3000+ deel 89
donderdag 25 augustus 2011 om 16:21
Hee Luun
Dat joch had het over een onderbroek en dat Steegje best wel dik is , echt en op een hele nare manier zat hij als een oud wijf te kletsen.
Maar dan ook echt beginnen daarover terwijl ik mijn fiets van het slot aan het halen was.
Het triggert mij ook enorm omdat ik dan direkt door heb wat voor soort moeder daar achter zit. Dat. Bah!
Zo eentje die ook moeders een voor één bekritiseert op het schoolplein om haar eigen lage zelfvertrouwen omhoog te hijsen. ieuw.
Dat joch had het over een onderbroek en dat Steegje best wel dik is , echt en op een hele nare manier zat hij als een oud wijf te kletsen.
Maar dan ook echt beginnen daarover terwijl ik mijn fiets van het slot aan het halen was.
Het triggert mij ook enorm omdat ik dan direkt door heb wat voor soort moeder daar achter zit. Dat. Bah!
Zo eentje die ook moeders een voor één bekritiseert op het schoolplein om haar eigen lage zelfvertrouwen omhoog te hijsen. ieuw.
donderdag 25 augustus 2011 om 16:42
donderdag 25 augustus 2011 om 17:00
Popp, dat is zeker fijn!
Veel plezier met het shoppen!
Luun, ja ik zag het maar ik moest nog eerst eventjes briesen.
Wat voor film is het?
Heb jij de opposite of sex al gezien?
Ik weet zeker dat jij die ook heel leuk, geestig zult vinden.
En je mag ook zonder ondermaatse roddelende drenste jongetjes hier langskomen als je weer eens in het land bent
Veel plezier met het shoppen!
Luun, ja ik zag het maar ik moest nog eerst eventjes briesen.
Wat voor film is het?
Heb jij de opposite of sex al gezien?
Ik weet zeker dat jij die ook heel leuk, geestig zult vinden.
En je mag ook zonder ondermaatse roddelende drenste jongetjes hier langskomen als je weer eens in het land bent
donderdag 25 augustus 2011 om 17:07
Ik was trouwens ook lekker bezig vandaag.
Mijn oog bleef steken op de lamellen in mijn keuken die er wat smoezelig uitzagen. Dus ging ik met een doekje in de weer en een spuitbus.
Pokkewerk.
Bij een hoek kon ik niet zo goed bij en pakte zonder te kijken de spuitbus, dacht ik...
Dus ik in een moeilijke houding een paar lamellen ingespoten, bleek het onkruidverdelger te zijn die ik had gepakt.
Mijn oog bleef steken op de lamellen in mijn keuken die er wat smoezelig uitzagen. Dus ging ik met een doekje in de weer en een spuitbus.
Pokkewerk.
Bij een hoek kon ik niet zo goed bij en pakte zonder te kijken de spuitbus, dacht ik...
Dus ik in een moeilijke houding een paar lamellen ingespoten, bleek het onkruidverdelger te zijn die ik had gepakt.
donderdag 25 augustus 2011 om 21:52
Lieve maisjes.... ik heb een stukje bijgelezen...wat zijn jullie toch lief!
voor iedereen, en in het bijzonder voor Chooc, Appel en Luun (heb niet alles bijgelezen dus ik vergeet er ongetwijfeld een paar).
Volgens mij zit het in de lucht... ook ik heb een paar heftige dagen/weken achter de rug. Waar ik al 2 jaar bang voor was is eindelijk gebeurd, ik ben gaan huilen en ben niet meer gestopt... althans... inmiddels ben ik wel gestopt hoor
Ik wist het... vanaf de dag dat mn moeder overleed heb ik niet echt durven huilen omdat ik wist dat ik niet meer zou stoppen.
En sjeeessss wat is het lekker dat het er uit is! Het is er nog niet allemaal uit maar de top is er af... ... om in termen van cv-ketels te spreken: mn overstortventiel is weer drukloos.
Ik ben heel erg bezig met één of ander raar bewustwordingsproces ofzo... vandaar dat mn laptop wat vaker gesloten blijft.
Maar ik denk aan jullie en voel me zelfs een beetje schuldig dat ik de laatste tijd zo weinig ben geweest en niet eens alles heb kunnen bijlezen.
Verder gaat het best goed, ik hou van mn nieuwe levensstijl (sporten, gezonder eten, nauwelijks port, strakker georganiseerd huishouden en meer quality time met Bianco en puberT).
Jullie zijn lief!
donderdag 25 augustus 2011 om 22:30
En een dikke voor jou Bi, ik wilde al eerder reageren maar het forum deed raar.
Soms heb je effe een tijdje voor jezelf nodig, en je bent, net als sjook, wel de laatste jaren, door een sneltreinvaart van emoties gegaan, maar wel effe lekker als alles er effe uitkomt. voor jou.
Ook effe een voor Mot, ( ik had het al op FB gelezen)
En een voor Mous, die vandaag op d'r nieuwe plekkie is aangekomen.
Nu ga ik slapen....
Soms heb je effe een tijdje voor jezelf nodig, en je bent, net als sjook, wel de laatste jaren, door een sneltreinvaart van emoties gegaan, maar wel effe lekker als alles er effe uitkomt. voor jou.
Ook effe een voor Mot, ( ik had het al op FB gelezen)
En een voor Mous, die vandaag op d'r nieuwe plekkie is aangekomen.
Nu ga ik slapen....
donderdag 25 augustus 2011 om 22:45