 12 augustus 2011 @ 19:20:
Hi
Is dat baked alaska?Bombe alaska... En hoi! Weer zo laat?
Hi
Is dat baked alaska?Bombe alaska... En hoi! Weer zo laat?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:22
Het lijkt er toch op dat Alex mag blijven... Maar dat is toch wel bizar, met zijn getreuzel in de keuken...
vrijdag 12 augustus 2011 om 19:24
quote:Tickel schreef op 12 augustus 2011 @ 19:23:
Hm, ik ken dit gerecht alleen als Baked Alaska, denk dat het hetzelfde is.
Ik had er echt nog nooit van gehoord, maar ik ga het zeker zoeken op dessert kaarten in restaurants...
Ik wil dit wel een keer proeven...
Hm, ik ken dit gerecht alleen als Baked Alaska, denk dat het hetzelfde is.
Ik had er echt nog nooit van gehoord, maar ik ga het zeker zoeken op dessert kaarten in restaurants...
Ik wil dit wel een keer proeven...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!