Topchef 2012
maandag 22 augustus 2011 om 19:58
quote:Summerdance schreef op 22 augustus 2011 @ 19:56:
[...]
Is ook zo hoor, maar ik heb even een overkill aan MCA gehad Ik ook, ik kom er maar niet in, kan de namen niet onthouden, geen favoriet. Dus wel leuk om even te kijken maar zo fanatiek ben ik er niet meer even, blijf wel kijken hoor.
[...]
Is ook zo hoor, maar ik heb even een overkill aan MCA gehad Ik ook, ik kom er maar niet in, kan de namen niet onthouden, geen favoriet. Dus wel leuk om even te kijken maar zo fanatiek ben ik er niet meer even, blijf wel kijken hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 22 augustus 2011 om 20:03
maandag 22 augustus 2011 om 20:08
maandag 22 augustus 2011 om 21:22
quote:elastiekje schreef op 22 augustus 2011 @ 18:48:
Jaaaaa Kranenborg!!
Hij doet altijd alsof hij zo streng is, maar als je hem dan in close up ziet, zie je dat zijn lipjes omkrullen en zijn oogjes ontdeugend staan. Geweldige man Je ziet gewoon dat hij alles met een knipoog doet.
(Niet op de sexy manier uiteraard)
Juist, een perfecte uitleg!
Ik ben ook fan van Kraan, en word soms uitgelachen
Maar wat jij omschrijft vind ik ook, hij is gewoon ondeugend.
En droog. Daar hou ik van.
Jaaaaa Kranenborg!!
Hij doet altijd alsof hij zo streng is, maar als je hem dan in close up ziet, zie je dat zijn lipjes omkrullen en zijn oogjes ontdeugend staan. Geweldige man Je ziet gewoon dat hij alles met een knipoog doet.
(Niet op de sexy manier uiteraard)
Juist, een perfecte uitleg!
Ik ben ook fan van Kraan, en word soms uitgelachen
Maar wat jij omschrijft vind ik ook, hij is gewoon ondeugend.
En droog. Daar hou ik van.
maandag 22 augustus 2011 om 22:58
Hahaha, die reclame van Kranenborg is wel erg lollig inderdaad.
Ik zit nu blijkbaar naar de herhaling van Topchef te kijken. Heb ze alleen nog maar horen bitchen. Jammer hoor. Ze hoeven van mij niet van die lieve, dramatische, emo-Australiers te worden (hoewel het prachtige tv oplevert ), maar hier vind ik niets aan.
Ik zit nu blijkbaar naar de herhaling van Topchef te kijken. Heb ze alleen nog maar horen bitchen. Jammer hoor. Ze hoeven van mij niet van die lieve, dramatische, emo-Australiers te worden (hoewel het prachtige tv oplevert ), maar hier vind ik niets aan.
Liever elitair dan een pauper!
dinsdag 23 augustus 2011 om 09:29
dinsdag 23 augustus 2011 om 15:41
quote:_69_ schreef op 23 augustus 2011 @ 13:41:
Toch wel de laatste pagina's, maar heel vluchtig en ik snapte er geen bal van. Dan gaat t over wie is de chef en danweer over australische chefkoks, dus te verwarrend was t om in een oogwenk te zien hoe of wat, maar bedankt he!
Voor wie audities trouwens wel leuk vindt: ik zag dat er op de topchefsite filmpjes van stonden.
Toch wel de laatste pagina's, maar heel vluchtig en ik snapte er geen bal van. Dan gaat t over wie is de chef en danweer over australische chefkoks, dus te verwarrend was t om in een oogwenk te zien hoe of wat, maar bedankt he!
Voor wie audities trouwens wel leuk vindt: ik zag dat er op de topchefsite filmpjes van stonden.
Liever elitair dan een pauper!
dinsdag 23 augustus 2011 om 19:02
quote:Kalliope schreef op 23 augustus 2011 @ 15:41:
[...]
[afbeelding]
Kalli, wil je niet zo off topic gaan en al HE-LE-MAAL geen grapjes maken!!!
Dat wordt niet gewaardeerd hoor
[...]
[afbeelding]
Kalli, wil je niet zo off topic gaan en al HE-LE-MAAL geen grapjes maken!!!
Dat wordt niet gewaardeerd hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!