3000+ deel 89
dinsdag 23 augustus 2011 om 11:12
Wat een baggerweer zeg! onweer en heel veel regen hoop dat het straks voorbij is, heb geen zin om weer met 2 bange kinderen onderweg te moeten.
Vanmorgen liep ik ook al met Uk op mijn arm, paraplu in mijn hand en Popje strak tegen mij aangeklemd van de auto naar school, en omdat je niet heel erg dichtbij kan parkeren was dat best een end!
Vanavond wel even man blij maken, heb helemaal selluf de digitale decoder aangesloten en alles geinstalleerd! kan hij lekker eredivisie live kijken
Eigenlijk zou ik nu mijn huishouden moeten doen maat betwijfel of het wel nut heeft met dat kolereweer, bij twijfel niet doen is het toch?
dinsdag 23 augustus 2011 om 15:06
quote:rosanna08 schreef op 23 augustus 2011 @ 13:06:
ik ben net ff geweest Pop, het is nu droog en zooooo vreselijk benauwd yuk!
Ik heb net even gedouchd, ik was zo vies plakkerig! Ukje ook dus hebben even samen gedouchd.
Moet zo gaan werken, daar is het helemaal achterlijk warm, moet nog met de auto ook, durf het niet aan met de fiets, als het weer gaat onweren fiets ik daar door de polder...
ik ben net ff geweest Pop, het is nu droog en zooooo vreselijk benauwd yuk!
Ik heb net even gedouchd, ik was zo vies plakkerig! Ukje ook dus hebben even samen gedouchd.
Moet zo gaan werken, daar is het helemaal achterlijk warm, moet nog met de auto ook, durf het niet aan met de fiets, als het weer gaat onweren fiets ik daar door de polder...
dinsdag 23 augustus 2011 om 17:33
Help! Morgen vlieg ik en ik moet mijn koffers pakken en ik geloof dat ik opeens een ernstig geval van koudwatervrees heb. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om mijn koffers te pakken. En het moet echt nu, want vanavond heb ik een afscheidsborrel bij mijn zus en morgenochtend vroeg moet ik naar het vliegveld. Ohhhhhhh, ik ben een beetje misselijk geloof ik. Pfff, dit wilde ik zelf toch?