3000+ deel 89
donderdag 25 augustus 2011 om 00:59
quote:mocy schreef op 25 augustus 2011 @ 00:57:
Barfly met Mickey Rourke naar een boek van Bukowski. Geweldig!!!!!
Goed he?
En wat was Rourke daar een vieze vent in, bah.
Maar die scene met hem aan de bar is altijd blijven hangen bij mij.
Wanneer hij dronken als een toeter een toast uibrengt;
to all my friends!
Barfly met Mickey Rourke naar een boek van Bukowski. Geweldig!!!!!
Goed he?
En wat was Rourke daar een vieze vent in, bah.
Maar die scene met hem aan de bar is altijd blijven hangen bij mij.
Wanneer hij dronken als een toeter een toast uibrengt;
to all my friends!
donderdag 25 augustus 2011 om 11:15
Goedemorgen lieve PlusserTs!
Ik ben al goed bezig geweest! heb de keuken al gesopt en een grote berg rotzooi opgeruimd, wil nu nog even de hal, trap wc en woonkamer doen maar ben weer op mijn kont beland.... ach, het komt zo wel weer hoop ik maar.
Vanavond lekker shoppen met vriendin, heb er echt zin in! even lekker kletsen en kadootjes scoren.
Ik hoop dat de zon straks nog even gaat schijnen, dan ga ik lekker met Uk en hond over de dijk wandelen.
donderdag 25 augustus 2011 om 16:12
Aaaargh, hier een PMS Vilma en vreselijk opgefokt.
Vanwege een stom ondermaats Drents jochie wat in een stom dialect zat vervelend te roddelen over MIJN dochter !
Ik kwam uit de winkel en toen begon die rat, het was waarschijnlijk de bedoeling dat ik hem kon horen.
Eigenlijk wilde ik op hem afstappen en vragen of ik hem misschien kende van de kleuteropvang en dat hij kletst als een oud verveeld wijf.
Maar ik heb me netjes gehouden, ben gewoon weggefietst en gedaan alsof ik niets gehoord heb.
Maar ik ben nog steeds boos
en dat hoort zeker niet.......
Vanwege een stom ondermaats Drents jochie wat in een stom dialect zat vervelend te roddelen over MIJN dochter !
Ik kwam uit de winkel en toen begon die rat, het was waarschijnlijk de bedoeling dat ik hem kon horen.
Eigenlijk wilde ik op hem afstappen en vragen of ik hem misschien kende van de kleuteropvang en dat hij kletst als een oud verveeld wijf.
Maar ik heb me netjes gehouden, ben gewoon weggefietst en gedaan alsof ik niets gehoord heb.
Maar ik ben nog steeds boos
en dat hoort zeker niet.......