3000+ deel 89
woensdag 24 augustus 2011 om 19:23
Afgelopen zaterdag bij het festival Zand speelde Guus Meeuwis het nummer Geef mij nu je angst en het mooie was toen Guus begon met zijn eerste nummer dacht ik, als hij dat nummer speelt komt het donderdag met het gesprek helemaal goed. Het is het nummer dat ook bij de crematie van mijn vader gedraaid werd namelijk. Werd er wel erg emotioneel van. Stond ik daar temidden van 25.000 man te janken
woensdag 24 augustus 2011 om 19:28
Ik heb al drie dagen mijn dag niet het werken en de sleur vallen behoorlijk tegen.
Ook het weer valt tegen, het is bijna continu aan het regenen en doordat ik gisteren zo heb lopen klooien met kinderen en paraplu heb ik nu echt zere handen, potverdrie, ik was net van die medicatie af!
Zo, even lekker gezeken, kan ik nu de was gaan doen
Ook het weer valt tegen, het is bijna continu aan het regenen en doordat ik gisteren zo heb lopen klooien met kinderen en paraplu heb ik nu echt zere handen, potverdrie, ik was net van die medicatie af!
Zo, even lekker gezeken, kan ik nu de was gaan doen
woensdag 24 augustus 2011 om 19:32
Ach nee, ik ben nog helemaal niet uitgezeken (plus mijn koffie is nog niet op)
Als ik terugkijk naar de afgelopen dagen kan ik werkelijk niks bedenken waar ik van heb genoten, ik heb zelfs niet heerlijk hardop gelachen en das mijn eigen stomme schuld, ik heb niks ondernomen, laat mezelf teveel toe om in mijn schulp te kruipen.
Het lijkt wel of mijn winterdip al is begonnen
Als ik terugkijk naar de afgelopen dagen kan ik werkelijk niks bedenken waar ik van heb genoten, ik heb zelfs niet heerlijk hardop gelachen en das mijn eigen stomme schuld, ik heb niks ondernomen, laat mezelf teveel toe om in mijn schulp te kruipen.
Het lijkt wel of mijn winterdip al is begonnen
woensdag 24 augustus 2011 om 19:49
woensdag 24 augustus 2011 om 21:00
Jullie zijn echt lief!
De vakantie was echt heerlijk, niemand had verwachtingen van mij, leven zonder op de klok te kijken en echt genieten van mijn gezin.
Nu de vakantie weer voorbij is voelt het voor mij alsof er heel veel van mij verwacht wordt, en het voelt alsof ik niet voldoe aan die verwachtingen.
Ik kan nog zo hard rennen en nooit is het goed genoeg, dus waarom zou ik dan nog rennen?
De tijd die wij samen als gezin doorbrachten was gezellig vertrouwd, overzichtelijk en "veilig" en ik mis het nu al.
De vakantie was echt heerlijk, niemand had verwachtingen van mij, leven zonder op de klok te kijken en echt genieten van mijn gezin.
Nu de vakantie weer voorbij is voelt het voor mij alsof er heel veel van mij verwacht wordt, en het voelt alsof ik niet voldoe aan die verwachtingen.
Ik kan nog zo hard rennen en nooit is het goed genoeg, dus waarom zou ik dan nog rennen?
De tijd die wij samen als gezin doorbrachten was gezellig vertrouwd, overzichtelijk en "veilig" en ik mis het nu al.
woensdag 24 augustus 2011 om 21:16
quote:poppedotje schreef op 24 augustus 2011 @ 21:00:
Jullie zijn echt lief!
Bekijk het positief
Je hebt een warm gezin wat goed in elkaar steekt.
Zodra je er weer helemaal inzit (werken, kinderen die weer naar school gaan) zal dat vervelende gevoel wel weer wat wegebben.
Jullie zijn echt lief!
Bekijk het positief
Je hebt een warm gezin wat goed in elkaar steekt.
Zodra je er weer helemaal inzit (werken, kinderen die weer naar school gaan) zal dat vervelende gevoel wel weer wat wegebben.