Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Mogguh

De bende is onder controle ja. De kinderen nog niet, 's ochtends vroeg opstaan en dan toch nog te laat komen, dat soort werk. En ik heb wat nieuwe plannen voor de avond die nog ingesleten moeten worden en dat gaat niet vanzelf hier.

Voel me lamlendig dus. Wat gaat dat vakantiegevoel gauw weg.

Vandaag:

Niet te lang achter de computer

Boeken kaften met Oudste

Middelste heeft vandaag als huiswerkdag ingepland

Wasje draaien

Coe, agoss, die Uk. (kun je met hem afspreken dat hij als'ie moe wordt een uurtje mag slapen en dan weer wakker tot bedtijd?)

Gelf, heerlijk, al bijna katjes thuis!

Goldie, hoop dat je eruit komt met de TL

MissM, heel veel plezier vanmiddag!

Zoebie, lijkt me best naar om 9 dagen met die rommel aan je lijf te moeten leven. Zijn het van die vooroorlogse apparaten of valt het wel mee?
Agossie die Ukkie. Dan voel je je echt rot Coetje.

Kun je niet bellen en vragen hoe het gaat? Ik denk dat hij, als jij weg bent weer lekker mee deed hoor. Die juffen springen daar toch wel op in.

Gold lekkere TL heb jij dan nu ook. Succes met hem, ik hoop voor jou dat het niet zo'n drama gaat worden als bij mij.

Ik heb geen last gehad van die metertjes hoor Mamz. Het zijn net horloges. Zo klein.
Juf heeft al gebeld,ze had met hem afgesproken dat hij vandaag geen werkje hoefde te maken en toen vond ie het goed

Ik heb ruzie gemaakt met vriend...wat een lamzak zeg!

Vandaag moest ie om 8 uur beginnen,dus ik roep hem om 7.15,7.45,8.00 en om 8.15 toen ik wegging.

Toen ik terugkwam van Uk brengen lag ie dus nog te pitten.Ik ben om iets over 9 naar boven gegaan om te werken,radio aangezet en dat viel dus blijkbaar verkeerd bij hem...want meneer had slecht geslapen dus wilde hij nu uitslapen.

En of ik even zijn klant wilde bellen,nee dus,je eigen verantwoording.

Ik baal ook dat de wekker weer om half 7 gaat maar ik blijf ook niet liggen.Kom op zeg,wees een vent en sleep je uit bed.

Daarbij heb ik alweer weken het gevoel dat alles op mijn nek neerkomt,hij doet helemaal niks,behalve commentaar geven.

Als het zo moet ben ik liever alleen heb ik net gezegd.

Dit verhaal krijgt dus nog een staartje.
Hé bah Coe. Wat een drama zeg. Ik kan me voorstellen dat het je dan teveel gaat worden en eens barst de bom natuurlijk.

Wel fijn dat ze hebben gebeld over Ukkie.
Haaiii,

Wat is iedereen weer lekker druk bezig met van alles en nog wat, je kunt zelfs hier merken dat de vakantie voorbij is.

Lieve Coetje, wat naar van die ruzie met je vriend kan me je reactie wel heel erg goed voorstellen en vind het ook heel goed dat je voet bij stuk houdt en dan niet zijn klant gaat bellen. Dat is gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid!!

Zoeb, ben benieuwd wat de uitslagen van al die metertjes gaan zijn! Denk overigens dat Coe gelijk heeft en dat jij gewoon een bikkel bent die niet piept en nu al 'gewend' lijkt aan pijn. Maar dat betekent idd niet dat het er niet is...

Gold, raar lijkt me dat zo'n broekie van een teamleider. Zou hem idd meteen aanspreken op dat rooster, dan heb je denk ik de meeste kans dat ie er in het vervolg ook rekening mee houdt.

Hoe vond Troela haar assertiviteitscursus eigenlijk?

Mamz, je moet denk ik gewoon weer even je draai vinden thuis, komt wel weer hoor. Vervelend dat je je lamlendig voelt vandaag. Heb je trouwens het idee dat je positief effect merkt van de AD?

