3000+ deel 89

31-07-2011 21:17 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer.......................

Deeltje 89

vier op een Vil
Mmh, dit ga ik doen, een afbakbroodje beleggen met kaas en tomaat en wat kruiden en zo in de oven.....
quote:Vilma schreef op 22 augustus 2011 @ 19:01:

Dus je vond mij een muggenzifter!?

Omdat ik geen last heb van christenen?

Ohhhhhhhhh,

Moet je maar niet op die agressieve Biblebelt gaan wonen heehehe :Imao:Nietus, omdat je muggen aan het ziften was, nu wel bij de feiten blijven jongedame!
,

maar wel lief dat je me jongedame noemde

Ik moet nu weer even verder met "koken".
Wintergroene, lage haagachtige planten? Je moet altijd wel snoeien natuurlijk. Ik heb een ligusterhaag, en die snoei ik 2 keer per jaar. Andere groenblijvers: conifeer, klimop, beuk (die wordt in de winter bruin, en in voorjaar komt er weer nieuw blad aan) Beuk vind ik ook mooi.

En schoffelen: het beste zou zijn om het er weg te halen, maar als je het goed schoffelt en het blijft droog, dan gaat het zo ook wel dood
Dank je Friezz

Conifeer vind ik erg lelijk, dus die valt af.

Er schijnt een soort van mini-laurier te zijn maar die kan ik niet meer vinden op internet.

Oh, en anders die mooie planten met enorme bloembollen eraan, die worden volgens mij ook niet zo groot. Is wel geen haag-achtige plant maar zou ook heel goed staan.
Hortensia's bedoel je?
Ja!
dat zijn iig geen lage, groenblijvende hagen
Ze blijven niet groen?

Jammer jammer jammer...

Anders maar zo'n schattig kerstboompje

Het is hoekje wat ik wil opvullen, erg in het zicht als ik uit het raam kijk, dus dan vind ik het leuker als het in de winter ook groen blijft.
Moet dan wel een klein blijvend kerstboompje zijn.
oh, dus je hoeft niet een hele haag??

Oh, even kijken, want dan is er wel meer te vinden hoor
Nee, al zou een laag haagje best wel leuk zijn langs mijn toekomstig rond terras, de kans is groot dat Straathond die stuk maakt door er heen te banjeren, en dan eindig ik met een haag waar je hier en daar doorheen kunt kijken
http://www.groencatalogus.nl/directplan ... udend.html kijk eens op internet in één of andere catalogus. Kun je goed kijken welke plant(en) bij je passen. Je zit ook met zon, schaduw, grondsoort enz.
Dank je!

Ik heb al wat gesnuffeld en de struikklimop leek me wel een goede keuze maar helaas, die krijgt BESSEN, grrrr
Welke gek heeft verkade chocola met stukjes cafe noir bedacht?

Ik mocht niet meer snoepen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oja allemaal!

Eerste werkdag is weer voorbij, viel tegen rennen vliegen haasten en vermoeide kinderen, de maandag is het ergste...

Heb ook nog mail gehad van "de sloot" had het eigenlijk al van mij afgezet maar nu komt het toch weer terug, beetje mixed feelings nu
quote:rosanna08 schreef op 22 augustus 2011 @ 20:14:

Dat klinkt als erg lekkere vieze chocolade Pop!
Is ook ontzettend smerig AR! bah bah bah
ik ben gek op vieze chocolade
Friezje!
Popje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven