Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Moggu...

Fijn dat het niks ernstigs is Goldie,al is dit natuurlijk ook gewoon erg vervelend!Ik hoop dat de medicijnen je darmpjes wat rust brengen

Hier helaas nog geen internet!Vanochtend weer een klein uur aan de telefoon gehangen en nog niks wijzer...

In plaats van mijn abbonement te wijzigen hebben ze het stopgezet en schijnbaar is dan een heraansluiting te moeilijk!

Er zijn dus intern wat fouten gemaakt en voordat ze dat begrijpen duurt gewoon 2 weken....

ik krijg nu wel een maand abbonementsgeld terug maar ik was liever gewoon aangesloten.Wanneer ik weer word aangesloten weet niemand...

Ik baal dus nog even stevig verder.
Ja Gold, juist op je werk is het natuurlijk het lastigst.

Coetje, het begint nu toch wel erg op een klucht te lijken.

Het drama wat internet heet.

Hoe doe je het nu? Via je telefoon?
Nee heb zo'n dongel met prepaid internet maar dat is erg traag.Dat kan ik voor mijn werk niet gebruiken.

Ik wilde dat ik nooit digitale tv en telefoon had aangevraagd...

Klachtenbrief is zover geschreven nu,even wachten of en wanneer ik weer aangesloten word en wat er dus nog bij moet

Wij gaan varen op de singels met boot van een vriend.Tot laters!
Leuk Coetje, bootje varen.

Frustrerend hoor, die internet-shit.

Ik heb snel wat boodschappen gedaan.

En Haarbal zijn mand heb ik met de tuinslag schoon (en voor heel even haarvrij) gespoten en het kussen zit in de wasmachine.

Zometeen begin ik alvast aan de pastasaus. Ik maak een grote schaal lasagne.

En ik zit aan de venkelthee. Dat schijnt goed te zijn voor het buikje .
Hoi, ik kom me maar eens even 'melden'

Dit weekend weer zo goed als niet thuis geweest en dus ook niet achter de computer. Vanmorgen even bijgelezen maar heb zelf geloof ik niet zoveel te melden... Raar eigenlijk, mijn hoofd zit supervol, is heel druk en toch niks te melden..

Net als dat ik het eigenlijk superdruk heb, er heeeeeel veel te doen is en er helemaal niets uit mn handen komt. Gelukkig binnenkort een weekje vrij want ik moet echt zien dat ik mezelf weer een beetje op de rails krijg!

Gold, fijn dat er niks ernstigs aan de hand is met je darmen. Maar.. evengoed vervelend, ik ken iemand die ook een spastische darm heeft en zij heeft er echt veel last van. Het zou fijn zijn als je een beetje kon achterhalen of er bijvoorbeeld voedsel is waar je erg op reageert, dan kun je daar een beetje rekening mee houden.

Coe, wat bizar joh dat je zoveel problemen hebt met je internet! En je dan ook nog 'mevrouwtje' noemen, je zou ze toch door die telefoon heen trekken Ik hoop maar dat het snel wordt opgelost.

Nu eerst veel plezier met varen!!

Ik ga aan t werk, kijken of ik daar nog iets voor elkaar krijg.....
Over telefoonperikelen gesproken:

Krijg ik net wéér zo'n telemarketing-bureau aan de telefoon, deze keer over een pensioenfonds. Ik heb al meerdere keren dat bel-me-niet-register ingevuld en toch blijven ze me bellen. Tegenwoordig meerdere keren per week.

Dus ik word me daar een partijtje pissig.

Ik heb die kerel gevraagd waarom ie me belt terwijl ik dat bel-me-niet-register heb ingevuld maar daar kreeg ik natuurlijk geen antwoord op. Hij ratelde door dat ik dan na het gesprek door zou worden verbonden met ....... juist:Het bel-me-niet-register. Ik zei dat ie dat maar goed uit zijn hoofd moet laten en ik vroeg om zijn naam. Toen zei hij: 'bel me niet' net alsof hij het opschreef.

Ja ja....

Hufters zijn het.

Dag Gelfje!

Ik heb dat ook wel eens hoor. Druk, ook in je hoofd, maar er komt toch niks uit.

Je kan het ook anders bekijken: Je leventje kabbelt gewoon voort en er zijn dus geen excessen. En daar is toch ook niks mis mee?
Gelfje, een weekje vrij en een lege agenda? Dat heb jij nodig.

Lekker genieten van het nietsdoen.

Raar maar als mijn hoofd vol zit, weet ik ook niets te schrijven.

Ik heb vandaag een hele luie dag gehad. Wat advertenties op MP gezet, van rommel die weg kan en verder niets anders dan een beetje aanrommelen. Ook wel lekker.

Was het geen bandje wat je aan de lijn had Gold?

Wat een ongeneerde hork om gewoon verder te lullen als het wel een man was. Ze mogen je helemaal niet bellen als je je hebt aangemeld bij het belmenietregister. Maar het kan 4 tot 6 weken duren voor je nummer bij alle bedrijven is doorgekomen.

En dan moet je je ieder jaar opnieuw aanmelden. Ook zo'n belachelijke regel. Als ik niet gebeld wil worden, wil ik dat mijn hele leven niet, dus over een jaar al helemaal niet.

Bizar allemaal.
Ik moet gewoon niet overstappen naar iets anders......dat is vragen om problemen in mijn geval

Toen ik net gescheiden was wilde ik overstappen naar andere energieleverancier.

1e maand ging prima,rekening betaald,weer 2 weken later staan er 2 man op de stoep die mij kwamen afsluiten...reden,nieuwe leverancier was vergeten door te geven dat ik klant bij hen was geworden.En dan heb je dus ineens geen elektriciteit en gas meer midden in de winter.Voordat ik weer aangesloten werd moest ik eerst de afsluitkosten,zo'n 600 euro betalen.Dat het buiten mijn schuld was maakte niks uit.Wat heb ik gejankt toen zeg!

Gelukkig is het dan nu maar internet!En ik heb de dongel nog maar een keer opgewaardeerd...

Varen was super,morgen weer als het lekker weer is!

We waren met nog wat vage bekenden en iedereen had wat lekkers te eten en drinken bij,zonnetje erbij,heerlijk genieten!!
Gelf,lekker een weekje thuis in de relaxstand of heb je nog plannen om weg te gaan?

Hoe gaat het met de veranderingen in huis,daar was je toch ook mee bezig?

Als volgende week de kinderen naar school zijn,inclusief Uk

gaan wij de bovenverdieping aanpakken.Heb er wel weer zin in nu!
Zo Coetje, dat zal effe raar zijn, je Ukkie naar school!

Nee hoor Zoeb, het was geen bandje.

En dat belmenietgedoe dat heb ik nu al drie keer in één jaar ingevuld en het helpt gewoon niks. Ik geloof er niet meer in.

He he, de viste was hier maar kort, wel gezellig gegeten en bij gekletst.

Daarna nog even naar vriendin want die had wat te vieren, dus even een wijntje watertje gedronken..

En straks ga ik lekker op tijd naar bed.

Ik zette de tv aan en viel midden in The Jewel of the Nile. En hij blijft leuk. Vind ik.
Mogge.

Uk naar school, wat zul je een rust krijgen Coe.

Ik ben al aan het werk.
Moggu..

Uk krabbelt wel terug nu,heeft niet zo'n zin om naar school te gaan,want bij mij is het veel gezelliger zegt ie dan.Vandaag gaan we een nieuwe tas,beker en gymschoenen voor hem kopen.

Ik ga zo weer bellen met provider,ze zullen gek van me worden,ik wil aangesloten worden.

Als de zon nog lekker gaat schijnen gaan we ook nog varen vanmiddag.

Zoeb,jij bent al vroeg aan het werk zeg!!Merk je al verschil met je nieuwe medicijnen?Gaat het goed nu je langer werkt?
Achossie. Uk heeft geen zin in school

Als hij eenmaal daar is vind ie het vast leuk
Mogguh...

Vandaag heb ik een dagje vrij met een vrijwel lege agenda. Wat een luxe!

Was draait en straks even met de stofzuiger rond.

Ook wil ik een eetdagboek beginnen. Kijken of ik zo de grootste boosdoener van mijn klachten kan ontdekken.

Even kijken hoe ik het het makkelijkst kan doen in een schemaatje. Ik ben niet zo goed in excel.
En Ukkie moet er inderdaad even doorheen Coetje.

Straks wil ie niet anders meer dan naar school en noemt ie jou juf. "Juuuf! Eehh... ik bedoel, maaam!'

En die nieuwe spulletjes gaan ook wel helpen denk ik. Mag ie zelf kiezen?
Ipv lege agenda heb ik besloten wat naaiwerk te gaan doen.

Zoompjes van nieuwe spijkerbroeken die net iets te lang zijn bijv.

Voor zover ik weet heb ik er drie liggen en Oudste twee.

Ik kan dus vooruit.
Naai-klus is af!

