3000+ deel 89
maandag 22 augustus 2011 om 21:19
t Ging best goed met m'n knie met sporten, alleen tijdens autorijden heb ik wel behoorlijk last gekregen. Denk dat 't kraakbeen achter m'n knieschijf een beetje overbelast is, even lekker smeren met zalf, veel bewegen en goed beenversterkende oefeningen doen (dat laatste doe ik nl altijd maar even en als ik dan geen pijn meer heb, stop ik ermee Terwijl ik m'n patiënten altijd zeg dat ze moeten blijven oefenen
maandag 22 augustus 2011 om 21:30
Ik doe het voor mijn doen al rustig aan hoor AR. Een jaar of tien geleden werkte ik van zeven uur 's ochtends tot vier uur 's middags, gaf ik turntraining van vijf tot acht en sportte ik zelf van 9 tot 10 uur en werkte verder nog vijf dagen en gaf nog drie uur training op vrijdag, ging mee naar wedstrijden in het weekend enz. Niet gek dat ik burnout ging
maandag 22 augustus 2011 om 21:32
Sommige mensen doen echt jaren later nog hun oefeningen, dat vind ik altijd heel bijzonder. Ik herinner me één man, die ik een jaar niet had gezien voor therapie en die zei ik, we zullen eerst maar weer eens beginnen met de oefeningen. Zegtie, die doe ik nog steeds elke avond
Maar dit zijn echt wel de uitzonderingen hoor!
Maar dit zijn echt wel de uitzonderingen hoor!
maandag 22 augustus 2011 om 21:43
maandag 22 augustus 2011 om 21:49