MissM, ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je me-middag!!

Nog even een vraagje van huishoudelijke aard, ik ben (en blijf ) bezig om een soort van structuur in het huishouden te krijgen. Dus niet eens in de zoveel tijd als een gek schoonmaken en dan weken niets doen en weer helemaal opnieuw beginnen.

Hoe doen jullie dat nou eigenlijk? Doen jullie bijvoorbeeld dingen op vaste dagen? Beetje zoals vroeger met een was-dag ofzo (zou bij mij niet werken overigens, heb geen droger)?
Heb even een update op de BH gezet!
Heb het gelezen en gereageerd

Vriend kwam even thuis om te eten,zit vervolgens te zuchten dat ik chaggie ben en dat ie vanochtend zijn eigen brood moest smeren.Toen knapte er iets in me en ik heb hem weggestuurd.

Man,wat ben ik kwaad zeg!Weet ook niet of dit zomaar overgaat.

Shit wat moet ik nou?
Coe, ik denk dat je gewoon even helemaal niets hoeft, gezien jullie verleden. Jij hier, hij daar, nadenken kun je beter bewaren voor als je niet meer zo ontiegelijk boos bent.

Zelf weet je toch pas over een tijdje hoe je het echt wilt.

Gelf, ook ik heb gereageerd. Op dit moment voel ik nulkommanul aan effect van de medicatie, maar dat kan nog liggen aan het thuiskomen, de troep, een kind dat aanspraak belieft en het opnieuw starten van school en vroeg opstaan.

In de Ardennen had ik wel het gevoel dat er meer afstand zat tussen mezelf en buiten, alsof ik minder snel van slag was.
Grr...mannen. Je zou ze toch af en toe..

(al heb ik zelf nu niks te klagen want ik lig met laptop op de bank terwijl Goldman aan het stofzuigen is)

Tja Coe, ik zou ook even wachten tot de ergste boosheid gezakt is en dan pas kijken hoe of wat nu verder.

Ik begrijp dat ie wel meer van dat soort buien heeft?

Gelf:

Nee Zoeb, ik hoop niet dat mijn TL zich ontpopt als zo'n draak net als die van jou.

Ik ga hem zo mailen met mijn onvrede over het nieuwe rooster. Dan valt het niet rauw op zijn dak (hij is nog in opleiding en dit is zijn eerste keer als TL, dus daar wil ik best rekening mee houden) en kunnen we het er vrijdag even over hebben.

Het is ook niet niks Mamzie, na een fijne vakantie terugkeren in de 'echte' wereld.

Ach wat, ik gooi er een group tegenaan!
Moggu...

Ik doe mee aan de groeps

Gister wilde ik een lamp ergens anders zetten,maar die stekker zat enorm vast in het stopcontact.Dus ik trek hard aan dat ding,floept ie eruit en heb ik mezelf een blauw oog bezorgd

Het ziet er niet uit!En doet pijn.Lekker slim bezig.

Slecht geslapen natuurlijk dus zal een lange dag worden vandaag.

Vriend belde om excuus te maken,maar daar ligt de zolder mee vol.Ik ben nog steeds boos en weet echt nog niet wat ik wil.

Lijstje vandaag:

werken

wassen

koken

wvttk

Fijne dag allemaal
Doe ik ook mee aan de groups hug:

Het zit bij jou ook niet lekker hé Coe. Denk er nog maar eens goed over na. En dan ook nog een blauw oog. Dat is helemaal shit.

Ik ga vandaag mijn donderwolk zien. Ben benieuwd wat ze nu weer te klagen heeft.
Heb je klappen gehad?

Leuk om zo'n 10 keer dezelfde vraag te krijgen!Nee heb mezelf voor mijn kop geslagen

Ik doe straks mijn zonnebril op,zon of niet!

Ik ben niet perfect,dat weet ik zelf ook wel,maar doe wel mijn stinkende best.En daar hoef ik niet iedere dag een veer voor in mijn reet,maar af en toe de waardering laten blijken zou ik erg fijn vinden.

Praten kan vriend niet goed,hij ziet alles als kritiek,en dan wordt ie boos.Flapt er dan allemaal gemene dingen uit en daar heb ik geen zin in.Maar wat ik dan wel wil?Heb geen idee,uit elkaar is ook zowat,wat doe ik de kinderen dan weer aan?En ik houd echt wel van hem.Hopelijk word mijn hoofd wat rustiger en de dingen duidelijker.

Tot later,ik ben werken!
Mogguh

Blauw oog door een stekker is om gek van te worden stom. Inderdaad, die vraag komt altijd bij blauwe ogen.

Coe, je kunt pas uit elkaar als je niet meer van hem houdt. Maar ik snap wel dat dit heen en weren ook niet goed voelt. Hoe voelen de kinderen zich er trouwens bij dat vriend de ene keer thuis is en de andere keer in zijn eigen huis?

HIj blijft wel grotendeels wie hij is en jij ook. Ik zou het zelf niet erg lang met hem hebben uitgehouden na mijn vorige relatie, maar jou lukt dat al wel een hele tijd. Denk dat je moet afwegen of er echt zorgelijke dingen gebeuren, indien niet, kun je doorgaan. Maar ga er niet vanuit dat wat er gebeurd is niet meer gebeurt.

Vandaag ben ik alweer aartslui. Er moeten boodschappen gedaan, er moet was gedaan, er moet afgewassen worden, de woonkamer en overloop moeten toonbaar zijn. En Muis moet naar de tandarts.

Zin? Nee, eerst nog maar een koffie.
Kinderen hebben er gister niks van meegekregen,gelukkig.En vriend zou vanaf vandaag bij vrienden logeren omdat het festival morgen begint.

Komt mooi uit dus,hoef ik me niet in allerlei bochten te wringen.

Succes bij de tandarts Mamzie!
He Coetje toch.. ik gun het je zo dat het gewoon lekker blijft lopen tussen jullie. Maar het blijft ingewikkeld geloof ik. En in die situatie is het alleen maar moeilijker als wel van iemand houdt. Ik hoop dat je er, met welke uitkomst dan ook, uitkomt.

En dan ook nog een blauw oog en.. ging je nu vandaag ook nog naar je moeder??

Zoeb, jij succes met de confrontatie met TL, ben benieuwd...

Hier alles goed, beetje slecht geslapen maar.. het zonnetje schijnt en dat doet wonderen voor mijn humeur. En trouwens.. met alle positieve dingen van de afgelopen weken heb ik ook wel genoeg reden om me heel blij te voelen.

Vandaag:

- werken

- sporten

Iedereen succes/sterkte vandaag!
Mijn moeder heeft de afspraak afgesmst,ze ligt ziek op bed.

Erg jammer weer.

Er werd net een hele grote bos bloemen bezorgd,komen van vriend.Gek dat ik er niet eens blij van word.

Zoeb,hoe is het gegaan?

Mamz,al uit de lui-stand
Hellooow...

Tss..inderdaad zo'n ontzettend grappige opmerking Coe. Daar zit je ook echt ook te wachten... Not.

Echt een mannen-ding ook, dat ze dan denken dat een bos blommen het wel weer oplost. Ook: Not...

Ik ben vandaag al op de koffie gewest en heb bij de kapper mijn haar op laten steken.

(ik zou echt willen dat ik het zelf ook kon op een fatsoenlijke manier ipv altijd te zitten hannesen met klemmen enzo.)

We hebben vanmiddag een sjieke receptie voor de opening van een nieuwe vestiging op Goldmans werk. En als ik daar dan moet opdraven als 'de vrouw van' wil ik er altijd op mijn best uit zien.

Verder geen nieuws.

Buik is nog steeds lastig. Uit mijn eetdagboek word ik tot nu toe nog niks wijzer. Ik heb wel besloten om een afspraak te maken bij een osteopaat.
Coe lekker dan allemaal. En tsja... ik kan me voorstellen dat zo een bos bloemen je niet blij maakt. Ik zou heel gemeen zeggen dat hij maar eens een weekend in het ongewisse moet blijven, maar ik ben dan ook heel gemeen wat dat soort dingen betreft.

Och die mannen kun je allemaal wel eens achter het behang plakken.

Ik kom er niet onderuit om zaterdag te werken. Doe ik het niet dan is het werkweigering en mag ik zelf de consequenties dragen. En dat gun ik de donderwolk echt niet. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ik er nog steeds werk van ga maken. En ik heb al een gesprek met mijn vertrouwenspersoon gehad. Die zei dat dit niet kon en mocht omdat zij zo mijn privéleven onder druk zet. En ik heb ook recht op een rooster van drie weken. Ze heeft zichzelf hiermee dus behoorlijk in de vingers gesneden want ik doe dus nooit meer iets wat zij vraagt. Djesus ik heb haar ondanks mijn geringe aantal werkuren nogal wat uit de problemen gehaald in de vakantie omdat ik best wel flexibel ben. Dat is nu dus echt voorbij.
Is het alleen deze zaterdag Zoebie?En komt dat omdat zij jou nu ingeroosterd heeft?Niet dat je straks zolang je steeds naar M moet,je iedere zaterdag moet werken.

Tuurlijk wil je haar nu niet meer uit de brand helpen,dat heeft ze zelf over zich afgeroepen!!

Wat een gezever heb je ermee zeg,bahbah!!

Gold,leuk op sjiekdefriemel vandaag Veel plezier!

Uk heeft een vriendje meegebracht om te spelen,leuk!
Het is alleen deze zaterdag hoor Coe. Dus ik kan wel moeilijk blijven doen, maar ik schiet er geen zak mee op. Alleen dat de sfeer op het werk tussen haar en mij weer eens tot het nulpunt is gedaald. Gelukkig zit ze een eind bij mij vandaan. Ik wordt hier alleen zo verschrikkelijk moe van omdat ik me er veel te druk over maak.

Leuk dat Uk al een vriendje mee heeft.
En ik heb P&O gebeld alleen zitten die in een bespreking. Dus ik zal wel ter sprake komen. Ik ben niet al te vriendelijk geweest en ik heb een rotmail naar haar gestuurd,

Ik wordt nog terug gebeld, dus ik wacht af.
Nog iets gehoord Zoebie?

Fijn dat het alleen deze zaterdag is,dat is nog wel uit te zingen,maar leuk is anders voor je!!En dat is nog zacht uitgedrukt!!

Ik ga douchen en naar bed met een boek.

Truste en tot morgen
Moggu...

Beter geslapen dan gister gelukkig.

Nu kinderen roepen,wassen,aankleden,ontbijten en naar school.

Tot later
Mogguh..

Ik heb wederom verrekte slecht geslapen. Totaal geen zin in werk.

Dit gaat een lange dag worden.

Ik zie op tegen het gesprek met TL.

Morgen moet ik alleen 's middags werken ivm crematie en dan is zondag mijn laatste werkdag voor twee weken vakantie.

Mijn haar zit wonderbaarlijk genoeg nog wel prima.

Dat kan ook bijna niet anders, er zitten wel 20 spelden in geloof ik .
Mogge

Waarom spelden Gold? Krulspelden zeker. Kun je daarop slapen.

Anders snap ik er geen bal van.

Succes met je TL.

Fijn Coe dat je beter hebt geslapen. Mocht ook wel een keer.

Ik herinner me het geren nog 's morgens vroeg met de kinderen.

Mijn gesprek met P&O heeft niks uitgehaald. Maar dat dacht ik al. Ik ken de kerel en er is niks aan. Spreekt niet voor het personeel maar voor het bedrijf. Lees de donderwolk.

Ik ga douchen en naar de pedicure.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven