Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Gelfje als je machine te vol zit kan het wel eens dat het niet schoon wordt. Misschien nog een keertje draaien en dan wat leger. Ik doe dat ook altijd hoor. te volle machines en soms gaat dat wel eens mis. En als je erg gezweet hebt is het misschien een idee om er eerst dasty op te spuiten. Ik vind dat echt een wondermiddeltje. Wel eerst kijken of het kleurvast is.

Vanmorgen zijn wij even bij ons kleinkind geweest en boodschappen gedaan. Nu lekker in de tuin zitten met een boek. Het is mooi weer.

Gold ik ben er nog nooit geweest. Be benieuwd of het voor jou werkt.

Coetje lekker zo'n vakantiedagje. En varen is heerlijk. Echt ontspannend hé?

Mamz jou vakantie klinkt ook heerlijk. Echt genieten in de Ardennen. De laatste dagen is het mooi weer. Geniet ervan.
Gelf,ik denk wat Zoeb zegt De machine te vol beladen en dan kan het niet goed husselen,zeg maar.

Ik zou hem gewoon opnieuw wassen maar dan minder vol.

Mijn internet soap gaat nog even door,de tv is nu ook afgesloten!!

Heb vandaag dus maar alles opgezegd bij fuckingZiggo en vriend is nu naar de kpn winkel om daar alles aan te vragen.

Een foutje is menselijk maar dit is fout op fout op fout.

Schoolboeken voor Oudste zijn binnen dus ik kan gaan kaften
Het kaft-project is hier al gedaan Coe.

Er waren niet zo heel veel leerboeken, het meest heeft ze werkboeken en die moeten niet gekaft.

Over die was, dat heb ik ook wel eens.

Ik draai af en toe een lege trommel op 95 graden.

Niet te vol doen kan ook helpen en ik gebruik tegenwoordig Omo klein en krachtig als wasmiddel. Dan ruikt de was echt lekker als het eruit komt.

Vandaag een dagje gewerkt en toen ik thuis kwam bleek Oudste wat gebezemd te hebben. Er was gestofzuigd en de vaatwasser was leeggehaald. Fijn .
Ik ruik nu omo klein en krachtig.

Vandaag belt het AZM. Ben benieuwd.
Moggu..

Ik ben ook benieuwd Zoebie

Ik gebruik Robijn,zowel wasmiddel als wasverzachter.Iets anders vind vriend niet fijn.Die "proeft" sommige geuren op zijn tong en daar heeft ie bij Robijntje geen last van.Lastige man soms

Gold,fijn thuiskomen als Oudste al wat gebezemd heeft!Maar ze profiteren er natuurlijk ook van mee,dat jij nu weer werkt.

Gister zat er ineens een man op zijn knieen voor onze tuin,die kwam de tv weer aanluiten.: rofl:

Hoe het dan met internet moest wist hij niet...

Ben benieuwd of ik nog een reaktie op mijn klacht krijg.

Lijstje vandaag:

boodschappen

wc poetsen

stofzuigen

varen als het droog blijft.

Fijne dag allemaal : flower:
Ik mag as dinsdag de hele dag naar Maastricht voor alle vooronderzoeken en metingen. Jippie.
Zo.. eindelijk een beetje wakker slecht geslapen vannacht, weer/nog vol hoofd..

Gisteren wel een goeie eerste stap gezet met het op orde brengen van het huis.

Slaapkamer helemaal opgeruimd

Kledingkast anders (hopelijk praktischer) ingedeeld

Alle was gevouwen

2 nieuwe wassen gedraaid en opgehangen

Bovenverdieping gestofzuigd

Beneden 'losse rommel' opgeruimd

Telefoontje en paar mailtjes gedaan

Best een hoop voor mijn doen zo s'avonds na het werk, maar ik was het ZO zat! Morgen de 'rommel-kamer' aanpakken, daar staat ook de computer en het is de bedoeling dat ik daar administratie en huiswerk kan doen maar het is nu meer de plek waar we alles neerzetten waarvan we niet weten wat we ermee moeten.

Hebben jullie ook zoveel zooi die je niet weg kunt of wilt gooien maar waarvan je ook niet weet waar je het moet laten??

Coe, wat een bizarre soap zeg met je telefoon, televisie en internet. Ben benieuwd of je nu straks alles weer werkend hebt... Ook handig dat de TV meneer dan weer niet weet hoe het met internet zit....
Ha Zoeb, je hebt er wel erg lang op moeten wachten maar.. dit is wel goed nieuws toch??

Ik heb trouwens gisteren de wasmachine een keertje leeg op 95 graden gedraaid EN voortaan ga ik maar wat minder was in de trommel proppen. Hopelijk gaat het dan beter

Nog iets leuks, we gaan dit weekend bij een kitten kijken!!!

Fijne dag!
Leuk Gelfje!

En vriend móet mee deze keer!

Wat heb je een boel gedaan na een dag werken! Dat vind ík nou knap, ik lig altijd op apegapen als ik thuis kom.

Ik geniet een beetje van mijn 'vrije' dag.

Hij is nl niet helemaal vrij, want er is vanmiddag een producttraining waar ik graag bij wil zijn. Ik zit dus min of meer op telefoon te wachten dat die persoon die de training geeft is gearriveerd.

Verder heb ik al getennist, met vriendin geluncht, koopjes geshopt bij Kruidvat (van alle artikelen in de sale gaat nu nog een keer 50% kassakorting af dus is echt mega -goedkoop).

Was draait, de tweede staat te wachten en vanavond gaan we met het gezin uit eten want het is vandaag onze trouwdag .
Gold, gebeurd ook bijna nooit hoor dat ik nog zoveel doe na een dag werken. Maar weet je, ik liep nu al weken te piepen dat ik gek werd van de rommel maar ik deed niks. Gisteren moest ik eigenlijk sporten maar toen ik nergens mn sportkleding kon vinden en ik het dus niet meer haalde om op tijd bij de les te zijn, ging de knop om: er moet NU iets gebeuren!! Vandaar dus

Enne, vriend is nu ook heel erg enthousiast dus hij gaat zeer zeker mee kijken. Ik had hem een linkje gestuurd met foto en hij was meteen verkocht. Dus.. wordt vervolgd...
Gefeliciteerd met jullie trouwdag trouwens!!

Zoeb.. ik ben jou helemaal vergeten te feliciteren! Het was pas ook jouw trouwdag herinner ik me opeens Bij deze.. alsnog, heel erg verlaat: gefeliciteerd!
Eén dagje te laat Gelf.

Wat heb jij een berg gedaan opeens. Wat een lekker gevoel geeft dat hé. Ik had ook zooi staan op de rommelkamer die nu babykamer is hoor. Ik heb een (groot) gedeelte weggegooid en de rest naar zolder verhuist. De zolder moet nu natuurlijk ook weer eens een keer.

Wat leueueuk weer een kitten. Al vond ik Siep gisteravond toen het net donker was niet meer zo lief, toen ik een hoop herrie hoorde in de vogelkooi van de buurman en ik Siep halverwege de kooi op twee parkieten zag azen. Dju wat was ik boos op de kat zeg, Ik heb haar met een ferme straal uit de sproeier flink nat gespoten en ook nog de spuit achter haar aan laten gaan. Ze was drijfnat.

Ik hoop dat het een leer is geweest. Maar nu gaat ze voorlopig niet meer los. Het kreng kwam toen natuurlijk ook niet meer.
Ach gossie Zoeb!Uk zei vandaag nog dat ie zo graag een babypoesje wil,of een waakhond

Gefeliciteerd nog.....

Gold,smakelijk en veel plezier en gefeliciteerd

Gelf,soms is het ook gewoon "het beginnen aan"

Hier is de hele vakantie alleen het hoognodige gebeurt dus ik mag maandag ook weer aan de slag!Overal liggen troepjes en aangezien het hier niet groot is,is het dan zo een rommeltje.

Vandaag even op kantoor op de zaak geweest.(wat klinkt dat sjiek)Vanaf maandag ga ik 20u werken,wel voornamelijk thuis,maar toch ineens een hele verandering voor mij.

Ben benieuwd,heb er wel zin in!

Zoeb,heb jij al mail van de meet gehad?Ik weet niet of er al iets gemaild is maar vroeg het me af.

Vanavond gaat vriend een biertje drinken met vrienden en Uk hopelijk vroeg naar bed zodat ik een lekker avondje me-time heb.
Gelf,ik ga duimen voor jou en het kitten zaterdag

Maar als vriend nu meegaat dan zal hij ook wel zo verkocht zijn!
Nog geen bericht hoor van de meet. We hebben nog wel even.

Het is een lekker ding hoor die Siep. Alleen gisteravond even niet.

Het onweert hier zijn best en de wandelvierdaagse is net begonnen met lopen. Ocharm al die kindjes die bang zijn voor onweer. Het is me een eind donker geworden. We zitten al met de lampen aan.
Hier zag het er even onheilspellend uit maar dat was van korte duur.

Ik heb weer internet!!!
Zoeb,helemaal "vergeten"..

Ik hoop dat dinsdag je heel snel succes oplevert,je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Hoera, Coe! Van KPN of toch van Z***** die het vervolgens weer af kan sluiten?

Gelfje, hard gewerkt.

Zoebie, alvast gefeliciteerd met de trouwdag, en Goldie, ook? Heb ik dat goed gelezen dat jullie zo dichtbij elkaar zijn getrouwd?

Er is een vis gevangen met een hengel (tak met dobber en haakje), we zijn langs natuurlijke waterglijbanen gaan wandelen, de kinderen hebben vlotten gebouwd en blaaspijltjes geschoten, we hebben gezwommen, en ik heb natuurlijk niet vergeten om te luieren.

Bijna thuis. Nog één dag en daarna inpakken en wegwezen.
Klinkt als een hele relaxte vakantie Mamzie .

Zoeb vierde haar trouwdag gisteren en ik vandaag? Zo was het toch?

Jij ook nog gefeliciteerd Zoeb (en Zoebman) !

Hebben jullie het nieuws gezien? Of ws morgen in de Brabantse kranten: Hier aan het eind van de straat (stukje park waar we altijd met Haarbal lopen) is vanmorgen een lijk uit het water gevist.

Brrrr.....
Och ja Gold. Jij ook nog gefeliciteerd met je trouwdag. Eigenlijk ben ik dus te laat.

Hoera Coe heeft weer internet. Van wie nu eigenlijk Coetje?

He bah Gold, wat akelig is dat als ze een lijk vinden. Zo naar.
* breekt even in*

Het misverstand over het " bel me niet register"

Als je contact hebt gehad, een abonnement, een binding met een bedrijf hebt gehad mogen ze je tot 2 jaar na het laatste contact blijven bellen.

Stel, je hebt een proefabonnement gehad op de Telegraaf, dan mogen ze je tot twee jaar na dato bellen.

Het AD mag dan weer niet bellen omdat je daar geen binding mee hebt gehad en dus opgenomen in het BMNR.

De Telegraaf moet je wel het recht van verzet aanbieden, dus vragen of ze ja daarna nog een keer mogen bellen. Hierop kun je dus nee zeggen.

Gooi je de hoorn erop voordat zij je dat recht hebben voorgelezen heb je kans dat er gewoon weer gebeld wordt,

Dus altijd de telemarketeerder uit laten praten.

"Breekt uit"
Moggu..

Dank je voor de informatie Prada!Je laatste zin is makkelijker gezegd dan gedaan...:)Soms zijn ze wel erg irritant.

Ik heb internet van allebei,Ziggo abbonement heb ik nu wel in de klachtenbrief gelijk opgezegd dus dat zal niet zo lang duren denk ik.Maar ik ben al lang blij dat nu alles weer naar behoren werkt.

Wat mis je dat dan he?!

Mamz,laatste dagje genieten daar!Klinkt wel als een heerlijke vakantie.

Gold,ik heb het net in de krant gelezen,wat naar is dat,je zal het maar zien drijven,brrr!

Vandaag komen de oudste 2 weer terug en heb ik mijn gezin weer bij elkaar!
Wat een drama op Pukkelpop!

Dat was het 1e festival waar ik ooit heen ging.
Ja zeg, zeker een drama op Pukkelpop. Het zal je als organisatie maar gebeuren. En dat terwijl je er niets aan kan doen. Het is nu ook afgelast.

Eng hoor een lijk vinden. Jan heeft er heel wat uit het kanaal hier moeten vissen en dat was niet altijd prettig. Dat is ook iets waar ik op de boot vaak aan denk. Maar je kunt er beter niet bij stil blijven staan.

ha Coe, dus je hebt nu internet van twee kanten. Ben benieuwd hoe lang Z nog door blijft gaan.

Mamz nog een dagje en dan alweer terug naar huis. Wat hebben jullie een leuke vakantie gehad als ik het zo lees.

Fijn is dat. Zul je zien dat het nu gaat zomeren. Als de kinderen hier weer naar school moeten.
Mogguh...

@ Prada: Dank voor je uitleg en het klinkt ook heel logisch.

Maar ik word dus voornamelijk gebeld door partijen waar ik nooit zaken mee gedaan heb. En dan is het alleen maar heel erg vervelend (understatement) als je het BMNR hebt ingevuld en er wordt niks mee gedaan.

Fijn dat alles weer werkt Coetje!

En vanavond de kinders weer thuis. fijn hoor.

Succes alvast op je werk komende week .

Hihi, ja dat lijk, straks eens Googlen of er al een naam is.

15 km verder was er gisteren ook nog een dodelijk verkeersongeval en in de berichten werd gesproken over een 40 jarige inwoner uit mijn stadje.

Ik hoop niet dat het bekenden zijn....

Vandaag ben ik zomaar nóg een dag vrij!

En morgen mag ik weer twee dagen naar de kermis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven