Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
zondag 21 augustus 2011 om 18:25
quote:mika65 schreef op 21 augustus 2011 @ 17:28:
Het regent hier alweer hard en ik heb zin om net als vroeger in de regen te gaan staan en me helemaal nat te laten regenen. Maar ik ben bang dat de buren me dan laten opnemen.
Ibi en Chooc hebben jullie een leuk weekend samen gehad?
Hoe is het met de rest??
Wat ben je toch een heerlijk wijf. Moet altijd lachen om je droge opmerkingen.
Fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben Chooc en Ieb
Sanne lekker aan het genieten bij paps? Is vriend ook mee?
Yellow hoe is het met jou?
Wij zijn net terug van de kust. Gisteren was ik niet lekker, doodop, viel telkens in slaap op het strand en 's avonds in de caravan ook. Lag om 22.30 al op bed en heb klokje rond geslapen. Niks voor mij eigenlijk. Vandaag een stuk beter gelukkig. Vanmorgen nog even op het strand geweest maar toen de zon wegging zijn we richting huis gegaan. Gisteren de heerlijkste spareribs van de wereld gegeten en vanavond patat. Dinsdag ga ik op streng dieet.
Het regent hier alweer hard en ik heb zin om net als vroeger in de regen te gaan staan en me helemaal nat te laten regenen. Maar ik ben bang dat de buren me dan laten opnemen.
Ibi en Chooc hebben jullie een leuk weekend samen gehad?
Hoe is het met de rest??
Wat ben je toch een heerlijk wijf. Moet altijd lachen om je droge opmerkingen.
Fijn dat jullie een leuk weekend gehad hebben Chooc en Ieb
Sanne lekker aan het genieten bij paps? Is vriend ook mee?
Yellow hoe is het met jou?
Wij zijn net terug van de kust. Gisteren was ik niet lekker, doodop, viel telkens in slaap op het strand en 's avonds in de caravan ook. Lag om 22.30 al op bed en heb klokje rond geslapen. Niks voor mij eigenlijk. Vandaag een stuk beter gelukkig. Vanmorgen nog even op het strand geweest maar toen de zon wegging zijn we richting huis gegaan. Gisteren de heerlijkste spareribs van de wereld gegeten en vanavond patat. Dinsdag ga ik op streng dieet.
zondag 21 augustus 2011 om 21:08
Hallo allemaal!
Iedereen is weer veilig terug op de thuishavens
Met mij gaat het wel, was vandaag op verjaardag zus. Af en toe begrijpt mijn familie me niet, is pijnlijk, maar ik heb geprobeerd vandaag er maar geen punt van t e maken.
Chat, je bent niet dik, je moet niet op dieet, dan is er geen chatty meer?!
Tante Mika, dinsdag komt mijn moeder, dus ik zou woensdag kunnen komen?
Sanne, bleegh weer werken, kanme voorstellen dat je er geen zin in hebt. hoop dat je snel wat leukers vindt
Iebs, ja kan me voorstellen dat je dan beetje alleenig bent zo weer thuis alleen enzo
Choco wat is een op thee?! Ik gok eeniphone typo, maar kan er niet wijs uit worden. Veel plezier op de bank iig !
Iedereen is weer veilig terug op de thuishavens
Met mij gaat het wel, was vandaag op verjaardag zus. Af en toe begrijpt mijn familie me niet, is pijnlijk, maar ik heb geprobeerd vandaag er maar geen punt van t e maken.
Chat, je bent niet dik, je moet niet op dieet, dan is er geen chatty meer?!
Tante Mika, dinsdag komt mijn moeder, dus ik zou woensdag kunnen komen?
Sanne, bleegh weer werken, kanme voorstellen dat je er geen zin in hebt. hoop dat je snel wat leukers vindt
Iebs, ja kan me voorstellen dat je dan beetje alleenig bent zo weer thuis alleen enzo
Choco wat is een op thee?! Ik gok eeniphone typo, maar kan er niet wijs uit worden. Veel plezier op de bank iig !
zondag 21 augustus 2011 om 22:23
heb familieopstellingen gedaan als onderdeel van mijn studie. Binnen de opstelling moest ik een vader spelen van iemand en ik sta op om mijn rol te "spelen" en kreeg direct ineens enorme buikkrampen echt niet te houden. Dus ik geef aan dat ik echt niet kan spelen vanwege buikkrampen en toen begon "dochter" te huilen want haar vader had een ernstige buikziekte gehad waardoor hij veel pijn had. Ik ben heel gevoelig voor dit soort dingen en anderen merkte dat dus wilde mij heel de tijd in de opstelling totdat de begeleidster zei dat ik niet meer mocht omdat te vermoeiend was voor mij. Had ze gelijk in is emotioneel echt erg zwaar.
zondag 21 augustus 2011 om 22:43
Deze trouwe binnenvaller valt even binnen
Ook ik heb veel familieopstellingen gedaan. Ik heb soortgelijke ervaringen als Ibi. Hoe je je ineens kunt voelen als iemand die je helemaal niet kent... heel bijzonder vind ik dat.
Ik vind het overigens niet eng om dan die gevoelens van een ander te hebben, je voelt je namelijk nog steeds ook heel erg jezelf. Je bent dus zelf niet "weg", zeg maar.
Ik vind familieopstellingen zeer boeiend, al kan het soms wel confronterend en verrassend zijn. Je kunt overigens net zoveel hebben aan meewerken in een opstelling van een ander, dan dat je een opstelling over je eigen familie doet.
Ik ben nogal enthousiast over deze methode, dus vandaar dat ik dacht: ik breek even in
Ook ik heb veel familieopstellingen gedaan. Ik heb soortgelijke ervaringen als Ibi. Hoe je je ineens kunt voelen als iemand die je helemaal niet kent... heel bijzonder vind ik dat.
Ik vind het overigens niet eng om dan die gevoelens van een ander te hebben, je voelt je namelijk nog steeds ook heel erg jezelf. Je bent dus zelf niet "weg", zeg maar.
Ik vind familieopstellingen zeer boeiend, al kan het soms wel confronterend en verrassend zijn. Je kunt overigens net zoveel hebben aan meewerken in een opstelling van een ander, dan dat je een opstelling over je eigen familie doet.
Ik ben nogal enthousiast over deze methode, dus vandaar dat ik dacht: ik breek even in
zondag 21 augustus 2011 om 22:46