Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:45
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:52
vrijdag 19 augustus 2011 om 23:14
Goh alweer een nieuw topic, wat schrijven we toch veel de laatste tijd.
Chat jammer dat ik er niet was om je te verdedigen is wel errug gemeen van hunnie
Yellow klote zeg van je menstruatie op die tijdstip, hoe is het nu met je meissie
Chooc en Ibi volgens mij hebben jullie het wel heel gezellig, mooi voor jullie
Chat jammer dat ik er niet was om je te verdedigen is wel errug gemeen van hunnie
Yellow klote zeg van je menstruatie op die tijdstip, hoe is het nu met je meissie
Chooc en Ibi volgens mij hebben jullie het wel heel gezellig, mooi voor jullie
zaterdag 20 augustus 2011 om 00:28
quote:SanneK schreef op 19 augustus 2011 @ 23:10:
Yeah! Daar zijn jullie! Yeah voor ons nieuwe topic. Cadeautje voor jou ibi.
Ik ben sportief. Hihihi. Morgen eindelijk naar HP.
Chat, ik geloof dat wij ook moeten meeten, want we hangen er buiten. Dat moeten we maar eens doen Sanne. Voel me ook behoorlijk aan de kant gezet
Yeah! Daar zijn jullie! Yeah voor ons nieuwe topic. Cadeautje voor jou ibi.
Ik ben sportief. Hihihi. Morgen eindelijk naar HP.
Chat, ik geloof dat wij ook moeten meeten, want we hangen er buiten. Dat moeten we maar eens doen Sanne. Voel me ook behoorlijk aan de kant gezet
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:43
Hallo waar is iedereen?
Voorspellingen:
Chat is op de camping weet ik, die denkt dat ze bruiner kan worden dan ik.
Choco en Ibi gaan de hele tijd in bad
Sanne is braaf aan het werk
Tante mikhah mist mij heel erg, en heeft vannacht geslapen onder mijn dekbedje zodat ik er nog een beetje ben
Ik ben net naar supermarkt gweest, zonder eerst energy drink gehad te hebben..Was echt kapot..
Voorspellingen:
Choco en Ibi gaan de hele tijd in bad
Sanne is braaf aan het werk
Tante mikhah mist mij heel erg, en heeft vannacht geslapen onder mijn dekbedje zodat ik er nog een beetje ben
Ik ben net naar supermarkt gweest, zonder eerst energy drink gehad te hebben..Was echt kapot..
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:45
quote:_yellowlove_ schreef op 20 augustus 2011 @ 13:43:
Hallo waar is iedereen?
Voorspellingen:
Choco en Ibi gaan de hele tijd in badSanne is braaf aan het werk
haha chooc hoor ik de hele tijd bubbels aanzetten dus die zit idd in bad.
We gaan zo eerst even langs patrick en daarna midgetgolfen en naar de pannenkoekenboot. Leuk leuk
Hallo waar is iedereen?
Voorspellingen:
Choco en Ibi gaan de hele tijd in badSanne is braaf aan het werk
haha chooc hoor ik de hele tijd bubbels aanzetten dus die zit idd in bad.
We gaan zo eerst even langs patrick en daarna midgetgolfen en naar de pannenkoekenboot. Leuk leuk
zaterdag 20 augustus 2011 om 13:49
Ik slaap altijd op mijn eigen bedje Yellow die is heilig voor mij. Maar heb je wel gemist hoor Wat een ramp is dat voor jou geweest zonder eerst energie te hebben gehad naar de winkel. Maar zie dat je het hebt overleeft?
Mijn dochter kwam om 5 uur vannacht aan mijn bed waarom ik om HELP schreeuwde. Ik droomde dat ik op een hond moest passen (teveel dogwhisperer gekeken ) langs de snelweg en er kwam toen iemand in een auto aan en die wilde de hond meenemen. En toen schreeuwde ik natuurlijk om help maar deed het blijkbaar ook in het echt.
Mijn dochter kwam om 5 uur vannacht aan mijn bed waarom ik om HELP schreeuwde. Ik droomde dat ik op een hond moest passen (teveel dogwhisperer gekeken ) langs de snelweg en er kwam toen iemand in een auto aan en die wilde de hond meenemen. En toen schreeuwde ik natuurlijk om help maar deed het blijkbaar ook in het echt.
zaterdag 20 augustus 2011 om 14:28
zaterdag 20 augustus 2011 om 20:46
Hola senoritas!
Even een berichtje via mobielloze chooc (oplader vergeten en vind het heeeeeeerlijk rustig!!)
Vandaag liep behoorlijk in de soep door een gigantische file
Midgetgolfen is dus niet doorgegaan maar dat doen we de volgende keer gewoon weer (en dus weer in het supersonische bad he ).
Lekker gegeten op de pannenkoekenboot en daarna die nieuwe milkshake gehaald. Lekkah! Nu uitbuiken op de bank en zo lekker filmpies kijken.
Pff ben al zo afgekickt van het geen internet leven dat het beeldscherm van de laptop pijn aan mn ogen doet. Dus ik sluit lekker af en ga naar de boerderijgeluiden van Iebs luisteren
Tot morgen lievurds!
Ps. hebben we allemaal wel onze mooie poll ingevuld?
Even een berichtje via mobielloze chooc (oplader vergeten en vind het heeeeeeerlijk rustig!!)
Vandaag liep behoorlijk in de soep door een gigantische file
Midgetgolfen is dus niet doorgegaan maar dat doen we de volgende keer gewoon weer (en dus weer in het supersonische bad he ).
Lekker gegeten op de pannenkoekenboot en daarna die nieuwe milkshake gehaald. Lekkah! Nu uitbuiken op de bank en zo lekker filmpies kijken.
Pff ben al zo afgekickt van het geen internet leven dat het beeldscherm van de laptop pijn aan mn ogen doet. Dus ik sluit lekker af en ga naar de boerderijgeluiden van Iebs luisteren
Tot morgen lievurds!
Ps. hebben we allemaal wel onze mooie poll ingevuld?
anoniem_77625 wijzigde dit bericht op 20-08-2011 20:47
Reden: spelvauteuh
Reden: spelvauteuh
% gewijzigd