Broeken zijn alle 5 ingekort en ik heb zelfs ook nog 2 sierkussentjes gemaakt van een couponnetje dat ik bij Ikea mee had genomen voor 2,50.
Hoiii, hoofd is nog vol maar ben een soort van battle-plan aan t maken. Een lijst met alles wat nog gedaan, geregeld, gekocht etc moet worden. Daarna een poging om een en ander in te plannen en dan.. hopelijk weer orde in hoofd en huis!!

Binnenkort probeer ik ook nog een weekje vrij te nemen dus kan ik misschien ook nog een beetje opladen.

Gisteren moest ik halverwege het sporten stoppen, werd ineens helemaal naar. Misselijk, trillen, kaugom-benen echt niet fijn. Heel raar want ik had wel iets gegeten van te voren dus dat zou het niet moeten kunnen zijn. Misschien toch een soort van oververmoeid of zo, of gewoon weer eens ijzer tekort, dat zou ook kunnen.

Gold, stoer hoor dat je op je vrije dag jezelf toch zover kunt krijgen dat je aan die naaiklus begint. Wat dat betreft is gebrek aan ruggegraat geloof ik mijn grootste probleem….

Coe, zal wel wennen zijn ja als alles naar school is… Uk krijgt het vast heel snel naar zn zin op school, maar voor hem natuurlijk ook wennen.

Ok, ik ga nog even iets afmaken hier en dan de stad in. Ga uit eten met een vriendin, gezellig!!
Is iemand van jullie al eens bij een osteopaat geweest?

Tja, naaiwerk op mijn vrije dag is zo stoer niet hoor Gelfje. Meer een geval van 'moeten'.

Nu een werkdag zie ik het helemaal niet meer zitten en ik hikte er nu al zo lang tegenaan dat ik mezelf een flinke schop onder mijn kont heb gegeven en er maar eens voor ben gaan zitten.

Het voelt nu trouwens wel heel lekker (op de rugpijn na) dat de klus achter de rug is.

Een weekje vrij nemen klinkt als een heel goed plan Gelfje!

Hebben jullie nog kunnen varen Coetje?

En nu heb ik honger.

Goldman is laat, maar toch wachten we op hem voor het eten.
Ik ben toen Uk nog maar 4 weken was met hem bij een osteopaat geweest Goldie,dus dat is heel anders als een volwassene denk ik.

Wij zijn pas net weer terug van het varen,in de nieuwe haven bij het cafe van een vriendin aangemeerd en daar op het terras lekker gegeten en gedronken,echt genieten met een grote G!!

Voor morgen zijn we weer uitgenodigd....
Hoi

Computer doet een beetje raar nu, hoop dat ik geen virus heb gescoord. Grotten waren heel mooi, gisteren gekayakt, vandaag alleen maar boodschapjes gedaan met Oudste. De kinderen hebben zich vermaakt met een gevonden dobber en haakje, een paar pannetjes en deksels, en hebben ook nog visjes gevangen met dat spul. Zijn nu nog in de speeltuin en bepaald niet de enigen.
Morning!

Mamz, klinkt als een lekkere vakantie zeg! Hoop dat jullie er allemaal van genieten.

Hier lijkt het vandaag heeeeel misschien best aardig weer te worden, ik hoop het, heb wel zin een een gezellig zonnetje

Vandaag een kort lijstje wat toch langer duurt als je zou denken:

- werken

- sporten

- verder met opruim/organiseer plan en misschien ook vast ergens mee beginnen...

Nu eerst maar weer eens koffie
Coe, jouw dagje varen en nagenieten klinkt ook heerlijk vakantie-achtig!

Ik hoop echt dat het gaat lukken om ook nog een paar dagen in de relax-stand te gaan.
Heb overigens nog een huishoudelijk vraagje: gisteren een was gedraaid met o.a. sportkleding. Omdat ik altijd flink zweet tijdens een spinningles ruikt die kleding.. tja.. wat zal ik zeggen.. niet lekker in ieder geval

Toen ik de was ging ophangen viel me op dat het eigenlijk nog precies hetzelfde rook als voor het wassen. Ook andere kleding, bijvoorbeeld een shirt wat ik heb aangehad toen de frituurpan aanstond rook nog steeds naar frituur

Iemand een idee hoe dat kan komen? Of een idee hoe op te lossen?

Het was een gewoon (best lang) programma op 30 graden, met normale hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter...

Zat zelf te denken dat ik de trommel misschien te vol heb gedaan, ik spaar de was altijd lang op en was alleen een echt volle trommel maar misschien is dat niet handig?

Ben benieuwd naar eventuele gouden tips

(of misschien is de wasmachine gewoon stuk, dat kan natuurlijk ook)
Ha, ik doe gewoon ff een kwartetje

En dan ga ik NU echt werken......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven