Macedonie
maandag 19 juli 2010 om 16:01
Ik ga deze zomer naar Macedonie! Ik heb maar 8 dagen (helaas) en ben van plan om als uitvalsbasis Ohrid te hebben.
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
Wie heeft tips voor mij? Leuk, goedkoop, hotel of guesthouse? Manier van reizen? Is Struga leuk? Zijn er veel toeristen? Wat moet ik gezien hebben? Wat absoluut niet?
Al jullie wijsheid is welkom
woensdag 10 augustus 2011 om 09:24
donderdag 11 augustus 2011 om 15:08
Ik voel me verder oke hoor.
Blijf alleen 's avonds binnen, en als het niet anders kan, dan ga ik niet langs de Highstreets, want daar zijn de relschoppers.
Ach, het waren een stel onnozelle pubers en tieners en werkloze sukkels, zat totaal geen plan achter ofzo. Dus ze weten niet waar ze mee bezig zijn, en nu de politie wat harder optreed zijn ze bang!
Wat is kalashnikov?
Blijf alleen 's avonds binnen, en als het niet anders kan, dan ga ik niet langs de Highstreets, want daar zijn de relschoppers.
Ach, het waren een stel onnozelle pubers en tieners en werkloze sukkels, zat totaal geen plan achter ofzo. Dus ze weten niet waar ze mee bezig zijn, en nu de politie wat harder optreed zijn ze bang!
Wat is kalashnikov?
donderdag 11 augustus 2011 om 15:43
http://www.google.be/sear ... sch&source=og&sa=N&tab=wi
Die mensen verdienen echt wat klappen rond hun oren, geef ze er maar, je mag van mij ( geruststelling he?:p)
Die mensen verdienen echt wat klappen rond hun oren, geef ze er maar, je mag van mij ( geruststelling he?:p)
vrijdag 12 augustus 2011 om 08:53
vrijdag 12 augustus 2011 om 11:27
Ik heb geen plannen voor het weekend eigenlijk, saai.
Komt wel.
Mischien even met mijn fotografie bezig, heb ik al een tijdje niet meer gedaan, terwijl ik net een nieuwe lens heb gekocht.
Schoonzusje nog steeds zwanger!!!!!!
Hoe krijg ik vanaf hier die baby eruit?
Wie helpt me?
Sara_aras, jij hebt wel altijd leuke ideeen! Help!!!
Komt wel.
Mischien even met mijn fotografie bezig, heb ik al een tijdje niet meer gedaan, terwijl ik net een nieuwe lens heb gekocht.
Schoonzusje nog steeds zwanger!!!!!!
Hoe krijg ik vanaf hier die baby eruit?
Wie helpt me?
Sara_aras, jij hebt wel altijd leuke ideeen! Help!!!
vrijdag 12 augustus 2011 om 22:46
Ik moest onderduiken want de politie zocht me en viva was te gevaarlijk ! 
Nee heb eigelijk gewoon myn pc en vooral viva een beetje verwaarloost
Wel, ik was dus ontslagen in Juni, krijg ik deze week telefoon dat er nieuwe bazen zijn en dat ze willen dat ik in Sept terug begin daar. Dus heb ik 2 maanden onbetaalde vakantie :p
Vivagirl
Wel, het beste wat je schoonzusje in deze situatie kan doen is:
1 Door middel van de stofzuiger het baby'tje eruit 'zuigen'
indien jou schoonzusje in de bergen woont en geen stofzuiger heeft zijn er deze andere opties :
Een bergritje maken op een ezel, het wat los laten shaken !
Heeel goed aan wat peper ruiken tot ze moet niezen, zorg dan wel dat haar man klaar staat met een honkbalhandschoen, want vliegen zal het kleintje!
Zo, ik hoop je geholpen te hebben bij je probleem ! Succes toekomstige tante, oohh dat klinkt zooo schattig !!
Nee heb eigelijk gewoon myn pc en vooral viva een beetje verwaarloost
Wel, ik was dus ontslagen in Juni, krijg ik deze week telefoon dat er nieuwe bazen zijn en dat ze willen dat ik in Sept terug begin daar. Dus heb ik 2 maanden onbetaalde vakantie :p
Vivagirl
Wel, het beste wat je schoonzusje in deze situatie kan doen is:
1 Door middel van de stofzuiger het baby'tje eruit 'zuigen'
indien jou schoonzusje in de bergen woont en geen stofzuiger heeft zijn er deze andere opties :
Een bergritje maken op een ezel, het wat los laten shaken !
Heeel goed aan wat peper ruiken tot ze moet niezen, zorg dan wel dat haar man klaar staat met een honkbalhandschoen, want vliegen zal het kleintje!
Zo, ik hoop je geholpen te hebben bij je probleem ! Succes toekomstige tante, oohh dat klinkt zooo schattig !!
zaterdag 13 augustus 2011 om 10:39
Dank je, Sara, dat zijn erg bruikbare tips.
Ik dacht zelf ook al aan wat druk uitvoeren, mischien van boven af ofzo.
Ik ben al 3 x tante, maar ook al is dit nummer 4, het blijft leuk. Niks is leukers dan tante zijn, want je hoeft geen vieze luiers te verschonen en als ze vervelen stuur je ze ook terug naar hun ouders
Goed van je baan trouwens! Das super.
Hopen dat het zonnetje nog te voorschijn komt, en dan kun je genieten van deze onbetaalde vakantie.
zit de politie nog steeds achter je aan?
Heidel, ik ga vandaag naar Vardar!
Ik dacht zelf ook al aan wat druk uitvoeren, mischien van boven af ofzo.
Ik ben al 3 x tante, maar ook al is dit nummer 4, het blijft leuk. Niks is leukers dan tante zijn, want je hoeft geen vieze luiers te verschonen en als ze vervelen stuur je ze ook terug naar hun ouders
Goed van je baan trouwens! Das super.
Hopen dat het zonnetje nog te voorschijn komt, en dan kun je genieten van deze onbetaalde vakantie.
zit de politie nog steeds achter je aan?
Heidel, ik ga vandaag naar Vardar!
zaterdag 13 augustus 2011 om 13:44
zaterdag 13 augustus 2011 om 15:42
zaterdag 13 augustus 2011 om 17:39