3000+ deel 89
donderdag 18 augustus 2011 om 12:28
Roos ik heb ook zo naar geslapen
Ik had vanacht de politie gebeld omdat mijn bovenbuurman keiharde muziek speelde. Kreeg vervolgens nachtmerries dat hij hier ging inbreken. Pff dat neemt wat slaap weg.. Gelukkig net kunnen inhalen. Al ben ik sinds vanochtend ook niet lekker. Gaat goed hier :-s
Hoe kwam het bij jou? En kun je het nog inhalen vandaag?
Ik had vanacht de politie gebeld omdat mijn bovenbuurman keiharde muziek speelde. Kreeg vervolgens nachtmerries dat hij hier ging inbreken. Pff dat neemt wat slaap weg.. Gelukkig net kunnen inhalen. Al ben ik sinds vanochtend ook niet lekker. Gaat goed hier :-s
Hoe kwam het bij jou? En kun je het nog inhalen vandaag?
donderdag 18 augustus 2011 om 13:56
geen idee hoe het kwam Chooc, meestal val ik wel even in slaap, maar nu ben ik tot half 6 echt wakker geweest en toen viel ik in slaap tot een uur of acht. Moest eigenlijk naar therapie, maar die heb ik maar afgebeld. Voelde me echt niet lekker.
Heb straks wel op de bank gelegen, maar ook niet geslapen
Heb straks wel op de bank gelegen, maar ook niet geslapen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 18 augustus 2011 om 18:06
quote:chocolover schreef op 18 augustus 2011 @ 12:28:
Hoe kwam het bij jou? En kun je het nog inhalen vandaag? Ik kom je redden popje van me.
Hoe kwam het bij jou? En kun je het nog inhalen vandaag? Ik kom je redden popje van me.
donderdag 18 augustus 2011 om 19:02
Tring! De bel gaat.
Ik doe open, en zeg hallo. Staat een vrouw met wat papieren in haar handen aan de deur.
Ik kom voor de bezichtiging! Uhh.. Voor de wàt?
De bezichtiging!
Dan zit je toch echt verkeerd!
Nee hoor! Kijk maar!
Er stond echt ons adres op de papieren.. Was van een particuliere huurdinges.
Raar toch??
Ik doe open, en zeg hallo. Staat een vrouw met wat papieren in haar handen aan de deur.
Ik kom voor de bezichtiging! Uhh.. Voor de wàt?
De bezichtiging!
Dan zit je toch echt verkeerd!
Nee hoor! Kijk maar!
Er stond echt ons adres op de papieren.. Was van een particuliere huurdinges.
Raar toch??